Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Životnost vstřiků LPG


Recommended Posts

Témetem tohoto vlákna bude pomoci ostatním členům,kteří uvažují o přestavbě na LPG jim poradit se vstřikovačema LPG a jejich výdrží z provozu;)

Typ auta

Typ vstřikovače

Kilometrová výdrž do repase

Cena repase 1 ks vstřiků materiál+práce

Peugeot 406 braek

DT gas (stejné jako Valtek T30)

50 000Km

Repas 4ks 600kč (v záruce)

Pokud možno se těmto vstřikům vyhnout,jsou levný,ale kvalita nic moc,

za mě nedoporučuju....:grr

Peugeot 406 sedan

Magic Jet

1000km

Odešla cívka v 1vstřiku,výrobní vada(měněno v záruce):myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš upřesnit cenu za repas vstřikovačů DT gas?

150,- je obvyklá cena za revizní set jednoho vstřikovače. Pokud jde o 4-válec tedy 600,- za materiál. Pak musíš provést vyčištění, kalibraci vstřikovače (zdvih pístku) a seřízení systému. Což by bylo předpokládám cca 1000,- za práci. Tady je postup - http://www.lpgforum.de/kme-diego/6911-valtek-richtig-reparieren-und-einstellen.html Nebo 600,- za repas v záruce není výměna pístků ale jen vyčištění?

Celou vstřikovací rampu Valtek T30 na čtyřválec jsem viděl nedávno novou na aukru za 999,-. http://www.peugeot-club.com/kniha/img/super.gif

[upravil dne 10/4/13 16:38 od Midloch]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jop to jsem chtěl vědět. A ještě jednu otázku.

Mám system Magic G3 ale vstřiky Valtek T30. Za studena, motor běží na benál, plyn je ale v pohotovosti a čeká na dostatečnou teplotu kapaliny. Ale vstřiky vesele klepou. Tedy plyn v nich určitě není ale klepou na sucho. Vypínám tlačítkem a zapínám později. Jak to je u tvého systému?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic se neděje je to kvůli tomu,kdyby byly zalepené parafínem a při přepnutí by nebyli rozchozené mohli by se poškodit ty gumičky co těsní...ale na dia to jde vypnout;)

mám to tak u obou aut....

můžu se zeptat kámoše jak to je pojmenovaný v dia tahle funkce....:papa

kolik tyx máš najeto na Valtekách?

[upravil dne 10/4/13 17:09 od Charlie 1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Landi renzo,vstreky med. Prvy sa odporucil po 18 000 druhy 25 000. Ultrazvuk tomu pomohol,len docasne. Ale je dost mozne,ze neboli uplne naplnene vodou,pretoze ten mi doteraz vyriesil vsetky vstreky. Cena noveho 1ks 3000 sk. Nerozoberatelny typ,tym padom sa neda repasovat. Jeden som rozrezal a piestik bol z jednej strany plny cierneho tvrdeho bordelu.Takmer sa nehybal.Dokonca to ani srobovakom nechcelo ist dole. Spravil som multivibrator,napojil, a prelieval som ho acetonom.Po chvilke sa rozcvakal nahlas. Na dne flase ostal cierny bordel.Dal som ho do auta a ide pekne. Ponoril som gumicku zo vstreku do acetonu a 40 minut jej neublizilo.

Nema niekto skusenosti s tymito srandami?

http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,lpg

Kde su tie casy podtlaku,ziadne starosti,vyhadzovanie penazi.Jazdil som stale a bez hociakej udrzby. Naco su dobre tieto novodobe srandi,ked to casto hapruje a taha peniaze.

ddff0d27f4.jpg

88aa5872a1.jpg

69887a5083.jpg

Tak uz mam poriadnu ultrazvukovu cisticku doma,lebo u zeny v nemocnici to nejde tak casto a v plnom rozsahu ked je na materskej. Vstreky som riadne naplnil vodou s chemiou,po chvilkach som ich nechaval cvakat a po hodine som pozrel a na dne bol kvalitny cierny kal.Vycistilo ich fakt perfektne. Vratil sa vykon a ziadne potrhavanie a vypinanie valcov.

Pokial ma niekto problem so vstrekovacmi ,alebo karburatorom,mozme sa dohodnut.

[upravil dne 26/8/13 18:51 od donrom]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

tak a je to tady,po repasi vstřiky vydržely 12 000km a opět se ozývají jsou po smrti....

repad a výměna gumiček nepomůže,vnitřek pistku je vydřený....

otázka,které vstřikovače by jste koupili?

o cenu ale tak nejde,kamarád měl vstřík za 1500kč a umřely po 80 000km,nejdou repasovat....

http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponenty/vstrikovace-lpg/vstrikovac-hana-2000-zeleny-33-50-psvalec-singl

má někdo zkušenosti s těmito vstřiky?

Valtek T34 nebo podobný už nechci....

http://autodily.lkauto.cz/lpg-vstrikovace/vstrikovac-lpg-magic-fx-singl

http://autodily.lkauto.cz/lpg-vstrikovace/vstrikovac-lpg-magic-jet-singl

tyhle magici by vyměnily v rámci reklamace?ale nevím co tam vůbec dát.....?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Valtek T30 - 56000km a zatím bez repase. Tento týden sw čištění a korekce jsou 0%- 0%- -2%- 3%.

Hana jsou Polsko ne? MAGIC se vyrábí u nás a názory jsou dost rozporuplné. Aspoň na JETy. Nevím jak FX, které jsou novější a možná je vylepšili.

Určitě záleží, jaké vstřiky podporuje tvoje plynová ŘJ.

Valtek je Itálie a je jednoduchý a dostupný - na Aukru teď mají celou lištu a v polsku je dostupná ještě levněji: http://aukro.cz/lpg-vstrikovaci-lista-valtek-t30-i3736496704.html.

Jaký plyn tankuješ a jak často měníš filtry?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

cao kluci, nevim,jestli nemam v riti vstrikovace mam tam lpg magic 2 a vstrikovac magic jet sekvencni vstrikovani,kdyz prepina na lpg tak motor tarokuje,ale za chvilku je ready to same na beno.kdyz potrebuji akceleraci,tak do 3000ot super,ale pak jakoby na tri valce a to i na rovince kdyz jej drzim v ustalenych otackach cca 3400 tak obcas pocukne,do kopce se mu moc nechce nad ty tri tis ot.byl jsem na serizeni lpg a rikaly,ze se jim nelibi tlak nebo podtlak nevim co presne rikaly,skouseli tocit nejspis reducakem a nejaka zmena neni,nevite jak skusit,jestli je v riti vstrik na lpg?skusil jsem jej rozebrat a nic tam neni jen nejaka pruzinka...dik za info,jinak spotreba mototr 2,0 16v rfv 97,4kw jizda svizna cca kolem 120km litam, jezdim olomouc-prerov 9,3lpg na 100km.jinak lpg kolem 100 000nalitano,kdo s tim co delal predemnou nevim.jen tam nebyla ani revize lpg,tu jsem delal ja.stari lpg 2,5roku

[upravil dne 28/12/13 13:46 od maylo22]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Kedze som nemal čas, (ale spravím repas, bude lista do zalohy), vymenil som celu listu s Valtek 30 po presne 50000km. Začali hučať-hlasne klepkať kým nestúpla teplota, potom stíchli. Problém s vypínaním pre deceleracíí, vyzera že bol zapríčinený práve dosluhujucími strekovačmi, pojazdím napíšem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
Jop to jsem chtěl vědět. A ještě jednu otázku.

Mám system Magic G3 ale vstřiky Valtek T30. Za studena, motor běží na benál, plyn je ale v pohotovosti a čeká na dostatečnou teplotu kapaliny. Ale vstřiky vesele klepou. Tedy plyn v nich určitě není ale klepou na sucho. Vypínám tlačítkem a zapínám později. Jak to je u tvého systému?

Je to jak píše dále Charlie1 tak je to kvůli tomu zanášení vstřiků, mě to naopak na systému dodatečně aktivovali, aby se vstřiky \"zahřáli\" ještě než se systém přepne na plyn. Jinak k tématu - vstřiky Valtec T34 po cca 40 tis. km se museli rozebrat a vyčistit, díky ne moc kvalitnímu plynu u nás byly zanesený parafínem a \"lepily se\". Způsobovalo to v zimě než se motor zahřál nepravidelný volnoběh a později i zhasínání motoru. Zároveň se vyměnily nějaké těsnící kroužky. Jinak filtr se měnil pravidelně každý rok. Životnost mají mít ty vstřiky 100 tis. km tak doufám, že to vydrží, maximálně ještě s nějakým čištěním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...