Jump to content

má někdo 66kw HDi načipované ?


koblih69
 Share

Recommended Posts

no nevím, 66 bez IC a velkého turba z 80 bych ladil jen decentně. Určitě bych se svěřil Strakimu...

Osobně zvažuju mezi chipem a montáží 80kW motoru. Začíná to směřovat k výměně motoru, Siemensy v 66 jsou fakt o ničem...

Link to comment
Share on other sites

tak...mám 66kW Siemens...od Strakiho chip na cca 80kW (super)...aktuálně domlouváme zvýšení tlaku na turbu a během léta chci domontovat IC

jinak osobně jsem turbo z 79kW verze zamítl ihned...proč měnit něco, co funguje a nemá poruchy? nejsem přeci v kocourkově

jo...Siemens není o ničem...že to zrovna někomu se doslova sr*lo neznamená, že je to špatné, ale že záleží na tom, kdo to měl před ním a jak se o to staral...spousta věcí je o majitelích :)

Link to comment
Share on other sites

právě proto je mi to divné a rád bych slyšel podloženou informaci od někoho, kdo to má. Předtím jsem mě 79 kW Bosch a to jeo jak z praku se spotřebou o litr nižší, než 66kW. Říká se, že Siemens bere víc, ale mě zajímá, jak je to doopravdy :)

Link to comment
Share on other sites

Ono taky není motor jako motor, myslím tím že každej motor (i celkově auto) je jinak zajetej a zachovalej tudíž se pak mění i spotřeba a můžou to být totožné motory a auta....jinak se siemensem mám špatné zkušenosti, nechtěl bych to už.....

Link to comment
Share on other sites

oficiální výstup asi ne, ale jinak ostatní píší o nárůstu výkonu, kroutáku a snížení spotřeby, což mi nejde do kebule v tom smyslu, že nechápu, proč to neudělá hned výrobce ;)

ozzy sakra tak se přihlas na nějaký web, který se tím zabývá tam se to dozvíš :D:D:D ... tak né, já to taky nezjistil :papa ALe můj názor na \"instantní koníky je to víc než známý\".

PS: 66kW se Siemensem je ve 307 tragédie, apoň já mám takovou zkušenost.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

normálny smrtelník nepozná pri jazde žiaden rozdiel medzi Bosch a Siemens.Rozdiel je len v tom že Bosch sa repasuje a Siemes vymieňa.Jazdím na  RHY tj.Siemens 2.0 HDI 66kw na 85 kw, EGR off medeným plieškom bez SW zásahu už  150 tisíc km a žiadne problémy.Výkon  a kruťák parádne zlepšenie, spotreba taká istá,m spojka pôvodná.Emisky bez problémov.

Link to comment
Share on other sites

normálny smrtelník nepozná pri jazde žiaden rozdiel medzi Bosch a Siemens.Rozdiel je len v tom že Bosch sa repasuje a Siemes vymieň- jám

 

normálny smrtelník nepozná pri jazde žiaden rozdiel medzi Bosch a Siemens.Rozdiel je len v tom že Bosch sa repasuje a Siemes vymieňa.Jazdím na  RHY tj.Siemens 2.0 HDI 66kw na 85 kw, EGR off medeným plieškom bez SW zásahu už  150 tisíc km a žiadne problémy.Výkon  a kruťák parádne zlepšenie, spotreba taká istá,m spojka pôvodná.Emisky bez problémov.

určitě je tam rozdíl :papa

Link to comment
Share on other sites

V práci občas jezdím s Berlingem 66kw Siemens nalítáno 360k, rozsypalo se na něm kde co (momentálně tluče náprava), rezavé jak liška, ale motor jde stále parádně a za celou dobu bez poruchy a to to nikdo nešetří. Olej se mění po 20k Castrol magnatec diesel. Doufám, že můj RHR bude stejně spolehlivý.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...