noirut64 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Dobrý den, táta vlastní Peugeot 306 Break s benzínovou 1.6 8V, rok výroby 1998. Auto je spolehlivé, ale poslední dobou ho zlobí elektroinstalace. Já se do aut malinko hrabu, bratr je automechanik v soukromém servisu, ale řešení se nám nepovedlo najít. Proto se chci zeptat zkušených majitelů zde, jestli jste náhodou neřešili stejný problém a tedy víte, jakým směrem se podívat. Závada: V celém voze dochází k problikávání elektriky, většinu času funguje normálně, ale chvílemi dochází k pohasínání celého osvětlení palubovky, kolísání otáček ventilátoru, nesmysly zobrazované palivoměrem a teploměrem (někdy se při vypnutí zapalování ručička protočí úplně mimo stupnici), pohasínají hlavní světlomety, a pokud je zapnuto více spotřebičů, zhasíná i rádio, pohasínají hlavní světlomety. Při protočení motoru pod plynem se občas ihned vše srovná, někdy ne. Taky někdy chytá motor na první ťuk, někdy chce párkrát protočit...zřejmě nemá v tu chvíli dost šťávy. Co jsme zkoušeli: V autě je nová baterie, procházeli (čistili, prošroubovávali) jsme kostřící body, čistili jsme pojistkovou skříň v motoru, brácha proměřoval napěťový regulátor (prý bez vady). Tušíte někdo, co to může být? Vypadá to jako by byl poškozený nějaký konektor s centrálním přívodem napětí, ale kde? Ty přístupné jsme snad protáhli a na blind procházet celou přístrojovku se nám zatím nechce. Děkuji za každou případnou pomoc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 pozrite palivove cerpadlo ake ma ukostrenie a kontakty mne to robilo nie az take ale podobne divy Fiat Bravo mozno ze to nieje ono ale ide mi to tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noirut64 Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Nemyslím si, že by kvůli ukostření u čerpadla zhasínala celá elektrika, včetně kompletního osvětlení a rádia. Ty občasné \"nestarty\" by to způsobovat mohlo, ale tohle blbne i když je vypnuto zapalování a čerpadlo není vůbec v provozu. Ten nestart mi připadá jako důsledek momentálního nedostatku energie do počítače a zapalování. Ukostření v motorovém prostoru a pod palubovkou bylo zkontrolováno, takže ukostření by tyhle závady podněcovat nemělo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 a poistkova skrinka ? skontrolovana studene spoje ? Niekde som cital ze mali aj vodu v riadiacke a vidiel som to aj nazivo ale na felicii 1.6 tke tam to robilo divy skusit to nejako prekontrolovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.