Patrius83 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Ahoj, chcel by som vycistit skrtici klapku, ale neviem kde presne ju najdem, mala by byt na konci sania od airboxu takze niekde v cerv. kruhu na obrazku, ake opravte ma ak sa mylim a jeste poradit cim by sa mala cistit, dakujem [file]130712[/file] [upravil dne 7/4/13 09:09 od Patrius83] [upravil dne 7/4/13 09:12 od Patrius83] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Ano je to ono, používám čistič karburátorů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Jasne a este treba sundat aj to kolecko kde je ocelovy drat alebo staci odpojit len tu svorku od trubky sania a uz uvidim ten ventil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Nedělej z toho vědu. Sundej hadicí od sání. Zatáni za lanko (nebo ať ti někdo stiskne plyn), vezmi kartáček na zuby a vyblejskej to. Před začátkem odpoj baterku. Až budeš hotový tak baterku připoj zapni klíček, cca 10s počkej, a pak nastaruj a aniž bys sahal na plyn to nech chvíli vrčet. [upravil dne 7/4/13 10:23 od koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Ne, to už bys nevrátil ... sundej hadici od airboxu a pak ji případně sundej celou (myslim 3, nebo 4 imbusy zboku), ale na základní očištění netřeba sundavat ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Jj supr udelam tak. Jeste bych se zeptal jestli tam uvidim i potenciometer, chci skontrolovat i ten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Na tom nic nezkontroluješ... Resp, můžeš měřit jeslti na dráze nedochází k nějaký výpadnům nebo skokovým změnám odporu, ale nevím, nevím... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 já jsem klapku čisil bez demontáže,jen odpojil hadici.Pozor vně klapky je čidlo ať jej nepoškodíš . tu je odkaz na téma a je tam to čidlo vidět [upravil dne 7/4/13 10:37 od servisman] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Pocul som ze by mohol byt odpojeny konektor toho potenciometru, alebo nejak poskodene draty, tak to chcem iba omrknut [upravil dne 7/4/13 09:42 od Patrius83] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Máš nějaký problém nebo jen nemáš co dělat a vymešlíš blbosti ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Problemov je niekolko, od spatnych startov cez cukanie v nizkych otackach po nestabilitu otacok a vysokych otackach volnobehu a v neposlednej rade je pomale vracanie sa plynu. Vsetko co som precital by mohlo suvisiet s potenciometrom a skrt. klapkou, tolko ludi o tom uz pisalo, tak aj ja sa chytam poslednych stebiel pred tym nez auto pojde do servisu [upravil dne 7/4/13 11:06 od Patrius83] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 spatny starty a cukani bych videl spis v MAP senzoru, nez v potenciometru, ten vysoky volnobeh bude krokovym moturkem (viz hledani heslo krokac) Vycisteni krokace nemusi pomoct, nekdy je treba vymenit za novy, ja ted nedavno kupoval taky, v autodily Haspa v Pze na Chodove, novej stal 350Kc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Diky ferry za dobry tip. O map senzoru je tady slusne tema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 A mozem sa spytat este jednu vec, kde mam hladat ten map senzor? Pises ze za skrtici klapkou ale to by znamenalo ze je pod ventilovym kritom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 no kryt ventilu je neco zcela uplne jineho, ty jsou na hlave motoru, to co mas zakrouzkovane je sani motoru, z vnitrni strany smerem od bloku motoru je ten map senzor, nejlepe se k nemu dostanes, kdyz sundas celou skrtici klapku (je na 3 imbus sroubech) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Mhm to jsou věci, máš to pěkne zmáknutý. A není v tom nejaký zádrhel na čo si dávať pozor pri sundávaná klapky a čistení Mapu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Džůny Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Jde vytáhnout i bez sundávání klapky. Chce to menší šikovné ruce, trpělivost a ideálně ráčnový klíč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 přesně taky jsem jej měnil MAP a stačila obyčejná 10 klíč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Zrovna koukam na youtube, to je takova mala prkotina, na tom asi neni moc co cistit ze? Lepsi vymenit za novy nebo vrakac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 je dobre zhodit drziak sacieho potrubia potom sa da celkom v poho vybrat ten MAP a ten MAP je celkom drahy 70 ecok takze ho menit len tak z nudy ? [upravil dne 7/4/13 14:24 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.