Charlie 1 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Témetem tohoto vlákna bude pomoci ostatním členům,kteří uvažují o přestavbě na LPG jim poradit se vstřikovačema LPG a jejich výdrží z provozu;) Typ auta Typ vstřikovače Kilometrová výdrž do repase Cena repase 1 ks vstřiků materiál+práce Peugeot 406 braek DT gas (stejné jako Valtek T30) 50 000Km Repas 4ks 600kč (v záruce) Pokud možno se těmto vstřikům vyhnout,jsou levný,ale kvalita nic moc, za mě nedoporučuju.... Peugeot 406 sedan Magic Jet 1000km Odešla cívka v 1vstřiku,výrobní vada(měněno v záruce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Můžeš upřesnit cenu za repas vstřikovačů DT gas? 150,- je obvyklá cena za revizní set jednoho vstřikovače. Pokud jde o 4-válec tedy 600,- za materiál. Pak musíš provést vyčištění, kalibraci vstřikovače (zdvih pístku) a seřízení systému. Což by bylo předpokládám cca 1000,- za práci. Tady je postup - http://www.lpgforum.de/kme-diego/6911-valtek-richtig-reparieren-und-einstellen.html Nebo 600,- za repas v záruce není výměna pístků ale jen vyčištění? Celou vstřikovací rampu Valtek T30 na čtyřválec jsem viděl nedávno novou na aukru za 999,-. http://www.peugeot-club.com/kniha/img/super.gif [upravil dne 10/4/13 16:38 od Midloch] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 10. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2013 ano 600kč za materiál revizní sadu,bavíme se jen o ceně za materiál! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Jop to jsem chtěl vědět. A ještě jednu otázku. Mám system Magic G3 ale vstřiky Valtek T30. Za studena, motor běží na benál, plyn je ale v pohotovosti a čeká na dostatečnou teplotu kapaliny. Ale vstřiky vesele klepou. Tedy plyn v nich určitě není ale klepou na sucho. Vypínám tlačítkem a zapínám později. Jak to je u tvého systému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 10. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2013 nic se neděje je to kvůli tomu,kdyby byly zalepené parafínem a při přepnutí by nebyli rozchozené mohli by se poškodit ty gumičky co těsní...ale na dia to jde vypnout;) mám to tak u obou aut.... můžu se zeptat kámoše jak to je pojmenovaný v dia tahle funkce.... kolik tyx máš najeto na Valtekách? [upravil dne 10/4/13 17:09 od Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Zatím necelých 33tis. Když zjistíš kde to v DIA ošetříš, budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 16. srpen 2013 Sdílet Odesláno 16. srpen 2013 Landi renzo,vstreky med. Prvy sa odporucil po 18 000 druhy 25 000. Ultrazvuk tomu pomohol,len docasne. Ale je dost mozne,ze neboli uplne naplnene vodou,pretoze ten mi doteraz vyriesil vsetky vstreky. Cena noveho 1ks 3000 sk. Nerozoberatelny typ,tym padom sa neda repasovat. Jeden som rozrezal a piestik bol z jednej strany plny cierneho tvrdeho bordelu.Takmer sa nehybal.Dokonca to ani srobovakom nechcelo ist dole. Spravil som multivibrator,napojil, a prelieval som ho acetonom.Po chvilke sa rozcvakal nahlas. Na dne flase ostal cierny bordel.Dal som ho do auta a ide pekne. Ponoril som gumicku zo vstreku do acetonu a 40 minut jej neublizilo. Nema niekto skusenosti s tymito srandami? http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,lpg Kde su tie casy podtlaku,ziadne starosti,vyhadzovanie penazi.Jazdil som stale a bez hociakej udrzby. Naco su dobre tieto novodobe srandi,ked to casto hapruje a taha peniaze. Tak uz mam poriadnu ultrazvukovu cisticku doma,lebo u zeny v nemocnici to nejde tak casto a v plnom rozsahu ked je na materskej. Vstreky som riadne naplnil vodou s chemiou,po chvilkach som ich nechaval cvakat a po hodine som pozrel a na dne bol kvalitny cierny kal.Vycistilo ich fakt perfektne. Vratil sa vykon a ziadne potrhavanie a vypinanie valcov. Pokial ma niekto problem so vstrekovacmi ,alebo karburatorom,mozme sa dohodnut. [upravil dne 26/8/13 18:51 od donrom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 1. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2013 tak a je to tady,po repasi vstřiky vydržely 12 000km a opět se ozývají jsou po smrti.... repad a výměna gumiček nepomůže,vnitřek pistku je vydřený.... otázka,které vstřikovače by jste koupili? o cenu ale tak nejde,kamarád měl vstřík za 1500kč a umřely po 80 000km,nejdou repasovat.... http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponenty/vstrikovace-lpg/vstrikovac-hana-2000-zeleny-33-50-psvalec-singl má někdo zkušenosti s těmito vstřiky? Valtek T34 nebo podobný už nechci.... http://autodily.lkauto.cz/lpg-vstrikovace/vstrikovac-lpg-magic-fx-singl http://autodily.lkauto.cz/lpg-vstrikovace/vstrikovac-lpg-magic-jet-singl tyhle magici by vyměnily v rámci reklamace?ale nevím co tam vůbec dát.....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 2. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2013 Valtek T30 - 56000km a zatím bez repase. Tento týden sw čištění a korekce jsou 0%- 0%- -2%- 3%. Hana jsou Polsko ne? MAGIC se vyrábí u nás a názory jsou dost rozporuplné. Aspoň na JETy. Nevím jak FX, které jsou novější a možná je vylepšili. Určitě záleží, jaké vstřiky podporuje tvoje plynová ŘJ. Valtek je Itálie a je jednoduchý a dostupný - na Aukru teď mají celou lištu a v polsku je dostupná ještě levněji: http://aukro.cz/lpg-vstrikovaci-lista-valtek-t30-i3736496704.html. Jaký plyn tankuješ a jak často měníš filtry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 2. prosinec 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2013 Právě u magicu ted kvalita dost kolísá.... Filtry menim kolem 10000km.... Fakt nevím je to kus a série narazit na dobrou je problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 3. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2013 Tento týden sw čištění a korekce jsou 0%- 0%- -2%- 3%. Prosím čo presne znamena,resp aku činnosť si pod tým predstaviť- sw čistenie a korekce??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 3. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2013 Tak jak jsou diagnostiky na benzinové ŘJ, tak jsou diagnostiky na plynové ŘJ. Ty umožní i proces testování a čištění vstřiků. Odtud ty hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 28. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2013 Uplne nie k teme, ale reduktor tomasseto AT09 som repasoval po 50000km, vstekovače valtek 30, zatial povodne. Celkom s prekvapením aka bola cistota reduktora v porovnaní s týmto videom: foto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maylo22 Odesláno 28. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2013 cao kluci, nevim,jestli nemam v riti vstrikovace mam tam lpg magic 2 a vstrikovac magic jet sekvencni vstrikovani,kdyz prepina na lpg tak motor tarokuje,ale za chvilku je ready to same na beno.kdyz potrebuji akceleraci,tak do 3000ot super,ale pak jakoby na tri valce a to i na rovince kdyz jej drzim v ustalenych otackach cca 3400 tak obcas pocukne,do kopce se mu moc nechce nad ty tri tis ot.byl jsem na serizeni lpg a rikaly,ze se jim nelibi tlak nebo podtlak nevim co presne rikaly,skouseli tocit nejspis reducakem a nejaka zmena neni,nevite jak skusit,jestli je v riti vstrik na lpg?skusil jsem jej rozebrat a nic tam neni jen nejaka pruzinka...dik za info,jinak spotreba mototr 2,0 16v rfv 97,4kw jizda svizna cca kolem 120km litam, jezdim olomouc-prerov 9,3lpg na 100km.jinak lpg kolem 100 000nalitano,kdo s tim co delal predemnou nevim.jen tam nebyla ani revize lpg,tu jsem delal ja.stari lpg 2,5roku [upravil dne 28/12/13 13:46 od maylo22] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezdo Odesláno 10. únor 2014 Sdílet Odesláno 10. únor 2014 Kedze som nemal čas, (ale spravím repas, bude lista do zalohy), vymenil som celu listu s Valtek 30 po presne 50000km. Začali hučať-hlasne klepkať kým nestúpla teplota, potom stíchli. Problém s vypínaním pre deceleracíí, vyzera že bol zapríčinený práve dosluhujucími strekovačmi, pojazdím napíšem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Potřeboval bych taky udělat repas a zkouknout vstřiky, možná i vyměnit, už mají přece jen dost nalítáno a už mi ten plyn nejede tak, jak by asi měl. Jenže já jsem technický antitalent... Potřeboval bych někoho šikovného z okolí Plzně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 12. únor 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2014 Tvůj systém umí skvěle Ferry domluv se s nim,ale je v Praze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 12. únor 2014 Sdílet Odesláno 12. únor 2014 No jo, já na něj skoro zapomněl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 26. květen 2014 Sdílet Odesláno 26. květen 2014 Jop to jsem chtěl vědět. A ještě jednu otázku. Mám system Magic G3 ale vstřiky Valtek T30. Za studena, motor běží na benál, plyn je ale v pohotovosti a čeká na dostatečnou teplotu kapaliny. Ale vstřiky vesele klepou. Tedy plyn v nich určitě není ale klepou na sucho. Vypínám tlačítkem a zapínám později. Jak to je u tvého systému? Je to jak píše dále Charlie1 tak je to kvůli tomu zanášení vstřiků, mě to naopak na systému dodatečně aktivovali, aby se vstřiky \"zahřáli\" ještě než se systém přepne na plyn. Jinak k tématu - vstřiky Valtec T34 po cca 40 tis. km se museli rozebrat a vyčistit, díky ne moc kvalitnímu plynu u nás byly zanesený parafínem a \"lepily se\". Způsobovalo to v zimě než se motor zahřál nepravidelný volnoběh a později i zhasínání motoru. Zároveň se vyměnily nějaké těsnící kroužky. Jinak filtr se měnil pravidelně každý rok. Životnost mají mít ty vstřiky 100 tis. km tak doufám, že to vydrží, maximálně ještě s nějakým čištěním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 30. květen 2014 Sdílet Odesláno 30. květen 2014 Byl jsem nedávno na servisní konntrole po 50tis, vyměnili nějaký gumičky, nastavili vstřiky, (neboco) a lítá zas jak z praku. :D:D:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.