oni Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Auto mam druhej rok, loni na to nedoslo,tak bych chtel letos. Chtel bych zprovoznit klimosku. byl jsem u pana na mereni, tomu to nekde dole u hadice houkalo,rekl unik a nenaplnil. druha vec, z klimakopresoru tece neco kriklave zeleneho. takze kopresor bude asi ko. kamos ma na 406 kopresor z nejakyho renaulta, pry jsou stejny, prodal by mi ho. jedna se mi o to, jestli tam pak nejsou nejaky vetsi investice, jestli se mi to vubec vyplati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 No aby mel stejny konektory a prirubu,kdyztak 2 klimakompresory mam....1 funkcni z hdi,protize jsme z nej myseli vypustit chladivo,nebudes mir spis prasklej klimachladic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Bývá děravá trubka pod chladičem + často chladič. Kompresor může být jen přiruba, ale tím že jsi to nechal tak bude špatný i ten. Chladič použitý nee, nový cca 2,5, trubka bude tak za 200-500 a kompresor se prodává kolem 1500,- Osobně bych doporučoval to udělat komplet protože pokud to budeš dělat postupně tak se nedoplatíš na opakovaném plnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Většinou je KO chladič. Asi bych nechal hledat únik, něčím to natlakuje a pak se bude hledat. Pokud se ale nepletu, bude třeba nový výparník, když otevřeš okruh Pokud jsi to již delší dobu neřešil, obávám se, že O-kroužky mezi trubkama na tom nebudou taky nejlépe. Pokud dělá test vakuem (před naplněním), nemusí únik mezi trubkama najít, protože ty se k sobě \"přilepí\", ale jakmile se to natlakuje, může to unikat mezi nimi (asi můj případ, klima mi jde naplnit, ale do 14 dní je prázdná = neřeším). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 počítej s investicí spíše větší než menší, navíc to obvykle bývá tak, že vyměníš jednu poměrně drahou věc a za měsíc klima prázdná...,začne to chladičem, pak potrubí, kompresor, naposled výparník... aspon já mám takovou zkušenost se staršími auty , to chlazení posádky je drahá sranda:) [upravil dne 12/4/13 11:42 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2013 prave, ze to plneni je dost drahy. ono pak snad existujou nejaky ty barevny naplne ne, to jen napusti a vi se kudy to utika, jenom jsem to teda slysel, nevim,jestli to je pravda. kamos co ma ten kompresor, tak to ma 1.8 16ventil. To charlie1: kolik za ten funkcni chladis by si chtel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Tretinu novyho,vim ze klima u toho auta byla natlakovana vypousteli jme ti,takze 100 funkcni i chodila...takze bych dal u zaruku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 oni: Při plnění si tam můžeš nechat dát UV barvivo a pokud to někde uniká, s UV lampou to najdou. Pokud to uniká opravdu hodně, najdeš to možná sám Nicméně pokud mu stroj nedovolí naplnit, tento způsob nepůjde. Ale myslím, že to jde natlakovat něčím jiným, barevným, aby se hledalo místo uniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2013 A novej se prodava zakolik? ted jsem zjistil, ze tady v okoli mame manika, co to napousti tim barevnym plynem,tak tam zajedu,at mi rekne co je vse v prdeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Novej co? Kompresor? Do tohohle auta? Nerob prču (cca za 10 se dá koupit v náhradě ) Barvivo je super, ale co z toho, ufoukne ti to a ty znovu plníš a pořád dokola Plyn je lepší. PS: když už plnička hlásí únik tak to je taková díra, že z ní vyleze myš. Nikdy se mi nestalo, že by kterákoliv plnička klimu nenafoukla, ale XY se mi stalo, že tu ufouklo ... za den, za týden, za měsíc... já se s 406 nazlobil dost, takže můžu referovat [upravil dne 12/4/13 10:46 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2013 jj kompresor, kdyz charlie necha za tretinu ceny novyho,tak se ptam kolik stoji novej. No barvivo jsem prave myslel, abych vedel, kde to unika a tem mistum se mohl venovat ne. asi takhle se zeptam, treba kdyz bude deravej chladic, da se tam to barvivo, tak to poznam na tom chladici ne? tak vymenim chladic nebo to tak uplne neprobiha. kldine referuj. ceka nas cesta pres celou italii, tak bych byl rad aby fachala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 No jo to je ale otázkou jeslti je je to třetina origo nebo třetina tý náhrady. Cenu komentovat nechci, to si musíš zvážit sám. Kolik se ceny pohybují na vrkovištích tady už padlo. Obvykle se výrazněji projeví jen jeden únik protože tím poklesně tlak. U mě byla souslednost úniku následující - chladič - chaldič z vrakoviště - nový chladič - trubka pod. chladičem - příruba kompresoru - rozprašovací ventil - ventilek plnění - čidlo tlaku - znovu čidlo tlaku .... kdybych s tím jezdil pokaždé na plničku tak si snadno spočítáš kolit by to bylo. Nikdy se neprojevila ta další netěsnost, vždy jen jedna... Ověř si jestli máš Delphi nebo Sanden. [upravil dne 12/4/13 11:00 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2013 jasna vec. takze to bude tezsi nez jsem doufal. delphi nebo sanden zjistim jak? podle vin nebo to vyctu na kopresoru? no vim, ze klimoska rok pred prodeje facha normalne, pak to stalo pul roku v bazaru a ja to koupil na zimu,takze jaoby rok to nefachalo apka uz nechladila a ja zase nemel penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Když jsem nechal měnit kompresor já, tak mi maník v servisu říkal, že 12 stojí novej, 8500 s prací repasovanej se zárukou. Chtěl jsem tam nacpat původně nějakej z vrakáče, striktně mi to nedoporučil (pochopitelně, šlo i o jeho prachy). Nakonec jsem teda dal na něj a těch 8500 jsem obětoval. Chodí to jak má, ale koukal jsem na hadici pod chladičem a je popraskaná, takže až to letos na jaře před sezónou pojedu nechat zkontrolovat a naplnit, nechám vyměnit i tu hadici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 jasna vec. takze to bude tezsi nez jsem doufal. delphi nebo sanden zjistim jak? podle vin nebo to vyctu na kopresoru? no vim, ze klimoska rok pred prodeje facha normalne, pak to stalo pul roku v bazaru a ja to koupil na zimu,takze jaoby rok to nefachalo apka uz nechladila a ja zase nemel penize. Sanden je delší a má jinej tvrd té zadní části: http://aukro.cz/peugeot-406-2-0hdi-80kw-klimakompresor-i3102840222.html Delphi je kratší http://aukro.cz/peugeot-406-2-0hdi-80kw-klimakompresor-i3102840222.html Když koukneš na ten svůj a na tyhle fotky tak to poznáš i od oka. Jinak je na nich samo štítek, ale ten bývá vidět zespodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Jinak k té ceně - záleží opravdu jaký to je typ. Třeba původní Deplhi se dá nahradit Delphi / Harrison DK K0068 a ten je v Kelly za 8,5 tis v koncovce. Což pro členy klubu znamená cenu cca 7 tis. včetně DPH a to už je hodně zajímavé za nový kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 ... z klimakopresoru tece neco kriklave zeleneho... To je farbivo - kontrastná látka na zviditeľnenie úniku. ... bude třeba nový výparník, když otevřeš okruh... Nie výparník ale vysúšač a i to nie vždy, záleží v akom je stave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Předpis je že jakmile je únik měl by se sušič měnit protože natáhne vlhkost. Ale v praxi se to dělá spíš u těch větších úniků nebo delšího odstavení. U 406 Restyl je sušič součástí chladiče takže při nákupu nového je rovnou v ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 zeptal bych se jestli má kompresor klimatizace el.mag. spojku a v ní podložky ? což je případ kdy je klima naplněná, neutíká a nechladí, což teda můžou bejt i jiný něci ale mě zajímaj ty podložky druhej dotaz co stojí výpatník, starší nebo novej k tématu, u nás v práci se plnila klima v jednom stroji asi tak 3-4x za léto, zelená barva byla střídavě u každého spoje, pak se dal novej komresor + hadice + trubky + snímače a je klid, ale celá ta sranda stála 22tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Jaký podložky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.