Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

poloosy


Guest zelda93

Recommended Posts

tak sem se dneska s máminym přítelem vrhnul na výměnu poloos. poloosy sem dostal k autu když sem to přibližně porovnával když byly na autě tak seděly... rozeberem to a koukam, na vnějšim ozubení (v kole) jsou delší ty zoubky.... máminej přítel mi jí vzal a hodil jí tam. vzhledem k tomu, že musí být ložisko stažený tak sme mezi matici a ložisko nodiy podloužku. problém máme v tom, že se to kolo hůř točí... je možné že si to potřebovalo jenom sednout...

zásadní dotaz:

když sme porovnávaly původní levou poloosu a co chceme montovat doprava tak sme si všimly rozdílu v tloušťce tyče a tvaru kloubo co se opírá o těhlici... takže tu druhou zatim dělat nebudu. po nasazení levé což byla nejspíš ze silnějšího modelu to jee zatáčí nic nebouchá jenom tam máme tu podložku... snad mi to neupadne než seženu origo.

[upravil dne 29/3/13 15:09 od zelda93]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve mi o tvar kloubu a toho tisícihranu který je v kole. ten tisícihran byl o něco málo delší než ta co sem vyndal....

dále jenom porovnání mezi klouben na levé vyndané a pravé připravené na nandání různý tvar kloubů v části která se z vnitřní strany opírá o ložisko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hod tam ty originaly co tam maji byt...jinak to muze delat problem...a jak pises levou poloosu date na pravou stranu to nikdy nemuze jid na pravou stranu....
nikdo neříkal že levá se dá na pravou jenom se porovnávaly klouby z levý origo a z pravý co byla k tomu..... jinak samozdřejmně levá a pravá bude na svých místech....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I tak ale asi nechápu o co tu jde to že to má kratší část kde jsou zuby snad není žádný problém, pokud bude zachovaná délka poloosy, jinak pokud bude byť o pár mm kratší bude ti vyskakovat z převodovky a bude ti vytýkat olej, věř že s tím mám několik zkušeností měnil jsem poloosu několikrát dokud jsem netrefil tu správnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I tak ale asi nechápu o co tu jde to že to má kratší část kde jsou zuby snad není žádný problém, pokud bude zachovaná délka poloosy, jinak pokud bude byť o pár mm kratší bude ti vyskakovat z převodovky a bude ti vytýkat olej, věř že s tím mám několik zkušeností měnil jsem poloosu několikrát dokud jsem netrefil tu správnou.
levé poloosy sem měl vedle sebe, tu co sem tam dával měla o kousek delší ten tisícihran... tak sme jí tam daly a nedělá žádný problém.... pravou sem ještě nevyndaval ale porovnával sem celkově pravou co tam chci dát a levou co sem vyndal.... rozdíl ve tvaru kloubu a tloušťce tyče.... samozdřejmně že délka tyče je rozdílná to mi je jasný
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi to pořád nechápeme nikdo. já furt nechápu kam dával třeba tu podložku délka toho tisíci hranu je úplně zanedbatelná ta je podle toho jak jí který výrobce vyrobí. klouby budou jiný průměr tyče může být taky jiný, pravá je lomená. ale fakt nechápu kam jsi dal tu podložku na poloosy se nedává ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podložka je daná pod matici která stáhla ložisko, protože jak byl ten tisícihran o něco malinko delší tak nešlo ložisko stáhnout a v ložisku byla vůle. .... je ptavda, že někdo mi i říkal, že tam nějaká podložka má být ale nebyla tam tak nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...