sedrik20 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 zdravim...niekde som sa dopocul ze sa to da nejako zaslepit a zvysi to vykon vie mi niekto povedat o kolko sa ten vykon zvysi ? dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stosun Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 tady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedrik20 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rondob Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené? nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedrik20 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Ja mám zas len 3 tie ventily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Prosím skúsenejších o radu. Prečítal som si cele vlákno o EGR ventile a nieo som si všimol na mojom P 406 2.0 HDI 66kw r.v 2001. Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom do ktorého ide modrá káblová koncovka je len jedna hadička. To tam fakt už nemá byť nič napojené? nenašiel som nikde miesto kde by sa to malo zapojiť a ani hadičku žeby bola odpojená. Je to ventil EGR? Mám pocit že auto nechce do kopcov ťahať. Předpokládám, že někdo odpojil hadičku vedoucí k EGR. PS: líbí se mi věta \"Mám tam len 2 elektro ventily a na tom strednom...\" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ja mám zas len 3 tie ventily Ty máš ještě jeden, kterým se ovládá obtok turba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sponny2 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Možná trochu , ale když mám jen 2 ventily tak nemám obtok turba? Mám 2,0 Hdi 80 kW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Napiš VIN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sponny2 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 VF38ERHZE81114844 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Mas ventil pro turbo se sedivym konektorem.......... rondob: Tohle co tam mas je spatne. Ma tam byt na ventilu kdyz uz zaslepka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rondob Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Tak ale potom to mám ponapájané asi zle nie? Pozerám že k tomu EGR je pripojený hadičkou ten ventil vpravo a ten druhý? Nemal by byť ten ľavý na egr? Odfotil som to trochu viac, netuším či takto zapojené je to OK A kde sa potom pripája ta voľná hadička? :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rondob Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 celkový pohľad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arwey Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 ten druhej ventil je tutově na ovládání turba.Hadička vede na podtlakovej váleček přímo na turbu .Proto ti to netahá.Předpokládam že to i pěkně hulí černě.Jinak ty ventily jsou záměný.Já mám tři ventily.Třetí je na na zhášecí klapku na sání což ty tam podle foto nemáš.Natahni hadičku od ventilu k turbu a bude to ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 A zas famy. Proc mu pletes hlavu? On nema ovladane turbo. Tu hadicku co mas na ventilu s cernym konektorem dej na ventil s modrym konektorem. Resp udelej to jinak. Hadicky ktere vedou do elmag ventilu doprostredku tak vyndej a zaslep sroubeckem. Jeden elmagventil je pro egr a druhy pro zavirani vzduchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rondob Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 nie nedymí to vôbec, ono to v podstate ťahá celkom dobre po rovine ale keď príde kopec alebo chcem rýchlo zrýchliť a anepodradím tak sa to vlečie. tak ide to lepšie ako moja felícia čo som mal predtým len ma štve že tomuto až tak nerozumiem...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arwey Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 mozná teda kecam ale zajimalo by mě kde tam tu klapku na vzduch má.Na tý fotce ji tam nikde nevidim.V místě kde on má hadici ze sání do víka mam ovládací váleček na tuto klapku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rondob Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 prepáč akú klapku na vzduch? fúúúú asi mi tam niečo chýba. arwey mohol by si sem dať foto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arwey Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 myslím škrtící klapku která se zavírá při zhasínání motoru.Je umístěná mezi chladičem a sáním Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lud3k Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 take mam asi stejny problem.... Peugeot 406 hdi 66kw rok 2000 Auto taha jen 1,2,3 stupen pak je auto mrtvola:( auto nekouri nic,zadny problem na diagnostice jen spatne hodnoty vahy vzduchu tu jsem vycistil auto bylo lepsi ale ted me vzrostla razante spotreba jestli je to tim. Myslite ze po zaslepeni toho egru je auto lepsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.