macho Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Posledni dobou se jezdí hodně krátké trasy (do 5ti km). Dnes pří jízdě se objevil obrovský dým, smrdělo to jako když mám dvoutakt Raději jsem zastavil a při kontrole oleje (zvednutí měrky), se uvolnil velký tlak (zasyčelo to). Mám podezření, že se ucpalo nějaké odvětrání a tlak v klikovce tlačí olej přes pístní kroužky do spalovacího prostoru. Co si o tom myslíte? Jde o motor 2.1TD (Lucas), případně kde se nachází to odvětrání? Je to přímo v tom plastovým bazmeku co drží měrka oleje? Oprava: Přes pístní kroužky to nejde, jelikož je odvětrání vyústěno do sání. Takže tlak v klikovce tlačí olejové páry do motoru přes sání. Nevím jak moc je zdravé, že v klikovce je takový tlak? Tah motoru se zdá stále stejný... [upravil dne 25.3.2013 16:51 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 http://public.servicebox.peugeot.com/docapv/affiche.do?ref=D8F111A85A&refaff=D8F%201%2011A85A&idFct=FCT0512 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 dobrej odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Za zaregistrovanie nedá nič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 No to né, ale taky se mu nic neotevře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Sorry,už som zistil,to ja som bol on line:mad::mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Dok1.docx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2013 OK, díky za obrázek se service boxu, a teď ve které části je problém? Asi mi nezbyde, než to cele rozebrat... Teď jsem se na to díval a všechny hadice jsou zasponkovany takovým patentem jakoby na jedno použití. Nakoupím ty šroubovací spony a vše rozdělam a vyčistím a přesponkuju to. Trošku se děsím, kde se v klikovce bere takový tlak, jestli to neprofukuje až moc... [upravil dne 25.3.2013 16:55 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 27. březen 2013 Sdílet Odesláno 27. březen 2013 OK, díky za obrázek se service boxu, a teď ve které části je problém? Asi mi nezbyde, než to cele rozebrat... Teď jsem se na to díval a všechny hadice jsou zasponkovany takovým patentem jakoby na jedno použití. Nakoupím ty šroubovací spony a vše rozdělam a vyčistím a přesponkuju to. Trošku se děsím, kde se v klikovce bere takový tlak, jestli to neprofukuje až moc... Ahoj. Taky se mi to stalo- podle mě je to zbytečně -nerozdělávej a pořádně to projeď ať se to prohřeje. Kdysi když jsem měl motor venku jsem v tech hadicích našel něco jako molitan- takže to bude tím. Prostě při krátkých pojíždkách jakoby ten molitan zamrzne (je na něm vysrážená voda s páry) a je neprůchozí. Mě stačilo povyndat měrku- přestalo to kouřit (utekl tlak) a pomalu jsem jel až šla měrka zandat a auto nekouřilo (cca 3km). Už se mi to v zimě stalo 2x a vždy jsem to udělal takto. Od prvního \"zamrznutí\" najeto asi 35 tisíc. kléma [upravil dne 25.3.2013 16:55 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kléma Odesláno 27. březen 2013 Sdílet Odesláno 27. březen 2013 OK, díky za obrázek se service boxu, a teď ve které části je problém? Asi mi nezbyde, než to cele rozebrat... Teď jsem se na to díval a všechny hadice jsou zasponkovany takovým patentem jakoby na jedno použití. Nakoupím ty šroubovací spony a vše rozdělam a vyčistím a přesponkuju to. Trošku se děsím, kde se v klikovce bere takový tlak, jestli to neprofukuje až moc... Ahoj. Taky se mi to stalo- podle mě je to zbytečně -nerozdělávej a pořádně to projeď ať se to prohřeje. Kdysi když jsem měl motor venku jsem v tech hadicích našel něco jako molitan- takže to bude tím. Prostě při krátkých pojíždkách jakoby ten molitan zamrzne (je na něm vysrážená voda s páry) a je neprůchozí. Mě stačilo povyndat měrku- přestalo to kouřit (utekl tlak) a pomalu jsem jel až šla měrka zandat a auto nekouřilo (cca 3km). Už se mi to v zimě stalo 2x a vždy jsem to udělal takto. Od prvního \"zamrznutí\" najeto asi 35 tisíc. kléma [upravil dne 25.3.2013 16:55 od macho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 27. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2013 klema: diky za info, trochu jsi mě uklidnil, vpodstatě jsem intuitivně postupoval stejně, když to hulilo tak jsem zastavil a povysunul měrku a když jsem dojel domů, tak už měrka šla snadno zasunout a už to netlakovalo. Druhý den jsem dal auto do garáže a od tý doby v pohodě. Chce to v zimě buď garáž nebo jezdit dlouhý štreky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.