Cinci Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Když už jsem tady založil téma druhému autu, tak myslím, že by si ho už po těch 6 letech spokojenosti zasloužilo i to první. Je to Break 2.1 TD, odstín Chine. Auto jezdilo od roku roku 1997 do roku 1999 v německu. Majitel ho naboural na levou přední část a proto putovalo jako bouračka s 30 000km do Čech. Dovezeno 27.4.1999, vše se v praze opravilo a do 4.6.2007 s ním jezdila paní z prahy. My jsme si ji pořídili tehdy se 125 000km, kilometrům jsme moc nevěřili a při prodeji se vědělo se, že auto bylo bourané. Po úspěšné koupi a pár desetitisících společných kilometrů jsme i dle opotřebení ostatních části usoudili, že kilometry budou opravdu pravé. Za těch 6let se s autem najelo asi 70 000km, opravilo se množství věcí a auto dál slouží k spokojenosti, jen se letošní zimou rozteklo vstřikovací čerpadlo Lucas. Aktuálně je tam asi 191 700km. Většina údajů a servisu je vedena na spritmonitoru. VIN: VF38EP8CE80330377 Servis od dubna 2012: 21.04.2012 175.220 - Olej, filtry 05.06.2012 177.785 - Gumy na sezónu, kompletní čepy - MOOG, ložiska uložení tlumičů - SKF, destičky - ATE, stabilizační tyčky přední i zadní - MOOG, přední brzdové hadičky - ATE, brzdovka DOT 4, 3D geometrie. 21.09.2012 183.220 - Manžeta - vnější levá, tuk, pásky. 26.09.2012 183.390 - Zadní stěrač 24.10.2012 184.600 - Olej,filtry 01.11.2012 185.065 - Pravý kulák - MOOG, Varta SILVER Dynamic 77Ah 780A Po koupi (červen 2007) [upravil dne 11/5/14 19:04 od Cinci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Po přihlášení a prvním umytí (červen 2007) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Další leštění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Při 145 000km - 23.4.2009 Měněny kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Staré Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Samozřejmě obrousit a nabarvit brzdiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Nové brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Poté nové čepy, tyčky, geometrie atp + gumy. 141 500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 A současně s jarem i nějaký ten úklid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Úklid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Červen 2012 Při 178 000km, starší gumy na sezónu. Čepy - MOOG, ložiska uložení tlumičů - SKF, destičky - ATE, stabilizační tyčky přední i zadní - MOOG, přední brzdové hadičky - ATE, brzdovka DOT 4. Ložiska už byly KO, ale uložení bylo ještě v parádním stavu. Opět očistit brzdiče A nalakovat Očistit uložení ať ještě něco vydrží Po očištění bylo téměř jak nové, proto se neměnilo Ošetřit A složit Poté geometrie a pneumatiky. [upravil dne 29/3/13 09:29 od Cinci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Aktuální stav.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 pěkně sis s tím pohrál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Je v dobrých rukách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Díky, ono se s tím autem za těch 6 let dělalo tolik věcí, kdyby to tady měl člověk teď doplnit tak má to téma 5 stránek, tak jsem doplnil jen to k čemu jsem hned viděl fotky.. Andreww Děkuji, ty jsi ho vlastně viděl i osobně, tehdy na tom sraze v ostravě, ne? http://petrcinci.rajce.idnes.cz/Sraz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Jo viděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 6. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2013 Tak když jsem před měsícem a půl byl schopný nalakovat černého, tak jsem si řekl, bylo by dobré po těch 6 letech od koupě nalakovat i blatník na modré 406. Blatník byl od koupě promáčkly a dokud to nezačalo rezivět, tak to člověk příliš neřešil, spíše měl z lakování strach i když náhradní blatník se válel už 4 roky v pivnici. Tak tedy pár fotek z dneška. Rezaví to :/ Vybroušený plnič na novém Druhá vrstva metalízy Po laku Někdy během týdne ho stačí přehodit, během pondělí dorazí sada na rozvody a klíňák na černého, takže v pondělí se budou dělat rozvody na černém. [upravil dne 6/9/13 20:24 od Cinci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 12. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2013 Když se nedělá s jedním tak s druhým, dneska přehazování blatníku a rovnání protlačené mlhovky a mřížky nárazníku asi od někoho z parkoviště. K tomu se obrousily a stříkly základem a sprejem vnitřní části karoserie, kde se po opravě bouračky kdysi dávno, začala v pár místech trochu projevovat rez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 12. září 2013 Sdílet Odesláno 12. září 2013 Pěkně se staráš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinci Odesláno 29. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2013 Takže, dneska jsem jel na STK, že auto snad v pohodě projde, no mýlil jsem se. Nevím jestli se technik špatně vyspal, ale takovou kontrolu jsem ještě nezažil, vadily mu i ledky v parkovačkách, přitom je to bílé světlo. Označil vozidlo za nezpůsobilé a jsem bez nálepky. O ručce jsem věděl, ale dotáhl jsem ji na maximum, zadní kolo jsem vůbec netušil a nevím důvod vodící pístky chodí dobře a pístek taky. A přední čep absolutně nejde slyšet jsem zvědavý jak bude vypadat. Na skle je jedna prasklinka už od počátku a nikdy nikomu nevadila má tak 5x5mm. Vadil mu i chybějící kryt baterie, nebo povrchová rez na nápravnici. [upravil dne 29/10/13 18:50 od Cinci] [upravil dne 29/10/13 18:55 od Cinci] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.