Jump to content

Vypíná elektrika při akceleraci 406 2.0 16V


Maverick
 Share

Recommended Posts

Ahoj kluci, už delší dobu řešim problem s kamarádovo 406kou. Autu po startu začnou \"tancovat\" rafičky na budíkách. Tohle se uklidní až po zapnutí světel. Jenže, pokud se auto prošlápne na neutrál, tak v momentě, kdy dosáhne cca 3500ot/min, tak jakoby by vypnula ŘJ motoru. V ten moment letí otáčkoměr k nule, rafička si dá facku o doraz a zase normálně běží. Při jízdě se to projevuje celkem pravidelně. Když se s autem jede ostřejc hranice vypnutí je někde okolo 3500ot, když jedu zlehounka, dostanu se klidně i na 4500, ale tam prostě konec a výpadek. Pokud dosáhnu vyšších otáček tím, ža podřadim a sešlápnu plyn, tak začíná neuvěřitelnej tanecc rafiček na budíkách, auto se začne dusit a začne nepravidelně přerušovaně blikat kontrolka motoru (jako bych rychle vypínal/zapínal klíček zapalování)

Seznam věcí, který už jsem vyměnil (vše vymontováno z mého auta, nebo z auta druhýho kamaráda, takže jsou na 100% funkční) a stále je to bezezměny.

1.) Celá sestava škrticí klapky, včetně čidel a senzorů

2.) Halovka na setrváku

3.) Dvojfunkční relé

4.) Zapalovací rampa

5.) Řídící jednotka motoru

6.) Kompletní motorový svazek

Zkoušel jsem s tim jezdit s odpojenou lambdou a teplotnim čidlem u termostato, problém přetrvával.

Už si s tim fakt nevim rady. Přikládám video na ukázku. Až bude zase chvilka, zkusim udělat videjko za jízdy při podřazení.

Jo málem bych zapomněl, otáčkoměr ukazuje o cca 2500ot/min víc, než ve skutečnosti, protože jak si dala rafička několikrát facku o doraz, tak se posunula.

[upravil dne 2/4/13 21:18 od Mef]

Link to comment
Share on other sites

spatna kostra ? jsou dve, jedna na sroubu prevodovky a jedna na kastli vedle kastliku baterie

jeste bych zmeril dobijeni, jestli nahodou neblbne altik a neprebiji a nedostava to napetovy skoky

[upravil dne 2/4/13 21:23 od Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Tohle samý mi dělal kostra - zčíhni to ještě jednou ... taky jsem přemejšlel nad spoustou věcma - projdi to pořádně koster je tam víc! Mně to dělala ta pod baterkou, ale prodi všechny svazky ...

Link to comment
Share on other sites

Ferry: Altík už jsem měl odpojenej a furt to samý

Neon: Už jsem na to koukal snad 100x, ale klidně to zkusim ještě jednou.

Napadá mě ještě, že bych zkusil ukostřit motor s kastlí pomocí pořádnýho zemnicího pásku.

Link to comment
Share on other sites

Dneska jsem zase prošel ukostřovací body. Pod baterkou, na převodovce, ukostření palubky na levý i pravý straně a nic. Ještě jsem přidal pořádnej zemnicí kabel na hlavu motoru ale výsledek je pořád stejnej :-(

Jsou ještě někde nějaký kostřicí body, co by se dali zkouknout? Už si s tim fakt nevim rady.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...