Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDI nepravidelný chod


HakTac

Recommended Posts

Tak u mě je to 607 2.2 hdi 2002 :-) Ale specifikace 2.2 HDi stačí ne? :-)

Každopádně na vstřikovače to nevidím, motor jde krásně nastartovat a občas se ukáže tohle kolísání a houpání za jízdy. Občas se mi kontrolka zahlásí vodu v palivovém filtru... takže to buď vidím na vodu a nebo za zanesený snímač na railu.

Jen jsem chtěl radu a poukázal jsem to na to video, leč motor jde naprosto shodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nestačí, taky to může být 2.2 hdi biturbo apod... ale to je jedno. Odkaz na cizí motor mi nedává smysl tím spíš pokud jde o úplně jiný motor, ale budiž...

Buď to budou vstřikovače nebo by to mohl být DRV. Co se týká vody v palivovém filtru ta jsi ho doufám hned odkalil, tkaže v tom by problém být neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ohledně toho videa šlo o chování - kolísání otáček popřípadě zvuková stopa.

Drv ventil je nový cca měsíc kdy se dělaly rozvody, vodní pumpa, těsnění pod hlavou, nová váha vzduchu. Když auto stojí delší dobu cca 3 - 4 dny, tak cukání zmizí. Největší cukání se projevuje po dotankování - tedy myslím si to. Proto se domnívám, že by to mohlo být bordelem z nádrže.

Na starém DRV byl takový šlem, auto hodně ožilo. Ještě mě čeká repas turba, protože je to jak olejnička - tak jestli ještě nejde olej do sání z turba, protože dost tlačí olej.

Ale furt se nějak distancuju od vstřikovačů, protože lehce startuje a jde dobře za plynem.

Ohledně té vody...většinou mi to blikne po dotankování, když ujedu z benzinky cca 3 km. Bohužel jsem to neodkalil, leč mi servisák říkal, že jakmile je tam jendnou voda, musí jít filtr ven. Udělá se na něm film, který špatně propouští naftu. Takže ho chci vyměnit a když už to bude venku tak se podívat na ten snímač na railu. Protože mi to příjde to šukbání jako když něco vypíná chodm otoru a zase kompresí chytne... což dle mého by mohl být právě ten snímač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten servisák je hlavně asi debil, protože voda ve filtru je pro Rail čerpadlo docela slušnej průšvih, takže to měl řešit a né žvanit. Mimimálně se měl podívat jeslti to není jen planý polach. Nevím kolik máš najeto, ale s ohledem na r.v. jistě přes 300 tis. takže polemizovat o tom v jakém stavy vstřiky jsou je asi zbytečný...

Co znamená, že turbo tlačí olej? Kam ho tlačí když né do sání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hadice k IC jsou od oleje vždycky, takže pokud ti neubejvá a nebo z hadic nevyleješ 0,5 litru tak není důvod to řešit. S litím benzínu nebo lihu do nádrže bych byl opatrný. Jsou na to přípravky tek bych použil ty, ale především je potřeba odkalit ten filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, naštěstí nebyl.

No v hadicích moc nebylo, ale okolo cooleru je to hodne zaneřáděný - asi bude děravý i cooler. Každopádně co jsou ty \"klapky\" u sání, tak jsou od oleje. Takže repas turba je nevyhnutelný - navíc jsem našel vnitřek turba pro repas na ebay za 4500kč + nějaká ta doprava, tak to není zase tak tragické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To teda nejsem :D. Že je IC netěsný je taky normální, bývá oblemtaný hlavně dole, ale to není nic co by tě mělo děsit. Pokud byl DRV nový pak nejspíš ty vstřiky pro základní orientaci by bylo dobré se podívat přes diag na korekce + udělat test zpětného toku, nicméně problém může být i v nějaké netěsnosti nebo nedovírajícím ERG... odkud jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...