Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vypíná elektrika při akceleraci 406 2.0 16V


Maverick

Recommended Posts

Ahoj kluci, už delší dobu řešim problem s kamarádovo 406kou. Autu po startu začnou \"tancovat\" rafičky na budíkách. Tohle se uklidní až po zapnutí světel. Jenže, pokud se auto prošlápne na neutrál, tak v momentě, kdy dosáhne cca 3500ot/min, tak jakoby by vypnula ŘJ motoru. V ten moment letí otáčkoměr k nule, rafička si dá facku o doraz a zase normálně běží. Při jízdě se to projevuje celkem pravidelně. Když se s autem jede ostřejc hranice vypnutí je někde okolo 3500ot, když jedu zlehounka, dostanu se klidně i na 4500, ale tam prostě konec a výpadek. Pokud dosáhnu vyšších otáček tím, ža podřadim a sešlápnu plyn, tak začíná neuvěřitelnej tanecc rafiček na budíkách, auto se začne dusit a začne nepravidelně přerušovaně blikat kontrolka motoru (jako bych rychle vypínal/zapínal klíček zapalování)

Seznam věcí, který už jsem vyměnil (vše vymontováno z mého auta, nebo z auta druhýho kamaráda, takže jsou na 100% funkční) a stále je to bezezměny.

1.) Celá sestava škrticí klapky, včetně čidel a senzorů

2.) Halovka na setrváku

3.) Dvojfunkční relé

4.) Zapalovací rampa

5.) Řídící jednotka motoru

6.) Kompletní motorový svazek

Zkoušel jsem s tim jezdit s odpojenou lambdou a teplotnim čidlem u termostato, problém přetrvával.

Už si s tim fakt nevim rady. Přikládám video na ukázku. Až bude zase chvilka, zkusim udělat videjko za jízdy při podřazení.

Jo málem bych zapomněl, otáčkoměr ukazuje o cca 2500ot/min víc, než ve skutečnosti, protože jak si dala rafička několikrát facku o doraz, tak se posunula.

[upravil dne 2/4/13 21:18 od Mef]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spatna kostra ? jsou dve, jedna na sroubu prevodovky a jedna na kastli vedle kastliku baterie

jeste bych zmeril dobijeni, jestli nahodou neblbne altik a neprebiji a nedostava to napetovy skoky

[upravil dne 2/4/13 21:23 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem zase prošel ukostřovací body. Pod baterkou, na převodovce, ukostření palubky na levý i pravý straně a nic. Ještě jsem přidal pořádnej zemnicí kabel na hlavu motoru ale výsledek je pořád stejnej :-(

Jsou ještě někde nějaký kostřicí body, co by se dali zkouknout? Už si s tim fakt nevim rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...