Jump to content

Mopařova Agáta - 1.8 16v sedan - nová garáž


Mopař
 Share

Recommended Posts

Zdar všichni :papa ,

tak sem se konečně dokopal udělat Agátce po skoro roce vlastní profil a trochu se tu s Váma podělit o radosti i strasti spojený s její existencí a mým vlastnictvím :)

Nějaký základní info:

- Peugeot 306 sedan facelift

- pro zasvěcený VIN VF37BLFYE32881890

- rok výroby 6.9.1999, první registrace 07.03.2000

- motor 1,8 16v - XU7JP4

Zakoupil sem jí od svýho učitele z hudební školy (ano, kdesi hluboko ve mně doteď dříme duše umělce :roker ) v březnu 2012 za 20 000 Kč na každodenní ježdění - v tý době sem jezdil pro Media Post. Denní trasa byla cca 100-120km, z toho 40km po Jižní Spojce, zbytek těžký centrum. Do tý doby byla delší dobu odstavená, poměrně hodně oťukaná, hrála všema barvama a opravená jenom velmi lajdácky, pokud vůbec, najeto měla kolem 150 000km.

Fotky hned po pořízení bohužel nemám, tady je pár fotek z doby po opravě po mojí první bouračce. Díky ABS sem tenkrát doklouzal až do jednoho vola, co jaksi zapomněl k čemu složí blinkry a co znamená taková ta trojúhelníková značka postavená na vrchol :bacha

(Debil to byl opravdu velikej. Přestože to byla jednoznačně jeho vina, trval na policajtech. Inu kdo chce kam... Tak to měl za 4 litry a 5 bodů :super )

Zprava - hraje všema barvama

39275_434322899989391_72856438_n.jpg

Zleva - dílo manželky předchozího majitele :roll

5793_434323433322671_2032258584_n.jpg

Čumec po opravě

63902_434325763322438_1210181960_n.jpg

Interiér

549836_434324519989229_1739475163_n.jpg

577618_434325219989159_806460938_n.jpg

Odrbanej kufr - v současnosti úspěšně rozleštěno :roker

426570_434324749989206_1096424813_n.jpg

Více fotek tady.

[upravil dne 26/3/13 09:43 od Mopař]

[upravil dne 30/3/13 14:24 od Mopař]

[upravil dne 6/4/14 13:38 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

Už když sem jí kupoval, věděl sem, že byla zbořená, nicméně...

Při opravě výše zmíněný bouračky začaly na povrch vyplouvat samý nepříjemný zjištění :roll PP kolem naletěla na obrubník, LP sem obtiskl blbcovi do jeho PZ blatníku. V servise sem proto nechal radši udělat i geometri a když sem si jí vyzvedával a viděl sem výsledky, nestačil sem se divit. Geometrie rozhozená byla jako prase - upřímně, věděl sem, že neni úplně oukej už předtim, ale stejně. Ukázalo se, že geometrie je v podstatě neseřiditelná, problém ovšem byl na opačný straně než sem čekal - vlevo. Nicméně mi jí seřídili aspoň aby to jezdilo rovně...

Tak sem si s Agátkou jezdil vesele dál a čekal kdy se vyserou ložiska. To se stalo po cca 3000km. Začaly lehce hučet, po dalších 2k už se to nedalo vydržet, a tak sem od badisaka objednal ložiskovou sadu Febi :cool:

Ještě předtim došlo na výměnu rozvodů, asi tak za pět vteřin 12 :D Protože sem každej den jezdil, nemohl sem nechat auto odstavený víc jak jedno dopoledne. Tak sem v Auto Kelly koupil sadu INA a pumpu Febi a pak se rozhodl zajet v sobotu do Auto KOPECKÝ ve Strašnicích a po tamní zkušenosti už se tam nikdy neukážu. Jednali se mnou jako s debilem a řekli mi, že rozvody sou tak na 6-7 hodin práce (800Kč/hod.) a že když se to dělá, tak se vždycky dává i nový gufero na kliku... Tak sem jim udělal :papa a nakonec si je nechal udělat v servise v Běchovicích, naproti výzkumáku, kde sem začal pracovat na částečňák. Rozvody byly za tři a půl hodiny, práce mě vyšla na 1200 :roker

Pumpa se už začínala zafrézovávat sama do sebe, jako zázrakem ani trochu nechcala :o

484203_434452626643085_1872924976_n.jpg

A řemen na tom byl obdobně tragicky

401233_434452676643080_1184460168_n.jpg

Zbytek foto tady :)

Link to comment
Share on other sites

A když už to začínalo vypadat, že bude konečně vypadat k obrazu mému, tak se stala cestou poslední den do práce lehce nemilá událost... Po celonoční bouřce a ranním zaspání, sem do práce poměrně kvaltoval, navíc už začínal bejt nepříjemnej provoz. A v odbočováku na Běchovice z Jižní spojky směrem na Černej Most stála voda, cca 15cm hluboká až za půlku odbočováku.

Vedle mě kamion, co pokračoval rovně, takže nebylo zbytí a musel sem to opřít do louže. Čekal sem nějakou zběsilou reakci, ale ono nic. Pak sem zatočil volantem, opravdu LEHCE přidal plyn a najednou sem se ocitl v zuřivě přetáčivym smyku. Ten sem sice vybral, ale dostal sem se přitom do protisměru, kde jelo auto, takže chtě nechtě následoval plnej knedlík a stočení do třetího rozevlátí prdele takovym stylem, že by se za to ani v Tokyo Driftu nemuseli stydět :D No a pak už šla holka moje do hodin a následoval parking do svodidel... :( Nejdřív na LP roh a potom dokončení LZ rohem, inu piruetka jaksepatří

Čumák

221682_434327649988916_453121770_n.jpg

Prdel

577607_434328009988880_1130097871_n.jpg

Detail

8392_434328126655535_117748108_n.jpg

A ještě jeden

579478_434328253322189_2140143132_n.jpg

Nicméně všechno svítilo, sahary se sice rozcentrovaly, ale fungovaly i nadále, chladič taky oukej, takže v tomhle stavu jezdila poměrně dlouhou dobu, lebo na opravu nebyl cash ani čas... :nevim

Link to comment
Share on other sites

Mezitim co sem šetřil a čekal na díly sem nainstaloval \"Rychlý pruhy\" protože mě zajímalo, jak s nima bude vypadat. Vzhledem k tomu že holka stejně půjde na celolak, tak mě netankujou škody, co Gaffa na laku napáchala..

10784_436115136476834_1121304343_n.jpg

397986_397097677045247_402035131_n.jpg

420979_397097667045248_836570902_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

V průběhu mýho hraní si s pruhama jsem pak zjistil ještě jednu nemilou věc, která tak nějak vysvětlovala všechno co tam bylo napáchaný před mojí koupí... :bojim

562177_434336486654699_2133060035_n.jpg

Na motoru a poměrně hluboko za sánim ležela kost z bůhvíčeho. Tim se vysvětlily rozhozený sahary, v podstatě neseřiditelná geometrie, druhovýroba LP blatník a nelícující kapota. :(

Takže to z Německa přijelo jako zbořka evidentně, tady to někdo lajdácky opravil a prodal neznalýmu chudákovi v roce 2007 za 110 000. Ne že bych se v tehdejších cenách vyznal, ale přijde mi to jako docela neadekvátní mrda... :roll

Link to comment
Share on other sites

Andreww: fotodokumentace je nutná, aby pak bylo vidět, jak jsem zručný mechanik, když sem z takovýdleho Flat Outu udělal tak pěknýho závoďáčka :D Ne, je to prostě takovej projekt, kterej doufam, že dokončim. A aspoň tě to donutí to auto rozebrat a najít i ty schovaný vady. A že jich tam je požehnaně a bohužel né ode mě, moje dílo je jenom to co je vidět... :myslim

Miko1: :mad::roker Tak trochu :D

Jinak sice sem se už ptal v modelech, ale ještě jednou a tady: jak se vám líbí ty rychlý pruhy? :papa

Link to comment
Share on other sites

Miko: Dyť já to chápu ;) Navíc komplet předek - lišty, masku, kapotu blatníky - už mam zamluvenej (v kanárkově žlutý!! :D ), tak aspoň bude příští zimu na čem bobvat :D A doufam, že to jednou leštěnka bude a Andreww pukne závistí :roker:D

P.S.: Nemůužu to udělat najednou, pak byste neměli čemu fandit :D

[upravil dne 9/4/13 13:56 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...