Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Opravdu střední třída?


maxx3

Recommended Posts

Předem zdravím všechny spokojené i nespokojené majitele peugeotu 407 na tomto foru.

Stal jsem se také majitelem tohoto vozu,jelikož předchozí Audi A6 (2002) už moc zlobila a musela z domu.

Po několika denním probírání s manželkou,jaké další autíčko příjmout do rodiny,jsem se nechal ukecat a koupil 407 sedan 2.0 HDI FAP v celkem slušné výbavě (kůže,xenony,výhřev sedaček,elektrické sedačky,parkovací senzory atd.) u ofiko dealera Peugeot,kde bylo auto od zplození take servisováno.

Má sice už naběháno 200 000 km,ale motor a zachovalost celého vozu mi připadá více než slušná.

A teď pár poznatků,které jsem za těch pár týdnů co ho máme postřehl.

-1. Auto mi celkově připadá takové nějaké až moc \"křehké\" oproti jiným vozům. Myslím tím,že když třeba zavírám dveře,tak je to zvuk,jak kdybych zavíral popelnici.Možná je to už vymačkaným těsněním,ale i přesto kolega na felicii má zvuk dovíraných dveří daleko více tlumenější a má ji podstatně déle.

-2.Připadá mi,že elektronika v tomto modelu si také žije svým životem,protože,když chci nastartovat,tak někdy mi CHEK OK napíše a někdy ne. Zbývající km do servisu jsem do teď na displeji neviděl(má při startu zobrazovat?).Ochrana proti přiskřípnutí oknem je tak horlivá,že okno u řidiče zavírám na 5x.

-3.Motor je zdá se celkem v pořádku,když se zahřeje,tak vrní,jak naše kočka:)

Akorát mi připadá,že rychlosti v převodovce jsou jaksi nakrátko(alespoň 1) a ,když přeřadím na vyšší rychlost,tak otáčky spadnou o dost níž (cca 600),nevím jestli to tak má být,jezdil jsem do teď 12 let s automatem a i tam takový propad nikdy nebyl.

-4.Podvozek,jak všude píšou,že je velmi sofistikovaný a revoluční,pohodlný a čitelný,mne velice zklamal.

Auto poskakuje,jako koza,cítím každý hrbol a oproti Mondeu je to tragedie.Na nápravách vůle nejsou,takže pokud to nebudou vadné tlumiče,tak opravdu nevím,kde se berou ty recenze o \"viníkajícím a pohodlném\" podvozku tohoto modelu.

Jinak mě také provázejí zhruba co 500 km anomálie se škubáním motoru,jako i další majitele na tomto foru.(Přičítám regeneraci FAPU). Drhnoucí servo v nízkých otáčkách.

Ale abych jen nehanil,tak design tohoto modelu se velice povedl,utlumení motoru je na velice vysoké urovni a interiér je take velmi vyvedený.Nevadí ani dlouhý převis a celkem dost dlouhá palubovka.

Děkuji všem za přečtení a těším se na Vaše názory a případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ako si napisal, je to model v porovnani s Mondeom alebo Superb. S Mondeom sa podoba asi najviac.

Ked si tie dve auta porovnas, ano, Mondeo ma oproti tomu lepsi podvozok. Na druhu stranu 2.0HDi od peugeotu je predsa len vychytanejsi motor nez napr. 2.0TDDi/TDCi od Fordu. Rozdiel v hlucnosti hlavne. Ford ma sice pruznejsi motor a retaz na rozvodoch, za to je typicky traktorovy rapkac. Dlhsie sa zahrieva a mava problemy so vstrekovanim. HDi je menej usporny (na forde mam staly priemer 4.7, na peugeote som mal 5.8 na rovnakych tratiach) ale za to je kludnejsi a urcite spolahlivejsi.

S tym, ze je auto krehke, bohuzial, je to taka kategoria auta kde sa ocakava, ze tam bude clovek sadat v obleku a vozit sa asi len po francuzskych dialniciach. Kazdopadne je to asi len o tom co cloveku viac vyhovuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Štvrté zobrazenie pri naštartovaní, je kontrola tlaku v pneu, ak to auto má.

Vodičové okno skús reinicializovať podľa návodu v príručke:

REINICIALIZÁCIA OVLÁDANIA OKIEN

Po opätovnom pripojení batérie musíte reinicializovať funkciu proti privretiu: počas týchto operácií funkcia proti privretiu je nefunkčná.

- Stiahnite okno do dolnej polohy, potom ho uzatvárajte, okno po každom zatlačení ovládača stúpne o niekoľko centimertov, úkon opakujte až do úplného uzavretia okna,

- držte zatlačený ovládač po dobu minimálne 1 sekundy po dosiahnutí polohy, okno zatvorené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s podvozkom určite niečo máš, pretože 407 je 100% pohodlnejšia ako koncernové autá a aj audina. Že Ti skáče nie je v poriadku, môže to byť tlmičmi, zlou geometriou dokonca aj pneumatikami, ťažko povedať (mne to robili tlmiče, menil som ich pri cca 140000km)

okno sa zavrie naraz, asi si nabíjal baterku a odvtedy Ti to nezavrie naraz. Stiahni predné okná, odpoj na chvíľu baterku - mne to pomohlo

nepíšeš, aký je to ročník, servo sa dá poriešiť doliatim kvapaliny a odvzdušnením v drvivej väčšine prípadov

previs Ti bude vadiť, keď sa autom nedostaneš nikde mimo asfaltky bez toho, aby si nestrhol predné ochranné lišty:aut

ale inak som s ním spokojný, nie je to taká tragédia, ako som čítal o FR autách:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když má naběhané 5x kolem koule, tak nemůžu očekávat komfort a spolehlivost nového auta.

Audi A6 najeto 298 000 km,tlumiče původní a komfort neporovnatelný. Vím,že je to jiná třída(snad tak o 2) ale na to jak vždy byla fr.auta na pohodli,tak tohle je celkem mazec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem, ako to myslíš s tým podvozkom, mne pripadá komfortný, kolega teraz prešiel z bmw 530 (2002) na 407 a bol z neho unesený (je to skúsený automechanik), viacej ľudí, ktorých som viezol, podvozok chválili...

ani to šklbanie pri regenerácii sa mi nezdá, ja mám tiež 2.0 hdi a regeneráciu ani neregistrujem takže zrejme nebude u teba niečo v poriadku :myslim

malý dysplay mi tiež ukazuje ako má

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s podvozkom určite niečo máš, pretože 407 je 100% pohodlnejšia ako koncernové autá a aj audina. Že Ti skáče nie je v poriadku, môže to byť tlmičmi, zlou geometriou dokonca aj pneumatikami, ťažko povedať (mne to robili tlmiče, menil som ich pri cca 140000km)

okno sa zavrie naraz, asi si nabíjal baterku a odvtedy Ti to nezavrie naraz. Stiahni predné okná, odpoj na chvíľu baterku - mne to pomohlo

nepíšeš, aký je to ročník, servo sa dá poriešiť doliatim kvapaliny a odvzdušnením v drvivej väčšine prípadov

previs Ti bude vadiť, keď sa autom nedostaneš nikde mimo asfaltky bez toho, aby si nestrhol predné ochranné lišty:aut

ale inak som s ním spokojný, nie je to taká tragédia, ako som čítal o FR autách:D

Zkusím dát na test tlumičů a uvidíme.Geometrie je OK.

Sevo jsem už dolil cca 2 cm nad rysku,dle rad na tomto foru a snad se to projeví.

Okno jede jak má,jen mi blbne to dovírání,jako by se vždy o něco zastavilo a sjede zase dolů.Asi rozeberu tapec a kouknu a uchycení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem, ako to myslíš s tým podvozkom, mne pripadá komfortný, kolega teraz prešiel z bmw 530 (2002) na 407 a bol z neho unesený (je to skúsený automechanik), viacej ľudí, ktorých som viezol, podvozok chválili...

ani to šklbanie pri regenerácii sa mi nezdá, ja mám tiež 2.0 hdi a regeneráciu ani neregistrujem takže zrejme nebude u teba niečo v poriadku :myslim

malý dysplay mi tiež ukazuje ako má

Co vše má teda před startem ukazovat malý display?

Mě občas ukaže akorat CHEK OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s podvozkom určite niečo máš, pretože 407 je 100% pohodlnejšia ako koncernové autá a aj audina. Že Ti skáče nie je v poriadku, môže to byť tlmičmi, zlou geometriou dokonca aj pneumatikami, ťažko povedať (mne to robili tlmiče, menil som ich pri cca 140000km)

okno sa zavrie naraz, asi si nabíjal baterku a odvtedy Ti to nezavrie naraz. Stiahni predné okná, odpoj na chvíľu baterku - mne to pomohlo

nepíšeš, aký je to ročník, servo sa dá poriešiť doliatim kvapaliny a odvzdušnením v drvivej väčšine prípadov

previs Ti bude vadiť, keď sa autom nedostaneš nikde mimo asfaltky bez toho, aby si nestrhol predné ochranné lišty:aut

ale inak som s ním spokojný, nie je to taká tragédia, ako som čítal o FR autách:D

Jaké jsi dával nové tlumiče? Originály nebo jinou značku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když má naběhané 5x kolem koule, tak nemůžu očekávat komfort a spolehlivost nového auta.

Audi A6 najeto 298 000 km,tlumiče původní a komfort neporovnatelný. Vím,že je to jiná třída(snad tak o 2) ale na to jak vždy byla fr.auta na pohodli,tak tohle je celkem mazec.

myslel som A4, A6 je už vyššie. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s podvozkom určite niečo máš, pretože 407 je 100% pohodlnejšia ako koncernové autá a aj audina. Že Ti skáče nie je v poriadku, môže to byť tlmičmi, zlou geometriou dokonca aj pneumatikami, ťažko povedať (mne to robili tlmiče, menil som ich pri cca 140000km)

okno sa zavrie naraz, asi si nabíjal baterku a odvtedy Ti to nezavrie naraz. Stiahni predné okná, odpoj na chvíľu baterku - mne to pomohlo

nepíšeš, aký je to ročník, servo sa dá poriešiť doliatim kvapaliny a odvzdušnením v drvivej väčšine prípadov

previs Ti bude vadiť, keď sa autom nedostaneš nikde mimo asfaltky bez toho, aby si nestrhol predné ochranné lišty:aut

ale inak som s ním spokojný, nie je to taká tragédia, ako som čítal o FR autách:D

Jaké jsi dával nové tlumiče? Originály nebo jinou značku?

dával som tlmiče bilstein, kayaby neboli skladom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bude zase vlakno, porovnavat a6 a 407 je trosku z cesty. mal si ist do 607 a bol by si narovnako. inak ako pisali hore, ked je auto v dobrom stave tak toto nemoze robit. jedine ze ma mrte kilometrov bez dobrej udrzby. od koho si ho kupoval? vies nieco jeho historii?

[upravil dne 3/4/13 11:54 od pyrone]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...