HakTac Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Ahoj, kde může být problém u HDi, když motor jde nepravidelně v nízkých otáčkách a pocukává...viz. video. Díky za rady. http://youtu.be/RkCcUrUqB8c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 To video je nahrané 25. 12. 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 To ano... ale moje 2.2 HDi má stejné příznaky. Může mýt zanesený snímač tlaku na railu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 No vida už začínáme tušit co je to za motor... za chvíli zjistíme i typ a co je to za auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Tak u mě je to 607 2.2 hdi 2002 :-) Ale specifikace 2.2 HDi stačí ne? :-) Každopádně na vstřikovače to nevidím, motor jde krásně nastartovat a občas se ukáže tohle kolísání a houpání za jízdy. Občas se mi kontrolka zahlásí vodu v palivovém filtru... takže to buď vidím na vodu a nebo za zanesený snímač na railu. Jen jsem chtěl radu a poukázal jsem to na to video, leč motor jde naprosto shodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Ne nestačí, taky to může být 2.2 hdi biturbo apod... ale to je jedno. Odkaz na cizí motor mi nedává smysl tím spíš pokud jde o úplně jiný motor, ale budiž... Buď to budou vstřikovače nebo by to mohl být DRV. Co se týká vody v palivovém filtru ta jsi ho doufám hned odkalil, tkaže v tom by problém být neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Mě ohledně toho videa šlo o chování - kolísání otáček popřípadě zvuková stopa. Drv ventil je nový cca měsíc kdy se dělaly rozvody, vodní pumpa, těsnění pod hlavou, nová váha vzduchu. Když auto stojí delší dobu cca 3 - 4 dny, tak cukání zmizí. Největší cukání se projevuje po dotankování - tedy myslím si to. Proto se domnívám, že by to mohlo být bordelem z nádrže. Na starém DRV byl takový šlem, auto hodně ožilo. Ještě mě čeká repas turba, protože je to jak olejnička - tak jestli ještě nejde olej do sání z turba, protože dost tlačí olej. Ale furt se nějak distancuju od vstřikovačů, protože lehce startuje a jde dobře za plynem. Ohledně té vody...většinou mi to blikne po dotankování, když ujedu z benzinky cca 3 km. Bohužel jsem to neodkalil, leč mi servisák říkal, že jakmile je tam jendnou voda, musí jít filtr ven. Udělá se na něm film, který špatně propouští naftu. Takže ho chci vyměnit a když už to bude venku tak se podívat na ten snímač na railu. Protože mi to příjde to šukbání jako když něco vypíná chodm otoru a zase kompresí chytne... což dle mého by mohl být právě ten snímač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Ten servisák je hlavně asi debil, protože voda ve filtru je pro Rail čerpadlo docela slušnej průšvih, takže to měl řešit a né žvanit. Mimimálně se měl podívat jeslti to není jen planý polach. Nevím kolik máš najeto, ale s ohledem na r.v. jistě přes 300 tis. takže polemizovat o tom v jakém stavy vstřiky jsou je asi zbytečný... Co znamená, že turbo tlačí olej? Kam ho tlačí když né do sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Tak klasika, cooler od oleje a něco i v hadicích. Dobrá, zaměřím se na vstřiky a nechám je vyčistit, popřípadě repasovat. Ohledně té vody...mě bylo doporučeno nalít do nádrže líh tak 0,5l nejlépe lehce obahacenou olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Hadice k IC jsou od oleje vždycky, takže pokud ti neubejvá a nebo z hadic nevyleješ 0,5 litru tak není důvod to řešit. S litím benzínu nebo lihu do nádrže bych byl opatrný. Jsou na to přípravky tek bych použil ty, ale především je potřeba odkalit ten filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Olej mi mizí. Byly mi kontrolovány motorářem písty a kroužky když dělal hlavu - bylo těsnění v háji a tlakovalo vodu. Měl jsem podezření, že olej mizí horem, ale bylo mi řečeno, že jde turbem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Doufám, že to nebyl ten samej co říkal tu historku o filtru... sundej spodní hadici od IC a uvidíš co s z ní vyleješ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Kdepak, naštěstí nebyl. No v hadicích moc nebylo, ale okolo cooleru je to hodne zaneřáděný - asi bude děravý i cooler. Každopádně co jsou ty \"klapky\" u sání, tak jsou od oleje. Takže repas turba je nevyhnutelný - navíc jsem našel vnitřek turba pro repas na ebay za 4500kč + nějaká ta doprava, tak to není zase tak tragické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Každopádně děkuji za rady, jsi moc hodný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 To teda nejsem . Že je IC netěsný je taky normální, bývá oblemtaný hlavně dole, ale to není nic co by tě mělo děsit. Pokud byl DRV nový pak nejspíš ty vstřiky pro základní orientaci by bylo dobré se podívat přes diag na korekce + udělat test zpětného toku, nicméně problém může být i v nějaké netěsnosti nebo nedovírajícím ERG... odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Jak je na tom spojka a setrvák? Mě šel na HDI taky nepravidelně a bylo to setrvákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Já jsem od Mělníka Dvouhmot. + spojka byla dělána minulý rok. Ale jak už jsem psal...dělá to třeba 2 dny a pak týden v pohodě. Jezdím denně 100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 To máš kousek k PP205 http://www.peugeot-kly.cz/ Nebo do Chomutova Straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 7. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2013 JJ k PP205 asi zajedu. Už mi dělal jedno auto, takže spokojenost. měj de facto zajímalo čím může tenhle zádrhel být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. duben 2013 Sdílet Odesláno 7. duben 2013 Přesně tak, zajeď k PP205 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.