Radek V. Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Chtěl bych se zeptat. V autorizovanejch servisech lejou do Peugeotů i TOTAL. Podle toho co tady čtu, tak to by taky neměli. Já osobně si myslím, že hlavně záleží jestli je to mineral, syntetika, nebo polosyntetika, jaký má SAE atd...Prostě každý olej má své parametry, které jsou předepsané nějakými normami a ty platí pro každého výrobce, nebo snad ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Radek V > asi tak jak pises kazdy olej ma na sobe napsane ktere specifikace splnuje a pokud 2 oleje maji stejnou specifikaci, tak sou prakticky stejne a lisi se jen v drobnostech ktere si tam pridavaji ruzni vyrobci a pak si nasadi cenu a obrovskou reklamni kampani nas nuti si koupit prave ten jejich NEJ olej ja sem zkousel jezdit na ruzne oleje vsecko polosyntetiky a nakonec sem stejne zkoncil u mogulu pac ho kupuju stacenej za super cenu a nikdy sem nepozoroval zadnej rozdil 2 Tomas1 > a k tomu mogulu zalezi co si tam nalil pokud si tam soupnul neco na zpusob M5 tak se nedivim ze to delalo bordel, ale pokud si tam dal srovnatelnej olej s tim Shellem (plna/polosytetika) tak tomu neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Tomáš1: a ako vzerá ten tvoj olej, ked je taky ako ma by?? Lebo ak maš ten olej čistý, tak tomu tvojmu motoru nezávidím. Ja som veľmi rád, keď olej po 10000km pri vypustení je poriadne čierny, lebo viem že všetok karbón ide von z motora (väčšina) a ak ho vypúš?aš čistý tak potom ten karbón asi niekde ostáva nie? Ja dávam polosyt. od OMW 10W40 a som s nou spokojný, predtým som dával BP s tou istou charakteristikou. U prevodovky je to iné tam je ten olej čistý aj pri výmene to verím ale tá viskozita je už na nič. Oddie: máš pravdu ak je tam tá charakteristika zhodná na tom mogule, prečo nie? Veď tie oleje majú medzinárodný certifikát, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 M5??? Byla tam polosyntetika a tak jsem tam podle SAE....šoupnul mogul(myslím, že to bylo s označením Felicia) no a nevim motor z toho mel asi šok. Je pravda, že to Gti lítalo velice slušně a já jsem toho taky pěkně využíval ale nikdy ten olej nebyl tak černej a hlavně jedinej Mogul mi kondenzoval vodu na té nálevce tak jako to bylo kdysi u naší škodárny 120L. Myslel jsem si, že mi jde voda do oleje ale ne servis zjistil jinou příčinu. Motor jsem vypláchnul olej vyměnil dal jsem tam ARAL 10W40 obyč. a byl klid. Nevím proč to tak bylo ale je to moje zkušenost. Tvůj názor dal by jsi Mogul, Paramo aj. do motoru 1.9 Mi16? Já osobně mám náplně SHEll komplet a také beru točenej(to je jak pivo) a vychází litr 10W40 na 150,-Kč a to si myslím, že je dobrá cena. Rád si vyslechnu tvůj názor a neberu ti tvůj pozitivní názor na tebou používané oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Ludom: charakteristiky Mogulu Optimal - polosynt. 10W40: API CG-4/SH, splňuje ACEA E3,B3,A3, MB 228.3 a 229.1, VW 500.00/505.00. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Dobrá \"přestřelka\", ale tak to má bejt. Netvrdím, že na oleji nezáleží, ale přikláním se k názoru, že oleje stejné třídy a specifikací se oravdu příliš neliší. Pokud dochází k nějakým dramatickým změnám, tak to může být způsobeno třeba skladováním, nebo nedodržením výrobních procedur. Spíš než barva oleje mezi výměnami mě zajímá jeho úbytek a ten je zatím 00 prd, ale čekám každou chvíli, až začne propouštět turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 voda kondenzuje s jakymkoliv olejem proste pokud je hodne vlhko v zime atd a jezdis kratke trasy taxe obcas trocha emulze objevi kdyz se jede dal tak zase zmizi to pouziti oleje zelezi spis na provozu motoru pokud s tim Mi16 jezdis na pohodu tak je to asi jedno bude mu stacit olej podle specifikace vyrobce jina vec je pokud s tim jedes ostre a navic ty motory maj uz neco za sebou taxe lehce dostanes za hranice se kterou pocital vyrobce a razem stoupnou naroky na olej pak je mozne ze treba ten shell ma vetsi rezervu nez ten mogul a dostanes se k meznimu treni zatimco ten shell je jeste OK to mohl byt tvuj problem s tim mogulem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Máš recht vytočit motor na 5000ot/min. no problem a taky jsem toho názoru, ze Mogul v techto otáčkách končí ale cena oleje je přijátelná a tak o změně nepřemýšlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Tomáš1 : Potřeboval bych už taky vyměnit olej a zajímalo by mě jak najít nějakej obchod, kde by mi stočili 5l SHELLu 10W40 Rimula Ultra nebo Rimula X. Na benzíně bych za to dal asi víc. Neporadil bys mi??? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhercik Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Když se vrátím zpět k převodovce, co by jste mi poradili za konkrétní olej do převodovky P405 1,9D, nikde jsem to nenašel a v obchodech mi příjde, že radí to, co je zrovna napadne. Nebo mám zajít přímo k Peugeotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 S dieselama nemám zkušenost ale když zavoláš do Peugeotu tak Ti rádi poradí a když né tak mi dej vědět a já Ti to zjistím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 No když sem si nechával auto po koupi prohlížet (výměna řemenů atd), tak to dělali v origoš. servisu (v choustníkáči) a za převodovkovej olej si řekli 200,- za litr... takže bych to nechal na nich.... je teda fakt, že si práci neúčtovali, účtovali si práci jen za řemeny.... podle faktury [Editováno 2/6/03 Ondra] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 11. únor 2003 Sdílet Odesláno 11. únor 2003 Zdárek tak výměna oleje pomohla tak o 50%. To je pohoda hned se líp řadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.