Jump to content

TU1M+ tlakuje voda, ztrácí se voda a netopí


jirka639
 Share

Recommended Posts

u dědovýho Saxa 1,1, což je stejný jak 106 máme problém s vodou.

mel děravý chladič, takže výměna u \"odborníku\" za menší a nalití jen čisté nemrky. následkem toho vyžrané těsnění pod hlavou a v chladiči vody plno emulze s olejem.

Takže jsem to vzal k nám do dílny a provedl následující:

- výměna chladiče za original nový

- výměna těsnění pod hlavou

- srovnání hlavy

- výměna dříků ventilů a těsnění vačky

- výměna termostatu

Dolili jsme vodu, projeli voda klesla a znovu dolili.

vyexpedovali dědovi.

Ted si stěžoval, že se mu po cca 2km rozsvítí kontrolka přehřátí motoru.

Kontrola chladiče - málo vody, dolito do full.

Ráno projel 2km a opět půl chladiče.

Dneska jsem to dovezl k nám, zastavím vidím půl chladiče, povolím víčko a zasyčel vzduch a voda vystoupala na max.

Během cesty asi 10km to ale netopilo.

Takže výměna termostatu, testem s horkou vodou neprošel.

Vodu jsme měli full, projeli jsme to asi 6km. Rozsvítilo se přehřátí vody. ale netopilo to.

povolím víčko chladiče, odteklo tak deci vody. Zazátkuji, projedu 1km a v chladiči jen půlka.

kam se může ztrácet? resp. schovat, když pak znova nastoupá?

... rozvody jsme dělali asi 300km před tím chladičem i s novou vodní pumpou.

[upravil dne 4/4/13 00:13 od jirka639]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...