kuko17 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 Ahojte, chcem sa spýtať či má niekto skúsenosti z naštelovaním množtva vstrekovaného paliva do motora. Mám to bohužial moc nabohato (čierne sviečky + jemné podymovanie + horší ťah za tepla+ vysoká spotreba, cca 9l/100). Ako \"ubrať\" paliva? Niekde som sa dozvedel ževraj to ide nastaviť matkou ktorú je tu: Má s tým niekto skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 Na jaký tlak máš ten regulátor nastavený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mig315 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 no tohle neni skodovka a ani žigul, tohle je vstrikovani a tady to ridi jednotka a jednotka vychazi s toho co ji mimo jine povi lambda sonda. Tam vych vydel problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 To je sice pravda, ale jednotka dokáže pouze v určitém rozsahu upravit dobu vstřiku s tím, že počítá s pevně stanoveným tlakem paliva. A pokud má na tom dodělávaném regulátoru nesprávný tlak, tak jednotka nemůže být schopná čas vstřiku upravit správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 3. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2013 ukazuje mi tlak 3,5 baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 4. duben 2013 Sdílet Odesláno 4. duben 2013 Originální tlak je 2.5bar. Nastav ho tam a uvidíš, že to bude lepší. [upravil dne 4.4.2013 06:27 od jiri106xs] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 4. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2013 okey, skúsim, dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branjo Odesláno 4. duben 2013 Sdílet Odesláno 4. duben 2013 Sak regulator sa dava kvoli tomu aby si si mohol zvacsit tlak a tym zlepsil odozvu napr. pri preradeni do kopca. Tak pochybujem ze takato zmena tlaku, mimochodom na mojej rallye to mam rovnako, robi problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 4. duben 2013 Sdílet Odesláno 4. duben 2013 Pochybovat můžeš, ale je to tak. Tlak 3,5bar na jinak \"seriové\" 1.3? Takový tlak není potřeba ani u 16V s výkonem okolo 170-180hp. S originál sáním tam nikdy nedostaneš tolik vzduchu, aby jsi to palivo, které tam tlačíš, dokázal spálit. Takováhle úprava ti akorát na výkonu ubere a říkáš si tím o veliké problémy. Nehledě na to, že jak změníš tlak, tak by jsi měl upravovat jednotku. [upravil dne 4.4.2013 15:55 od jiri106xs] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 5. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2013 Včera som skúsil pohýbať s tým regulátorom (povolenie matky a nastavenie stredného sróba z imbusom), ale žiadna odozva... možno to je pokazene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 5. duben 2013 Sdílet Odesláno 5. duben 2013 Tak ten regulátor zkus demontovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 5. duben 2013 Sdílet Odesláno 5. duben 2013 No pokud je tam ten regulátor jen přidaný a originální tam zůstal, tak pryč s ním, to je jasný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 a ako vyzerá ten originálny? stačí henten vyhodiť a spojiť hadičky?? trocha sa toho bojím aby to potom nebolo moc nachudobno a neprepálilo mi to piesty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mig315 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 to je dneska material. Jestli mas jednobod tak je to soucasti vrsku toho bosche.cerpadlo tlaci vic a zbytek tlaku jde z5 do nadrze.henten bazmek hod do kopriv a nevimyslej picoviny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 máš dnes zlý deň? pokial nemáš normálne odpisovať a chovať sa slušne radšej kašli na to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 to mig315:jak jsi přišel na ten jednobod,když tomu nerozumíš tak to neřeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Já mám den dobrej - vyndej tu kravinu a jezdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Přesně tak..To tam dal beztak nějaký tuzér. Dej to pryč a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 OK, díky za rady Vyskúšam to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.