Patas106 Odesláno 31. březen 2013 Sdílet Odesláno 31. březen 2013 Čaute, mám dotaz bratr našel na internetu úpravu řídící jednotky. 2-3 kabely se připojily na řídící jednotku a natáhly se do kabiny. Na kabely byl připojený spínač. Možná to bude něco ve stylu \"power box\" . Nic méně rád bych to zkusil u mě na 106ce 1,1 44 kW jako srandu, jestli je něco \"znát\" , ale nemůžu to nikde už najít. Neví někdo co to může být? A jaké je zapojení? Předem prosím nepiště odpovědi ve stylu prodej to a kup si něco silnějšího. Vím, že úpravy se nevyplácí a samé problémy(drahé díly, zbytečná práce, životnost). Mimochodem je sranda porážet \"feldy\" 1,3; 1,6 a civicy s francouzskou 1,1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidd Odesláno 31. březen 2013 Sdílet Odesláno 31. březen 2013 ECU pouze Straky, Jinak úprava hlavy, přímí sání(hlavně odstínit), otevřenej vejfuk atd....... ale tak jako tak trhat asfalt nebudeš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 31. březen 2013 Sdílet Odesláno 31. březen 2013 ano dá se všelico,ale je to jen o penězích šikovnosti a pod.Nemohu pochopit jak někdo chce udělat z 1,1 trhače asfaltu .Když jsem byl mladej taky jsem přemýšlel ,ale s přibývajícími roky jsem od toho odpouštěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidd Odesláno 31. březen 2013 Sdílet Odesláno 31. březen 2013 s tím souhlasím taky jsem se snažil upravovat feldu 1.3 a. když jsem do ní narval poměrně dorost peněz a žádnej výsledek tak jsem to vzdal a koupila výkonnější auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 ja teda tyhle upravy taky nechapu ale vim, ze i kdyz clovek koupi silny auto, tak bude resit narust vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 Pěkný aprílový dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 2. duben 2013 Sdílet Odesláno 2. duben 2013 jak píše rootsky nebo radši nekomentovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 No jistě, opět si akorát umíte dělat ze seriózního dotazu legraci... Nenech se zastrašit, určitě to jde. Staší bežný měřák a spínač. Sundej konektor z ŘJ a nejdřív si \"prozvoň kde je zem. Tam přiveď jeden kabel ke spínači. Pak už jen stačí najít + 12V a tek připojit na druhou stranu spínače. Spínač doporučuju spíš dimenzovaný na větší proud. Pozor! Funguje so na podobném principu jako NOS, takže to nepoužívej při normální jízdě, ale jen při předjíždění - podřaď zašní předjíždět a v pravou chvíli stlač spínač - uvidíš, že to bude stát za to PS: jinak se toho neboj, tohle je základ, ve 2. fázi bych doporučil větší vstříky, turbo z Avie a samozřejmě přímé sání... jo a abych nezapomněl samozřejmě co největší I.C. kdžy už tam bude to turbo tak je potřeba vzduch chladit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 Patas106: Můžeš to udělat jako já u svý 1.1 - vstřiky + rampa z 1,4 ...zapalovací rampa z 1.4, jinej výfuk, předělaný sání, OCT ... jede to líp ale nečekej zázraky Těch rejpalů si nevšímej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altman Odesláno 3. duben 2013 Sdílet Odesláno 3. duben 2013 Dobrý den, nechápu proč kolegovi neodpovíte, určitě každý z nás měl svoje \"telecí\" léta!!! Sám jsem se o toto i trochu zajímal, ale od realizace jsem upustil, protože mě můj známý upozorňoval že bych tím také mohl odrovnat motor, o což nestojím! Fígel spočívá v tom, že MAP senzor (máte ho i na svém motoru) vyhodnocuje podle teploty nasávaného vzduchu a asi i podle teploty motoru množství vstřikovaného paliva. Tím že na správný vývod připojíte dvoupolohový spínač, který má na jedné straně polohu VODIVĚ SPOJENO a na druhé poloze je rezistor, tak můžete ovlivňovat množství vstřikovaného paliva. Pokud jsem Vás stále neodradil, hodnotu rezistoru by bylo vhodné spočítat podle hodnoty odporu MAP senzoru. U motoru 1.4 KFW jsme spočítali maximální bezpečnou hranici na 470ohmů. U motoru 1.4 je barva toho vodiče kam ten rezistor (tedy myslím tím ten dvoupolohový spínač) musíte připojit zelená. No kdyby byly nějaké další dotazy tak se ptejte případně, ale poté, co jsem si zjistil, co takováto úprava má dělat, musím toto vřele nedoporučit. Když už chcete jakýsi \"tunink\" zakupte si sadu LED pásků a dejte je pod automobil. Věřím že efekt bude lepší než u této \"motor ničící\" úpravy na blind. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 5. duben 2013 Sdílet Odesláno 5. duben 2013 ftipe vyskoč http://www.h2shop.cz/index.php?p=h2-shop&skupina=8&articleID=41 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. duben 2013 Sdílet Odesláno 5. duben 2013 no pro upresneni pojmu, MAP senzor skutecne nic nevyhodnocuje, MAP senzor je pasivni soucastka, ktera prevadi tlak vzduchu v sani na napetovou uroven (tusim cca v rozmezi 0.5-4.5V), kterou pak cte ridici jednotka a podle toho ziska informaci o hodnote tlaku v sani (tedy zatizeni motoru), spolu s hodnotou teploty nasavaneho vzduchu pak podle stavove rovnice p.V=n.R.T dokaze vypocitat objem nasateho vzduchu a k tomuto objemu vzduchu pak vypocita potrebne mnozstvi paliva, davku pak pripadne zkoriguje o hodnotu z lambda sondy a dane mnozstvi paliva vstrikne do sani. uprava signalu MAP senzoru tedy spociva v tom, ze jednotka si mysli, ze se do motoru dostalo vice/mene vzduchu a podle toho pak prida nebo ubere mnozstvi paliva, ve vysledku se tedy smes obohati/ochudi problematika spalovani bohate/chude smesi je pak na sirsi diskuzi a da se k ni na netu najit spoustu relevantnich odkazu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 5. duben 2013 Sdílet Odesláno 5. duben 2013 ftipe vyskoč http://www.h2shop.cz/index.php?p=h2-shop&skupina=8&articleID=41 Kristova noho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patas106 Odesláno 8. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 koblih69 : to že vyskratuji \"vypnu\" ŘJ tak zvednu výkon, aniž bych odpálil pojistky? :-) Tom_206 : no mám doma díly z 406ky 1,8 16V .... ale teoreticky mám možnost sehnat ze Citroena ZX 1,4 Break, jenže je to magneti marelli. ale co nevyzkouším nezjistím :-) Altman : tohle zní jako to co jsem sháněl... jenže hledám hledám ale asi ho v motoru nemám... :-( mohl by jste mi prosím zaslat fotku a umístění toho MAP senzoru? Ani Google nepomohl :-/ PS. děkuji všem za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 Patas106: za rady nedekuj, stejne si z tebe vsichni akorat tak strili. Dobra rada je: vykasli se na to! Jedine ceho teoreticky muzes dosahnout je, jak uz psal Ferry, bohata a nebo chuda smes. Bohata - bude to kourit (pokud se nespali vsechen benzin ve valci, tak muze dojit k poskozeni lambdy), chuda- vyssi teplota horeni (neplet si to s vyssim vykonem) cimz muze dojit k poskozeni motoru (propaleni pistu). Nicmene pokud ti nezalezi na vyhozenych penezich, casu a aute, tak se do toho experimentovani pust treba to neshori a k tem tvym 60 konim pridas jednoho psa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 Koukám, źe sekce Tuning je zbytečná, bohatě by stačily Vtipy. Patas: jediná relevantní rada pro tebe je leda \"dospéj\"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PE1PA Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 Touha je zázrak, kámo, zázrak ... Patas fandím ti, jen do toho, kdyby nebylo pokusů a omylů tak se dodnes nelítá, atd. Přijdeš na to, nezničíš, dobře, zničíš, neva, koupíš jiný a jedeš dál a jinak. Jen se pak v tom \"rakeťáku\" nenech zabít. Drž se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 Jojo, Kouzelník Žito tu chyběl... teď už je ústav kompletní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patas106 Odesláno 10. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 Jasné tak auto mám za hodně nízkou cenu, tak se nemusím bát že příjdu o moc :-) člověk si musí projít takovýma \"tuningama\" aby zjistil co má cenu :-) ale tak když už mi to doma stojí tak proč to nezkusit.... Mazec je už to že tato 1,1 (slabší ložiska, atd.) má 232 tisíc a motor jen přede (nebýt ostrého sání a místo koncového tlumiče - středový tlumič z PUGu 406 1,8 16V :-D ) poslední dobou si hodně hraju s diodama ( snažím se decentně) ale ten zásah do směsi mě láká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 10. červenec 2013 Sdílet Odesláno 10. červenec 2013 Patas106: tak se vykašli na ostatní rady...zrob to a dej vědět jak si dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.