Guči Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 Zdravím, včera jsem si krásně v poklidu vyjel do práce a po vyjetí z křižovatky mi z ničeho nic auto ztratilo výkon. Celou dobu jelo v pohodě, žádněj problém. Myslel jsem že mi dochází benzín tak jsem zajel na pumpu, natankoval za 500kč a pořád stejný. Po sešlápnutí plynu točí max. 4 tis s obtížema, pak se začne dusit ale nechcípla. Ráno jsem přišel k autu a strašně dlouho točilo než naběhlo a pak hned po přidání chcíplo. Ještě podotknu, že po přidání to má zvuk jako když by mělo být ucpané sání. Zjištění: Vyblikány závady 51 a 52 (zkoušel jsem hledat ale nikde jsem nenašel jejich popis) Vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr Z druhého motoru jsem vzal lambdu, zelené čidlo z hlavy(teplota?), klapka i s krokáčem, zapalovací cívka, kabely a vyměněny svíčky. Už jsem z toho celkem nešťastnej, no napadlo mě ještě čerpadlo. Dá se nějak otestovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 51 je lambda sonda 52 je pomer vzduchu a paliva mimo toleranci rikas zapalovaci civka, svicky a kabely by mely byt OK, jo? co vstrik, mozna je pricpanej? zkus zkontrolovat tesneni mezi telesem skrtici klapky a sanim, tesneni musi vypadat, jako uplne vpravo na obrazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 11. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2013 Hah, těsnění jsem tam nikdy neměl, ani na té puvodni nebylo Vstřiky mám sice druhý, ale nemám na \" kloboučky \" oranžový na konci :/ takže to asi nevyzkouším. Ještě koukam že jsem se přehmátl, místo závady 52 je 53 [upravil dne 11/4/13 07:59 od Guči] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 jo, ja ted koukam, to uz je ctyrbodovy vstrik, to s tim tesnenim se tyka jednobodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 11. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2013 OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 tak 53 by melo byt rele palivoveho cerpadla, zkus teda vymenit takove dvojite rele, co bude schovane nejspis pod ridici jednotkou zespodu na tom plechovem drzaku, miva hnedou nebo cernou barvu a konektor s cervenou vysouvaci pojistkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 11. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2013 Vyměněno, žádná změna, stále chcípá. Ještě při 1. startu chytne v pohodě a při 2. točí dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 zkus teda prohodit palivove cerpadlo, mozna dava spatny tlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 12. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2013 Čerpadlo druhe nemam ale můžu ho změřit. Kolik má dávat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guči Odesláno 15. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2013 Čerpadlo OK, auto zdechá po nastartování vždy po cca 5 vteřinách. Taky jsem vypozoroval nějaké syčení, řekl bych v místech výfukových svodů - těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.