radekbambus Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Zdarec, měřil už někdo z vás tlaky ve válcích, kolik vám to dalo? Se tu dohaduju s kolegou, jestli to má být 9,5 baru nebo ne. Jo a mizí mi olej, tak litr na 7-8 set km, takže pokud budu mít tlaky OK(snad dobrý kroužky), tak kde hledat dál? Auto nekouří, a i výkonově se mi zdá, že jede stejně, jen ten olej někam mizí! Aještě jedna věc. Na druhym autě, co mám na díly, sem po 3/4 roce natočil motor,jen tak jestli to ještě půjde, chytl na drb, ale když jsem koukl na olej, tak je mírně rezavej, tak ho budu muset zakonzervovat. Nebude to vorzeli vevnitř moc? Bude stačit to vypláchnout konkoren, pak výplach. olejem a dát novej olej, ať to chvílu vydrží, než bude čas ho vymontovat a uložit do garáže, a než bude v garáži místo , už tam jeden motor mám [upravil dne 10/4/13 17:19 od radekbambus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekbambus Odesláno 20. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Tlaky změřeny: studený motor 7-7-7-6 barů, teplý motor 7,7-7,7-7,7-7,5 barů, motor má najeto cca 350 000 km. Druhý motor(ten s rezavým olejem): studený 7-6,2-7-7 barů, teplý 7,6-7,2-7,6-7,7 barů, najeto cca 250 000 km. A k tomu oleji, bylo mi řečeno, že to nestálo zase tak dlouho, aby to vyrzelo nějak \"nebezpečně\". Stačí prej nechat ho chvíli běžet s výplachovým olejem, pak dát novel olej a mělo by tobýt OK. [upravil dne 20/4/13 13:17 od radekbambus] [upravil dne 20/4/13 13:18 od radekbambus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. duben 2013 Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Takže auto má rovnoměrný tlaky, nekouří, ale žere olej.... Kdyby kouřil, tak bych vsadil na guferka ventilů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekbambus Odesláno 20. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Né že by nekouřil úplně, ale není to skoro vidět. Ale něco to sežere asi přez kroužky, i když jsou tlaky stejny, protože když ucpu hadici od kliky k sání a nad trubku od měrky oleje dám zapáleny cigáro, abych viděl jestli fouká, tak to cigáro hoří skoro rychleji než když ho mám v hubě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. duben 2013 Sdílet Odesláno 23. duben 2013 To, že motor \"dejchá\" z měrky, nebo z odvětrání je normální, ale nesmí z toho jít kouř.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. duben 2013 Sdílet Odesláno 23. duben 2013 výplach motoru Konkorem nedělej, stačí normálně vyměnit olej kompres. tlaky se měří na teplém motoru a pak znovu po nalití velké štamprle oleje do každého válce--po případném zjištění velkého rozdílu je jasné, že netěsní kroužky... jestli máš druhý motor v lepším stavu, ten původní bych neřešil a vyměnil je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekbambus Odesláno 28. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2013 ten druhej motor(ten s rez. olejem) má najeto míň, o 100 000, ale má nižší tlaky. velká čtvrtka je kolik? klasická 0,5 dcl? to je asi moc na nalití do motoru, když má motor kompres. poměr 9,5:1, tak objem kompres. prostoru je 0,526:)dcl, to by ten olej při pístu v horní úvrati vyplnil celej kompres. prostor a tlak na kompresmetru by asi vyletěl pořádně, kompres. poměr by byl asi 161:1:o , oprava 172,7:1 [upravil dne 28/4/13 12:40 od radekbambus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. duben 2013 Sdílet Odesláno 28. duben 2013 od vstupu do EU je objem velké štamprle 0.4 dcl--to by chlap mohl vědět jinak to tvoje matematické cvičení je k ho.nu, já se někdy obracím k praxi, zvláště, když mám tu činnost vyzkoušenou--po nalití oleje do válce se protočí motorem (hadra na otvoru po svíčce-vstřikovači) a pak se hned měří--olej se rozestře po stěnách válce a na pístu... jinak rozdíl v tlacích obou motorů je zanedbatelný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekbambus Odesláno 28. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2013 ten výpočet byl jen tak z nudy, a nebo pro ty, kteří by to tam nalili a hned šup tam s měřákem aby si ho zavalili olejem. a kolik má čtvrtka fakt nemám přehled, doma máme nějaky ozdobny pro návštěvy, já osobně sem čtvrtku neměl tak dvacet let, takže mě je zase k ho.nu to co nařídila nějaká pošahaná EU:grr že je rozdíl tlaků minimální to vím taky, zase to bylo takovy ukázkovy, že při rozdílu sta tisíc to je tak, že může mít motor nalítáno kolik chce, záleží kdo mu dává jak zabrat. já když budu mít novej motor, tak s ním najedu třeba půl mega a bude v lepším stavu, než kdyby s ním najel padesát tisíc můj brácha:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.