Jump to content

Cinciho modrásek 2.1TD - STK za námi


Cinci
 Share

Recommended Posts

Když už jsem tady založil téma druhému autu, tak myslím, že by si ho už po těch 6 letech spokojenosti zasloužilo i to první.

Je to Break 2.1 TD, odstín Chine.

Auto jezdilo od roku roku 1997 do roku 1999 v německu. Majitel ho naboural na levou přední část a proto putovalo jako bouračka s 30 000km do Čech. Dovezeno 27.4.1999, vše se v praze opravilo a do 4.6.2007 s ním jezdila paní z prahy. My jsme si ji pořídili tehdy se 125 000km, kilometrům jsme moc nevěřili a při prodeji se vědělo se, že auto bylo bourané. Po úspěšné koupi a pár desetitisících společných kilometrů jsme i dle opotřebení ostatních části usoudili, že kilometry budou opravdu pravé. Za těch 6let se s autem najelo asi 70 000km, opravilo se množství věcí a auto dál slouží k spokojenosti, jen se letošní zimou rozteklo vstřikovací čerpadlo Lucas.

Aktuálně je tam asi 191 700km.

Většina údajů a servisu je vedena na spritmonitoru. 510798_5.png

VIN: VF38EP8CE80330377

Servis od dubna 2012:

21.04.2012 175.220 - Olej, filtry

05.06.2012 177.785 - Gumy na sezónu, kompletní čepy - MOOG, ložiska uložení tlumičů - SKF, destičky - ATE, stabilizační tyčky přední i zadní - MOOG, přední brzdové hadičky - ATE, brzdovka DOT 4, 3D geometrie.

21.09.2012 183.220 - Manžeta - vnější levá, tuk, pásky.

26.09.2012 183.390 - Zadní stěrač

24.10.2012 184.600 - Olej,filtry

01.11.2012 185.065 - Pravý kulák - MOOG, Varta SILVER Dynamic 77Ah 780A

Po koupi (červen 2007)

[upravil dne 11/5/14 19:04 od Cinci]

post-15259-14109637470715_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Červen 2012

Při 178 000km, starší gumy na sezónu.

Čepy - MOOG, ložiska uložení tlumičů - SKF, destičky - ATE, stabilizační tyčky přední i zadní - MOOG, přední brzdové hadičky - ATE, brzdovka DOT 4.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Ložiska už byly KO, ale uložení bylo ještě v parádním stavu.

7.jpg

8.jpg

Opět očistit brzdiče

10.jpg

A nalakovat

11.jpg

Očistit uložení ať ještě něco vydrží

13.jpg

Po očištění bylo téměř jak nové, proto se neměnilo

12.jpg

Ošetřit

14.jpg

15.jpg

A složit

16.jpg

Poté geometrie a pneumatiky.

[upravil dne 29/3/13 09:29 od Cinci]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tak když jsem před měsícem a půl byl schopný nalakovat černého, tak jsem si řekl, bylo by dobré po těch 6 letech od koupě nalakovat i blatník na modré 406. Blatník byl od koupě promáčkly a dokud to nezačalo rezivět, tak to člověk příliš neřešil, spíše měl z lakování strach i když náhradní blatník se válel už 4 roky v pivnici. Tak tedy pár fotek z dneška.

1175142_10200275807089596_1138659502_n.jpg

Rezaví to :/

1174614_10200275807129597_783167221_n.jpg

Vybroušený plnič na novém

1236723_10200275806689586_152211401_n.jpg

Druhá vrstva metalízy

1238208_10200275809249650_390490879_n.jpg

Po laku

9949_10200275809609659_1903386110_n.jpg

1233594_10200275809449655_1859958795_n.jpg

969523_10200275809929667_42756713_n.jpg

1237043_10200275810089671_1481838809_n.jpg

Někdy během týdne ho stačí přehodit, během pondělí dorazí sada na rozvody a klíňák na černého, takže v pondělí se budou dělat rozvody na černém.

[upravil dne 6/9/13 20:24 od Cinci]

Link to comment
Share on other sites

Když se nedělá s jedním tak s druhým, dneska přehazování blatníku a rovnání protlačené mlhovky a mřížky nárazníku asi od někoho z parkoviště. K tomu se obrousily a stříkly základem a sprejem vnitřní části karoserie, kde se po opravě bouračky kdysi dávno, začala v pár místech trochu projevovat rez.

543460_10200304729172630_4972493_n.jpg

1235512_10200304729452637_1380748852_n.jpg

563505_10200304729772645_1623813108_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takže, dneska jsem jel na STK, že auto snad v pohodě projde, no mýlil jsem se. Nevím jestli se technik špatně vyspal, ale takovou kontrolu jsem ještě nezažil, vadily mu i ledky v parkovačkách, přitom je to bílé světlo. Označil vozidlo za nezpůsobilé a jsem bez nálepky.

O ručce jsem věděl, ale dotáhl jsem ji na maximum, zadní kolo jsem vůbec netušil a nevím důvod vodící pístky chodí dobře a pístek taky. A přední čep absolutně nejde slyšet jsem zvědavý jak bude vypadat. Na skle je jedna prasklinka už od počátku a nikdy nikomu nevadila má tak 5x5mm. Vadil mu i chybějící kryt baterie, nebo povrchová rez na nápravnici.

post-15259-14109633918306_thumb.jpg

[upravil dne 29/10/13 18:50 od Cinci]

[upravil dne 29/10/13 18:55 od Cinci]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...