Jump to content

egr


sedrik20
 Share

Recommended Posts

Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené?:mad: nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať.

post-46278-14109630520516_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené?:mad: nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať.

Předpokládám, že někdo odpojil hadičku vedoucí k EGR.

PS: líbí se mi věta \"Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom...\" :D

Link to comment
Share on other sites

Tak ale potom to mám ponapájané asi zle nie? Pozerám že k tomu EGR je pripojený hadičkou ten ventil vpravo a ten druhý? Nemal by byť ten ľavý na egr? Odfotil som to trochu viac, netuším či takto zapojené je to OK A kde sa potom pripája ta voľná hadička? :mad::mad:

post-46278-14109630589487_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ten druhej ventil je tutově na ovládání turba.Hadička vede na podtlakovej váleček přímo na turbu .Proto ti to netahá.Předpokládam že to i pěkně hulí černě.Jinak ty ventily jsou záměný.Já mám tři ventily.Třetí je na na zhášecí klapku na sání což ty tam podle foto nemáš.Natahni hadičku od ventilu k turbu a bude to ok.

Link to comment
Share on other sites

A zas famy.

Proc mu pletes hlavu?

On nema ovladane turbo.

Tu hadicku co mas na ventilu s cernym konektorem dej na ventil s modrym konektorem.

Resp udelej to jinak.

Hadicky ktere vedou do elmag ventilu doprostredku tak vyndej a zaslep sroubeckem.

Jeden elmagventil je pro egr a druhy pro zavirani vzduchu.

Link to comment
Share on other sites

nie nedymí to vôbec, ono to v podstate ťahá celkom dobre po rovine ale keď príde kopec alebo chcem rýchlo zrýchliť a anepodradím tak sa to vlečie. :mad: tak ide to lepšie ako moja felícia čo som mal predtým len ma štve že tomuto až tak nerozumiem......:mad:

Link to comment
Share on other sites

take mam asi stejny problem....:(

Peugeot 406 hdi 66kw rok 2000

Auto taha jen 1,2,3 stupen pak je auto mrtvola:( auto nekouri nic,zadny problem na diagnostice jen spatne hodnoty vahy vzduchu tu jsem vycistil auto bylo lepsi ale ted me vzrostla razante spotreba jestli je to tim.

Myslite ze po zaslepeni toho egru je auto lepsi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...