Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 coupe-dveře


Kysliik

Recommended Posts

Zdravím pánové.

Mněl bych na vás 2 dotazy. Je nějaký konstrukční či velikostní rozdíl mezi dveřmi na 406 coupe před faceliftem a po? Jedná se mi o to že mám r.v. 2001 ale dveře řidiče byly trefený tak tam někdo hodil ty ze starého modelu a má to některá ale:zvýšný hluk při vyšších rychlostech a nejdou tak snadno a nehlučně otevírat a zavírat jako u spolujezdce. Jedná se mi o to jestli je problém čistě v těsnění, špatném vycentrování atd. nebo je to něco co půjde vyřešit jen dveřmi z nového coupe.

Druhý dotaz se týká barvy těchto dveří. Je to evidentně stejná modrá de byzance jako na zbytku auta ale samozřejmně je vidět rozdíl je taková tmavší,temnější a tolik se neleskne a otázka zní: když nechám na autě udělat renovaci laku (broušení atd.) jestli je možné že se rozdíl v odstínech do jisté akceptovatelné míry vyrovná či úplně ztratí?

Jo a ještě kdybych musel kupovat new dveře atd. Jaká je vaše skušenost s chytáním odstínu této barvy. Z toho co sem vyčetl některé barvy dou lépe a některé hůře.

Zkrátka řečeno. Vyhnu se celolaku? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu laku:

Myslíš si fakt, že se opravdu několik let daří míchat úplně stejnej odstín laku? Stačí z úspornejch opatření změnit dodavatele. ;)

Nechej si přestříkat jen ty dveře podle laku auta. ;)

P.S. Dle seviceboxu jsou dveře pro old a new stejné beze změn a to včetně těsnění. Takže seštelovat. Nebo se při kolizi hnulo ještě něco jinýho. :myslim

[upravil dne 30/3/13 11:10 od Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tim lakem sem si to taky myslel ale trochu sem doufal že se třeba pletu. :) Ono to není si myslim o tom jestli daří nebo nedaří ale spíš jak na tom výrobci záleží.

Ty dveře ze začátku tak špatný nebyly ale to sklo už se přeci jen trochu moc vyklalo a ted přes zimu to tevírání když byly zamrzlý atd. jim taky asi moc neprospělo.

No nic, bude se lakovat. Akorát čím víc kolem toho chodím tím víc uvažuji nad celolakem a nebo a ted mně všichni ukamenujou nad foliema. :) Někdo říká jo a někdo ne. Samozřejmně v jedné barvě a žádnej paskvil jako imitaci karbonu atd. Má tu s tím někdo zkušenosti? Co sem tak zatím zjistil tak u lesklých barev je oproti laku problém hlavně v životnosti ale pokud jde o matné je to asi jedno. Pak se na folii taky víc usazují nečistoty. Ale zas ta cena by mohla bejt mnohem zajímavější. Nějaká rada ? Či kamen ? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kámen :D matná na coupé je hřích a odpornost, dej si to do googlu a hned si to rozmyslíš :D k těm dveřím...mám obdobnej problém, ale se spolujezdcovou stranou, jde spíš o hluk za jízdy v dešti kdy jsou mokré silnice, jinak je tichou, hůř pujdou otvírat protože to bylo vzatý na celej bok, povol pant a prostříkej jak ve dveřích tak na karoserii, dveře rozdělej a koukni na vedení okna nebo držáky k němu, bejvaj povolený, tak je sešroubuj a bude po problémech, lak ti nikdo neudělá tak aby jsi to nepoznal, mám to i u tech dveří u spolujezdce, taky jsou tmavší, musel by jsi sehnat dveře se stejnou barvou, pač ty tvoje byly evidentně stříkaný... nebo dveře origo a stříkanej celej bok

[upravil dne 30/3/13 21:23 od Mizlerek007]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za vyleštění celýho auta dáš stejný prachy, jak když ty dveře necháš nastříkat. V kvalitní lakovně to nastříkají tak, že to bude na 99% přesně stejná barva jak je zbytek auta. Ty dveře když nejsou bouraný, tzn. že práci jim dá pouze lakování (a ne ještě nějaký opravování), počítej kolem 2500 Kč a výsledek bude 100%. Tím že necháš celý auto přeleštit, zvýšíš a sjednotíš lesk tím, že se vlastně zbrousí nějaká ta setinka vrstvy vrchního bezbarvýho laku, ale rozhodně tím nezměníš odstín auta nebo dvěří, takže tohle by ti vůbec nepomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty dveře bouraný nejsou a co jsem se koukal nikam dál to snad nešlo. Jde čistě o to že sou daný z jiného old coupe modelu a asi ne uplně dobře seštelovaný. Musí se jakoby trochu víc bouchnout aby se úplně dovřely a vyjelo okno. Ten hluk je daný tím že už má okno dost vůli takže to úplně netěsní. Ale neni to nic tragického. Jen čekám až nebude venku těch 5-10cm jara a bude trochu tepleji a pustím se do toho.

Takže je nechám je stříknout a když to dobře dopadne tak hned potom i kapotu a zpětný zrcátka která by to taky dost potřebovala (jedno matné a jedno lesklé). :D Jen mám strach jak tu barvu chytí. Někdo říká ne a někdo zas jo. No nic, zkusím a uvidím. Horší to snad nebude. :) Pak ještě zbrousit a rozleštit a bude to snad krasavec. Ale zatím jen zvenku. :( Dovnitř potřebuju ještě nové přední sedačky, fofrklacek, a ještě pár detailů. A pak se pustím do audia-videa což je můj koníček takže tam se vyřádím.

Každopádně díky za rady a až to bude krasavec tak hodím nějaké foto. Zatím je to spíš k pláči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ten stav to je relativní. Technicky zdá se být docela v poho až na pár drobnůstek který časem vychytám ale jak už sem psal výše. Přední sedačky fakt nic moc, fofrklacek taky zralej na výměnu pak taky blbne ovládání sedaček, zadní reprák asi taky na výměnu, bezpečnostnímu pásu se taky moc nechce zpátky, ručka potřebuje přitáhnout no a takhle bych mohl bohužel ještě chvilku pokračovat ale hlavně mně tam štvou ty dveře + ty zrcátka. Ty zrcátka sou sice obě šedivý ale jedno je lesklý a jedno matný. Jestli je hodim obě do stejný šedý a nebo do barvy auta ještě uvidim ale něco se s nima provést musí.

Soused vedle mně má úplně to samé akorát 140kw, má ty zrcátka v barvě a musím uznat že to nevypadá zle. Sice ten zahradní stolek co má na kufru + tuning nárazníky to je jiná kapitola ale zas se mu nedá upřít že se o autí fakt stará a má ho v top stavu a vždy čisté a naleštěné. Prostě holt záleží na vkusu. Ale jinak já sem taky spíš za origo stav. Musím ale přiznat že zrovna ty zrcátka v barvě a možná vyhozený a zavařený boční lišty se mi docela líbí. To sou asi jediný 2 věci co bych změnil. + kola samozřejmně. :)

Další kapitolou je ale interiér. Na tom se tu asi shodne dost lidí že s tim interiérem si mohli pohrát trochu víc. Není vyloženě špatnej, to zas ne ale prostě mu chybí ta jiskra co má ten exteriér. Nevím jak jinak to napsat. Tam si třeba pohrávám s takovou úchylnou myšlenkou. Jaj to bude kamenů. :D No prostě přemejšlim že bych vykuchnul autorádio, a možná úplně vše v tom středovym tunelu a natvrdo bych tam kopnul lcd. :D a házejte

Ježiš co já to vždycky vyrobim za elaborát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono záleží jestli je to auto pro předchozího majitele srdcovka, nebo jen spotřebák, a podle toho je auto vychytaný anebo je teprve potřeba ty mouchy vychytávat. Podle toho cos psal si ale myslím, že to jsou jen takový ty drbky, co člověka žerou, ale důležitý je že technicky ho máš v dobrým stavu. A drbky, ty se vychytají ;)

Samozřejmě zrcátka si udělej podle toho, jak se to TOBĚ líbí. Ale pro mě je Coupe tak designově dokonalá krása, že mě se líbí nejvíc právě komplet v origo stavu. A s tím intriérem nevím, já, zvyklej na 106 nebo plečky od VW nebo Škodovky, si nemůžu interiér Coupe + pohodlí vynachválit :D A k tomu panelu - ber to tak, že to je auto navržený před víc jak 15 lety a proto nemůžeš čekat \"jiskru\" sportovních aut roku 2013 ;) S tím vykucháním rádia to zní divoce, ale třeba překvapíš a bude to vypadat libově :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo 106ku sme taky doma měli. A nedám na ni dopustit. Akorát mi sme mněli tu starší 1.4 tuším 34kw ale i tak jezdila skvěle. Autí mám od člověka tady z fora a od něj vím že i ten předchozí majitel byl zde s fora takže spokojenost. Alespon vím co tu s ním řešily atd.

Jinak k tomu lcd jen tak pro zajimavost. Mám tam ted originál na kazety takže vlastně jen radio. :)

Takže první možnost je kopnout zezadu adapter misto měniče a zepředu udělat nějaké uchycení na tablet který si budu vždy sundavat stejně jako třeba panel z autorádia a dál bych to neřešil. Jenže vzhledově nic moc a hlavně by mi ten tablet i překrýval panel klimy atd. Oproti autorádiu s lcd by ale tohle řešení mnělo několik výhod. Násobně větší funkcionalita a to nejen v autě, větší úhlopříčka, internet atd.

No a druhá možnost je vykuchnout odsad úplně vše včetně panelu klimy a displeje a zabudovat bud tablet nebo lcd s pc typu Raspberry Pi či některého jeho derivátu a hlavně si ale vyrobit obvod který by mi obsluhoval klimu na základě komunikace s pc a přeposílal údaje s displeje do pc na kterém bych si ale ještě musel vytvořit software kterej by to ovládal a zobrazoval. :D

Já vím, zní to fakt šíleně ale není to zas tak složitý jak to vypadá. :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale jakmile dáš do řiti origo rádio, přijdeš o ovládání pod volantem. Proto tam mám místo changeru ten adaptér na MP3 a ovládání pořád šlape. A s tou větší úhlopříčkou, samozřejmě to je na tobě, ale opravdu je to potřeba, opravdu to využiješ? Já mám auto pro radost z jízdy, případně aby mi v něm něco HRÁLO, displeje, internety, filmy nějak nepotřebuju... ;) A obsluhovat klimu na displeji toho tabletu, no kdybys to zvládl, klobouk dolů...

[upravil dne 1/4/13 10:04 od Ducatista]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O ovládání pod volantem bych nepřišel, to ne. Sice bych to rádio vykuchnul zepředu ale stále by bylo zapojené a ten tablet či mini pc by ho stále využívalo jako zesilovač tzn. že bych to v podstatě mněl jako ty, akorát by zdroj signálu byl tablet či mini pc namísto obyč mp3. Jinak to využití mno. Asi ani ne ale sem prostě taková hračička a moooc by se mi to líbilo. Vtip je v tom že finančně to není vůbec nic náročného, interiér by tím omládl o pár let, no a ta představa ovládání klimy a všeho na tom dotykovém displeji je přinejmenším lákavá. Je to hlavně o moři času, pevnejch nervech a hlavně to musí člověka bavit.

Jo a já mám samozřejmně tohle autí taky pro radost z jízdy. Ted mám průměrnou spotřebu 19-20l jaj to je radosti. :D Třeba kvalitu hudby až tak neřešim. Repro by zůstalo původní a autorádio vlastně taky.

Ale jak říkám je to běh na dlouhou trat a ještě nevím jestli se do toho pustím. Pokud jo tak se tu samozřejmně nezapomenu pochlubit.

Sakra já ti závidím to LPG. Jak to šlape?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No těch +40 bych ještě pochopil ale to pro pc není žádnej problém a pro lcd taky ne. Ale nechápu těch -40. Kde by se tu vzalo -40? A hlavně ani to by nebyl problém. Stačí s tím alespon trochu počítat při návrhu. Jednoduše řečeno ve všech nových autech to funguje a problémy s tím nejsou. A to rozhodně nepoužívají nic speciálně navrhnutého pro extrémní teploty. Schválně se koukni jaké teploty na různých komponentech máš na pc ze kterého si napsal tento příspěvek.

Jinak ty zloději, to už je jiná kapitola. Ale rozhodně to není věc kterou bych se nechal při rozhodování ano či ne ovlivnit. Stát se to může ale to je holt život. A hlavně i kdyby se to stalo tak pokud bych mněl lcd zabudované tak bych si mini pc a všechno ostatní zabudoval někam jinam a cena samotného lcd je o dost nižší než cena obstojného autorádia s lcd.

No a kdyby mi úplně jeblo tak tam můžu i natrvalo kopnout diagnostiku a mít neustále veškeré údaje o autě. :D A pak třeba startování na dotyk atd. atd. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O ovládání pod volantem bych nepřišel, to ne. Sice bych to rádio vykuchnul zepředu ale stále by bylo zapojené a ten tablet či mini pc by ho stále využívalo jako zesilovač tzn. že bych to v podstatě mněl jako ty, akorát by zdroj signálu byl tablet či mini pc namísto obyč mp3.

Ted mám průměrnou spotřebu 19-20l jaj to je radosti. :D Sakra já ti závidím to LPG. Jak to šlape?

Ovládat pod volantem bys mohl maximálně volume, ale už bys nemohl přeskakovat CDčka (adresáře u MP3 modulu) a ani bys nemohl přeskakovat skladby nebo posouvat běžící čas skladby, protože bys to měl napíchnutý jako AUX, kdežto když člověk používá ten MP3 modul, tak pořád má všechny funkce původního CDčka, protože ten modul to rádio umí obelstít.

Spotřeba 20 L, to tam máš něco špatně, tolik to žrát nemůže, anebo jezdíš ultrakrátký trasy a takovým způsobem zbytečně ten velkej motor trápíš, to sis měl koupit nějakou litrovou jebku :D

LPG - už jsem to tu psal v několika vláknech, spokojenost zatím maximální, šlape to jak švýcarský hodinky. Ti kdo nadávají na LPG tak tam mají buď něco špatně, nebo mají levný systémy který mají nedokonalou elektroniku. Žádný cukání škubání, ani přepnutí na plyn vůbec nepoznáš, úbytek výkonu jsem nezaznamenal, ale tak já jezdím na pohodu. Takže pokud ti nevadí, že se to auto tím LPG zdegraduje (jak někteří antiplynaři říkají :D ) , tak můžu vřele doporučit :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To přeskakování skladeb atd. by nebyl problém. Nevím sice přesně jak ten mp3 modul vypadá ale pokud jde o obelstění toho autorádia aby si myslel že je tam cd měnič atd. to není konstrukčně nic složitého. Oproti tomu řídícímu obvodu na klimu už je to jen detail.

Jinak jj jezdím převážně trasy kolem 5km po městě navíc klima, zimáky a studený starty a hned jak mam cca80-90 stupnu na oleji tak si užívám horní stupnici na otáčkoměru takže se tomu vůbec nedivím. Už sem koumal spotřebu při ustálený rychlosti atd. a vše je v normě takže ta spotřeba je holt daná jen tím jak ho využívám a jakou mám nohu a tu mám velice těžkou. :D Jinak nejsem samozřejmně barbar takže dokad je studenej tak 2500t otáček je max. Tak ho snad moc netrápim.

Jinak sem ted jezdil s 1.4 tdi roomstrem a tam sem mněl spotřebu 7-8l :D je to tříválec takže to odpovídá ne?

Mám dvojnásobnej počet válců, dvojnásobnej obsah + něco navrch no a dvojnásobnou spotřebu + něco navrch s toho obsahu. Takže vlastně úspornej motor. :D

Já proti LPG nic nemám. Bral bych hned, ale zas ta cena. Byla by to cca půlka ceny auta ale hlavně na ty moje krátký trasy by se mi asi ani moc nevyplatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jezdíš jen 5 km trasy, tak bych jezdil radši MHD :D

Kámoš má 1,4 TDI Fabii a jezdí za 4,5 L, takže nohu máš asi hodně těžkou :aut Nemůžeš srovnávat naftu a benzín, když už tak to srovnávej s 1,4 benzínovou Škodárnou.

U tebe nemá LPG cenu, na plyn se to přepíná až po dosažení 35°C na vodě, což u mě je po cca 2 km, ale já to mám do práce rovných 30 km, takže pro mě je to optimální, ale pořád si myslím, že ty pokud couráš jen po městě a jezdíš trasy do 5 km, sis měl koupit malej benzínovej motor, ne tohle ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ten malej benzínák by byl samozřejmně vhodnější, to se nedá popřít. Ale 2 auta nechci a od první chvíle co sem uviděl 406 coupe sem věděl že ji musim mít. No a vzhledem k tomu že to je moje první auto vůbec tak to prostě mohla bejt jedině v6 152kw manuál abych si to první autí pořádně užil.

Ale nelituji toho. Sice spotřebu mám ted šílenou ale najetejch km mám taky prd. Takže ve výsledku finančně nic strašnýho a to pohodlí a výkon za to stojí.

Tu spotřebu a vše okolo toho sem dlouho promejšlel a vyšlo my že oproti nějaký třeba 1.6ce dam měsíčně za nutnej provoz (práce, nákupy atd.) u V6 cca 1000-1500 měsíčně navrch i s pojistkou. No a pak když sem si uvědomil že cca 4000 měsíčně prokouřim tak nebylo co řešit.:) Další ježdění už je jen o zábavě a tý bych si s tou 1.6kou moc neužil. Takže asi tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dve kary neni zase tak spatny mit, pro me teda z pohledu zima/nezima, skoda nicit soli pekny auta, na zimu do toho hnusu co je na silnici pekne 405kou, ta je na zimu jak delana a topi behem chvilky :) a jak jsou suchy silnice (klidne i v zime, ale sul je na silnici tak ci tak, tak zase zbytecne to tahat do auta) tak se da vyjet i peknym autem. Ono az ti to za par let prorezne skrz naskrz, tak pak celkem otazka co s autem. 605ka tim, ze byvaly servisak nevyvaroval prahy po vymene, a ze se menily prahy docela casto, tak je uz dost narezla, i kdyz to na ni nevypada. Novy servisak rikal, ze se ma po sundani prahu navarit novy plech na spodek, jinak je to jen kosmeticka zalezitost vymenit prah, ale rez postupuje dal. Takze ted je to na vyrezani podlahy a navarit nove plechy, nemluve o prazih, ty stoji u peugoetu nekrestansky love. Ja bych Coupe do snehu a soli netahal, trochu si ho setri :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...