Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mopařova Agáta - 1.8 16v sedan - nová garáž


Mopař

Recommended Posts

Zdar všichni :papa ,

tak sem se konečně dokopal udělat Agátce po skoro roce vlastní profil a trochu se tu s Váma podělit o radosti i strasti spojený s její existencí a mým vlastnictvím :)

Nějaký základní info:

- Peugeot 306 sedan facelift

- pro zasvěcený VIN VF37BLFYE32881890

- rok výroby 6.9.1999, první registrace 07.03.2000

- motor 1,8 16v - XU7JP4

Zakoupil sem jí od svýho učitele z hudební školy (ano, kdesi hluboko ve mně doteď dříme duše umělce :roker ) v březnu 2012 za 20 000 Kč na každodenní ježdění - v tý době sem jezdil pro Media Post. Denní trasa byla cca 100-120km, z toho 40km po Jižní Spojce, zbytek těžký centrum. Do tý doby byla delší dobu odstavená, poměrně hodně oťukaná, hrála všema barvama a opravená jenom velmi lajdácky, pokud vůbec, najeto měla kolem 150 000km.

Fotky hned po pořízení bohužel nemám, tady je pár fotek z doby po opravě po mojí první bouračce. Díky ABS sem tenkrát doklouzal až do jednoho vola, co jaksi zapomněl k čemu složí blinkry a co znamená taková ta trojúhelníková značka postavená na vrchol :bacha

(Debil to byl opravdu velikej. Přestože to byla jednoznačně jeho vina, trval na policajtech. Inu kdo chce kam... Tak to měl za 4 litry a 5 bodů :super )

Zprava - hraje všema barvama

39275_434322899989391_72856438_n.jpg

Zleva - dílo manželky předchozího majitele :roll

5793_434323433322671_2032258584_n.jpg

Čumec po opravě

63902_434325763322438_1210181960_n.jpg

Interiér

549836_434324519989229_1739475163_n.jpg

577618_434325219989159_806460938_n.jpg

Odrbanej kufr - v současnosti úspěšně rozleštěno :roker

426570_434324749989206_1096424813_n.jpg

Více fotek tady.

[upravil dne 26/3/13 09:43 od Mopař]

[upravil dne 30/3/13 14:24 od Mopař]

[upravil dne 6/4/14 13:38 od Mopař]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už když sem jí kupoval, věděl sem, že byla zbořená, nicméně...

Při opravě výše zmíněný bouračky začaly na povrch vyplouvat samý nepříjemný zjištění :roll PP kolem naletěla na obrubník, LP sem obtiskl blbcovi do jeho PZ blatníku. V servise sem proto nechal radši udělat i geometri a když sem si jí vyzvedával a viděl sem výsledky, nestačil sem se divit. Geometrie rozhozená byla jako prase - upřímně, věděl sem, že neni úplně oukej už předtim, ale stejně. Ukázalo se, že geometrie je v podstatě neseřiditelná, problém ovšem byl na opačný straně než sem čekal - vlevo. Nicméně mi jí seřídili aspoň aby to jezdilo rovně...

Tak sem si s Agátkou jezdil vesele dál a čekal kdy se vyserou ložiska. To se stalo po cca 3000km. Začaly lehce hučet, po dalších 2k už se to nedalo vydržet, a tak sem od badisaka objednal ložiskovou sadu Febi :cool:

Ještě předtim došlo na výměnu rozvodů, asi tak za pět vteřin 12 :D Protože sem každej den jezdil, nemohl sem nechat auto odstavený víc jak jedno dopoledne. Tak sem v Auto Kelly koupil sadu INA a pumpu Febi a pak se rozhodl zajet v sobotu do Auto KOPECKÝ ve Strašnicích a po tamní zkušenosti už se tam nikdy neukážu. Jednali se mnou jako s debilem a řekli mi, že rozvody sou tak na 6-7 hodin práce (800Kč/hod.) a že když se to dělá, tak se vždycky dává i nový gufero na kliku... Tak sem jim udělal :papa a nakonec si je nechal udělat v servise v Běchovicích, naproti výzkumáku, kde sem začal pracovat na částečňák. Rozvody byly za tři a půl hodiny, práce mě vyšla na 1200 :roker

Pumpa se už začínala zafrézovávat sama do sebe, jako zázrakem ani trochu nechcala :o

484203_434452626643085_1872924976_n.jpg

A řemen na tom byl obdobně tragicky

401233_434452676643080_1184460168_n.jpg

Zbytek foto tady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když už to začínalo vypadat, že bude konečně vypadat k obrazu mému, tak se stala cestou poslední den do práce lehce nemilá událost... Po celonoční bouřce a ranním zaspání, sem do práce poměrně kvaltoval, navíc už začínal bejt nepříjemnej provoz. A v odbočováku na Běchovice z Jižní spojky směrem na Černej Most stála voda, cca 15cm hluboká až za půlku odbočováku.

Vedle mě kamion, co pokračoval rovně, takže nebylo zbytí a musel sem to opřít do louže. Čekal sem nějakou zběsilou reakci, ale ono nic. Pak sem zatočil volantem, opravdu LEHCE přidal plyn a najednou sem se ocitl v zuřivě přetáčivym smyku. Ten sem sice vybral, ale dostal sem se přitom do protisměru, kde jelo auto, takže chtě nechtě následoval plnej knedlík a stočení do třetího rozevlátí prdele takovym stylem, že by se za to ani v Tokyo Driftu nemuseli stydět :D No a pak už šla holka moje do hodin a následoval parking do svodidel... :( Nejdřív na LP roh a potom dokončení LZ rohem, inu piruetka jaksepatří

Čumák

221682_434327649988916_453121770_n.jpg

Prdel

577607_434328009988880_1130097871_n.jpg

Detail

8392_434328126655535_117748108_n.jpg

A ještě jeden

579478_434328253322189_2140143132_n.jpg

Nicméně všechno svítilo, sahary se sice rozcentrovaly, ale fungovaly i nadále, chladič taky oukej, takže v tomhle stavu jezdila poměrně dlouhou dobu, lebo na opravu nebyl cash ani čas... :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V průběhu mýho hraní si s pruhama jsem pak zjistil ještě jednu nemilou věc, která tak nějak vysvětlovala všechno co tam bylo napáchaný před mojí koupí... :bojim

562177_434336486654699_2133060035_n.jpg

Na motoru a poměrně hluboko za sánim ležela kost z bůhvíčeho. Tim se vysvětlily rozhozený sahary, v podstatě neseřiditelná geometrie, druhovýroba LP blatník a nelícující kapota. :(

Takže to z Německa přijelo jako zbořka evidentně, tady to někdo lajdácky opravil a prodal neznalýmu chudákovi v roce 2007 za 110 000. Ne že bych se v tehdejších cenách vyznal, ale přijde mi to jako docela neadekvátní mrda... :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andreww: fotodokumentace je nutná, aby pak bylo vidět, jak jsem zručný mechanik, když sem z takovýdleho Flat Outu udělal tak pěknýho závoďáčka :D Ne, je to prostě takovej projekt, kterej doufam, že dokončim. A aspoň tě to donutí to auto rozebrat a najít i ty schovaný vady. A že jich tam je požehnaně a bohužel né ode mě, moje dílo je jenom to co je vidět... :myslim

Miko1: :mad::roker Tak trochu :D

Jinak sice sem se už ptal v modelech, ale ještě jednou a tady: jak se vám líbí ty rychlý pruhy? :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miko: Dyť já to chápu ;) Navíc komplet předek - lišty, masku, kapotu blatníky - už mam zamluvenej (v kanárkově žlutý!! :D ), tak aspoň bude příští zimu na čem bobvat :D A doufam, že to jednou leštěnka bude a Andreww pukne závistí :roker:D

P.S.: Nemůužu to udělat najednou, pak byste neměli čemu fandit :D

[upravil dne 9/4/13 13:56 od Mopař]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...