buki Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Zdravím, včera jsem při jízdě zjistil, že mi začala řvát výstraha na dobíjení,kontrolka baterie se rosvítila a současně to píše tu hlášku o baterii. Očistil jsem kontakty na alternátoru a i na baterce a dělá to pořád. Teda vysledoval jsem, že nad 1200ot/m dobíjím a pod 1200 se rosvítí kontrolka,hláška a řve to. Po proměření pokud jsou otáčky tak alternátor opravdu jde jak má - dává okolo 14,4V a jak otáčky snížím, tak jedu jen z baterky a mám napětí jen okolo 12,5 V. Prosím poraďte čím by to mohlo být. Děkuji za každý fundovaný názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 jeste zkus ocistit ukostreni motoru . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 altik nejspis zralej na repas, bud odesel regulator a nebo jsou uz sjete uhliky a krouzky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Asi proražená diada v regulátoru... Rozhodit kouknout na kroužky, vyměnit regulátor s uhlíky a mělo by to běžet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buki Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Ukostření je kde? Kdyby byl regulátor v háji, tak když jedu třeba hodinu na otáčkách(okolo 2000ot/min) tak je to v pořádku a reguluje jak má. Jinak mnohokrát testnuto 1500 - 3000 ot/min s měřákem a volty se ani nehnou, drží na těch 14,3V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 remen mas v poriadku? nepreklzuje ti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 mne o dělalo podobně ale u 405 na volnoběh svítila baterka při vyšších otáčkách mne to dobíjelo byla zhaslá,musel jsem měnit altík.Pak jsem to rozebral a sběrné kroužky tam byly jen na 25%. Takže to vidím vyndej altík a zkoukni jej max nech repasovat.Záleží jak tomu rozumíš zda jsi schopen sám opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buki Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Děkuji pánové za rady. Tak to jdu vyndat a zavést klukům co to dělaj. Ještě jednou dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 tak se s nimi domluv třeba ti to udělají ,že ti to i sami vyndají a máš to ,Ráno dovezeš odpoledne odvezeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Je len otazka casu, ked to nepojde ani vo velkych otackach. Daj si alternator na repas. Aj tak ta to neminie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek.tomasek Odesláno 8. duben 2013 Sdílet Odesláno 8. duben 2013 Prvne se podivej na napnuti klin.remene,Kdyz z prudka pridas plyn a uslysis kvilivej zvuk,tak to je volnej klinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.