sedrik20 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 zdravim...niekde som sa dopocul ze sa to da nejako zaslepit a zvysi to vykon vie mi niekto povedat o kolko sa ten vykon zvysi ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stosun Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedrik20 Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené? nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedrik20 Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Ja mám zas len 3 tie ventily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené? nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať. Předpokládám, že někdo odpojil hadičku vedoucí k EGR. PS: líbí se mi věta \"Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom...\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Ja mám zas len 3 tie ventily Ty máš ještě jeden, kterým se ovládá obtok turba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponny2 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Možná trochu , ale když mám jen 2 ventily tak nemám obtok turba? Mám 2,0 Hdi 80 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Napiš VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponny2 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 VF38ERHZE81114844 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Mas ventil pro turbo se sedivym konektorem.......... rondob: Tohle co tam mas je spatne. Ma tam byt na ventilu kdyz uz zaslepka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Tak ale potom to mám ponapájané asi zle nie? Pozerám že k tomu EGR je pripojený hadičkou ten ventil vpravo a ten druhý? Nemal by byť ten ľavý na egr? Odfotil som to trochu viac, netuším či takto zapojené je to OK A kde sa potom pripája ta voľná hadička? :mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 celkový pohľad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arwey Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 ten druhej ventil je tutově na ovládání turba.Hadička vede na podtlakovej váleček přímo na turbu .Proto ti to netahá.Předpokládam že to i pěkně hulí černě.Jinak ty ventily jsou záměný.Já mám tři ventily.Třetí je na na zhášecí klapku na sání což ty tam podle foto nemáš.Natahni hadičku od ventilu k turbu a bude to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 A zas famy. Proc mu pletes hlavu? On nema ovladane turbo. Tu hadicku co mas na ventilu s cernym konektorem dej na ventil s modrym konektorem. Resp udelej to jinak. Hadicky ktere vedou do elmag ventilu doprostredku tak vyndej a zaslep sroubeckem. Jeden elmagventil je pro egr a druhy pro zavirani vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 nie nedymí to vôbec, ono to v podstate ťahá celkom dobre po rovine ale keď príde kopec alebo chcem rýchlo zrýchliť a anepodradím tak sa to vlečie. tak ide to lepšie ako moja felícia čo som mal predtým len ma štve že tomuto až tak nerozumiem...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arwey Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 mozná teda kecam ale zajimalo by mě kde tam tu klapku na vzduch má.Na tý fotce ji tam nikde nevidim.V místě kde on má hadici ze sání do víka mam ovládací váleček na tuto klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 prepáč akú klapku na vzduch? fúúúú asi mi tam niečo chýba. arwey mohol by si sem dať foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arwey Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 myslím škrtící klapku která se zavírá při zhasínání motoru.Je umístěná mezi chladičem a sáním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lud3k Odesláno 16. duben 2013 Sdílet Odesláno 16. duben 2013 take mam asi stejny problem.... Peugeot 406 hdi 66kw rok 2000 Auto taha jen 1,2,3 stupen pak je auto mrtvola:( auto nekouri nic,zadny problem na diagnostice jen spatne hodnoty vahy vzduchu tu jsem vycistil auto bylo lepsi ale ted me vzrostla razante spotreba jestli je to tim. Myslite ze po zaslepeni toho egru je auto lepsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.