Mopař Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Zdar všichni , tak sem se konečně dokopal udělat Agátce po skoro roce vlastní profil a trochu se tu s Váma podělit o radosti i strasti spojený s její existencí a mým vlastnictvím Nějaký základní info: - Peugeot 306 sedan facelift - pro zasvěcený VIN VF37BLFYE32881890 - rok výroby 6.9.1999, první registrace 07.03.2000 - motor 1,8 16v - XU7JP4 Zakoupil sem jí od svýho učitele z hudební školy (ano, kdesi hluboko ve mně doteď dříme duše umělce ) v březnu 2012 za 20 000 Kč na každodenní ježdění - v tý době sem jezdil pro Media Post. Denní trasa byla cca 100-120km, z toho 40km po Jižní Spojce, zbytek těžký centrum. Do tý doby byla delší dobu odstavená, poměrně hodně oťukaná, hrála všema barvama a opravená jenom velmi lajdácky, pokud vůbec, najeto měla kolem 150 000km. Fotky hned po pořízení bohužel nemám, tady je pár fotek z doby po opravě po mojí první bouračce. Díky ABS sem tenkrát doklouzal až do jednoho vola, co jaksi zapomněl k čemu složí blinkry a co znamená taková ta trojúhelníková značka postavená na vrchol (Debil to byl opravdu velikej. Přestože to byla jednoznačně jeho vina, trval na policajtech. Inu kdo chce kam... Tak to měl za 4 litry a 5 bodů ) Zprava - hraje všema barvama Zleva - dílo manželky předchozího majitele Čumec po opravě Interiér Odrbanej kufr - v současnosti úspěšně rozleštěno Více fotek tady. [upravil dne 26/3/13 09:43 od Mopař] [upravil dne 30/3/13 14:24 od Mopař] [upravil dne 6/4/14 13:38 od Mopař] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Počátek záruky: 7.3.2000 Vyrobeno dle DAM: 6. Září 1999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Zdravím Agátu a chválím barvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 26. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Díky kucí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 26. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Už když sem jí kupoval, věděl sem, že byla zbořená, nicméně... Při opravě výše zmíněný bouračky začaly na povrch vyplouvat samý nepříjemný zjištění PP kolem naletěla na obrubník, LP sem obtiskl blbcovi do jeho PZ blatníku. V servise sem proto nechal radši udělat i geometri a když sem si jí vyzvedával a viděl sem výsledky, nestačil sem se divit. Geometrie rozhozená byla jako prase - upřímně, věděl sem, že neni úplně oukej už předtim, ale stejně. Ukázalo se, že geometrie je v podstatě neseřiditelná, problém ovšem byl na opačný straně než sem čekal - vlevo. Nicméně mi jí seřídili aspoň aby to jezdilo rovně... Tak sem si s Agátkou jezdil vesele dál a čekal kdy se vyserou ložiska. To se stalo po cca 3000km. Začaly lehce hučet, po dalších 2k už se to nedalo vydržet, a tak sem od badisaka objednal ložiskovou sadu Febi Ještě předtim došlo na výměnu rozvodů, asi tak za pět vteřin 12 Protože sem každej den jezdil, nemohl sem nechat auto odstavený víc jak jedno dopoledne. Tak sem v Auto Kelly koupil sadu INA a pumpu Febi a pak se rozhodl zajet v sobotu do Auto KOPECKÝ ve Strašnicích a po tamní zkušenosti už se tam nikdy neukážu. Jednali se mnou jako s debilem a řekli mi, že rozvody sou tak na 6-7 hodin práce (800Kč/hod.) a že když se to dělá, tak se vždycky dává i nový gufero na kliku... Tak sem jim udělal a nakonec si je nechal udělat v servise v Běchovicích, naproti výzkumáku, kde sem začal pracovat na částečňák. Rozvody byly za tři a půl hodiny, práce mě vyšla na 1200 Pumpa se už začínala zafrézovávat sama do sebe, jako zázrakem ani trochu nechcala A řemen na tom byl obdobně tragicky Zbytek foto tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 No odrbane to tedy bejvalo hodne nepekne Ale jinak moc pekna - nevim, proc byly sedanky tak neuspesny prodejne, me se celkem libi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 27. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2013 A když už to začínalo vypadat, že bude konečně vypadat k obrazu mému, tak se stala cestou poslední den do práce lehce nemilá událost... Po celonoční bouřce a ranním zaspání, sem do práce poměrně kvaltoval, navíc už začínal bejt nepříjemnej provoz. A v odbočováku na Běchovice z Jižní spojky směrem na Černej Most stála voda, cca 15cm hluboká až za půlku odbočováku. Vedle mě kamion, co pokračoval rovně, takže nebylo zbytí a musel sem to opřít do louže. Čekal sem nějakou zběsilou reakci, ale ono nic. Pak sem zatočil volantem, opravdu LEHCE přidal plyn a najednou sem se ocitl v zuřivě přetáčivym smyku. Ten sem sice vybral, ale dostal sem se přitom do protisměru, kde jelo auto, takže chtě nechtě následoval plnej knedlík a stočení do třetího rozevlátí prdele takovym stylem, že by se za to ani v Tokyo Driftu nemuseli stydět No a pak už šla holka moje do hodin a následoval parking do svodidel... Nejdřív na LP roh a potom dokončení LZ rohem, inu piruetka jaksepatří Čumák Prdel Detail A ještě jeden Nicméně všechno svítilo, sahary se sice rozcentrovaly, ale fungovaly i nadále, chladič taky oukej, takže v tomhle stavu jezdila poměrně dlouhou dobu, lebo na opravu nebyl cash ani čas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 30. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2013 To je tak když máte hodný kamarády, co trpěj nadbytkem kobercovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 30. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2013 Mezitim co sem šetřil a čekal na díly sem nainstaloval \"Rychlý pruhy\" protože mě zajímalo, jak s nima bude vypadat. Vzhledem k tomu že holka stejně půjde na celolak, tak mě netankujou škody, co Gaffa na laku napáchala.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 2. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2013 V průběhu mýho hraní si s pruhama jsem pak zjistil ještě jednu nemilou věc, která tak nějak vysvětlovala všechno co tam bylo napáchaný před mojí koupí... Na motoru a poměrně hluboko za sánim ležela kost z bůhvíčeho. Tim se vysvětlily rozhozený sahary, v podstatě neseřiditelná geometrie, druhovýroba LP blatník a nelícující kapota. Takže to z Německa přijelo jako zbořka evidentně, tady to někdo lajdácky opravil a prodal neznalýmu chudákovi v roce 2007 za 110 000. Ne že bych se v tehdejších cenách vyznal, ale přijde mi to jako docela neadekvátní mrda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 8. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2013 Poslední foto před demontáží nárazníku A první fotky s novym nárazníkem původně od Creamse, těsně před myčkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Tak fotky bych tady ani nedával Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miko1 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Ty jo to je Demolition Derby car né Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Andreww: fotodokumentace je nutná, aby pak bylo vidět, jak jsem zručný mechanik, když sem z takovýdleho Flat Outu udělal tak pěknýho závoďáčka Ne, je to prostě takovej projekt, kterej doufam, že dokončim. A aspoň tě to donutí to auto rozebrat a najít i ty schovaný vady. A že jich tam je požehnaně a bohužel né ode mě, moje dílo je jenom to co je vidět... Miko1: Tak trochu Jinak sice sem se už ptal v modelech, ale ještě jednou a tady: jak se vám líbí ty rychlý pruhy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miko1 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Né v poho nemyslím to zle:) až to postavíš a bude to leštěnka tak utřem:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Miko: Dyť já to chápu Navíc komplet předek - lišty, masku, kapotu blatníky - už mam zamluvenej (v kanárkově žlutý!! ), tak aspoň bude příští zimu na čem bobvat A doufam, že to jednou leštěnka bude a Andreww pukne závistí P.S.: Nemůužu to udělat najednou, pak byste neměli čemu fandit [upravil dne 9/4/13 13:56 od Mopař] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Já budu mít leštěnku bez střechy a pukneš ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Tss... jedno odpoledne s flexou v ruce a srovnam krok! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 sem rád že ti došel v celku..čekal sem kdy napíšeš že je na kusy [upravil dne 9/4/13 19:56 od Dopiťák] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 9. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Díky! Dorazil úplně v pohodě, evidentně na něj fakt dávali majzla Chtěl sem ti napsat SZ ale pak sem na to úplně zapomněl, tak sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.