kevinlaca Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Dobry den, Rozmyslal som nad tym, ze ake upravy by sa dali robit na Peugeot 406 Coupe 3,0V6 (auto nevlastnim) napadlo ma ze ten motor bol vyvyjany spolu s Renault-om ktory ho ma v Clio V6 vyladeny na 255hp a rovnych 300Nm po chipnuti ma 273HP a 345Nm. Otazka je ci by to potom preslo na STK EK?? Je mi to jasne ze tak ako aj chiptuning nezapisany do TP je v podstate ilegalny, ale kto mi to zisti?... Za odpovede dakujem PS: Nechcem robit ziadne upravy, aj o 140kW verzii len snivam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Je to fikce, hezké, ale nereálné. Obdobné téma je turbokit na V6, šestikvalt místo pětikvaltu, atd, atd. Jestli to neumíš sám postavit (včetně nového řízení motoru), samo k tomu mít komplet zázemí, silné vazby na F a D trh s auto bazar a díly, zbytečných pár stovek tisíc Kč, v případě že si to necháš dělat na autě sám ještě víc stovek kKč, atd.atd... Na detaily jako STK zapomeň... K těm 140kW: S nadsázkou úpravy new modelu začínají přestavbou na old model... Jestli tě zajímají clia sport, tak trophy s dvouklapkou, nebo phase II jsou brutální záležitost, ten zbytek je cesta k nim. Např. cena komplet sání (box, vedení, rozvod, klapka, čidla, příruba, atd)je přes 100k Kč u phase II;) [upravil dne 23/3/13 18:17 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Je mi to jasne ze by to bolo tazko realizovatelne, ale kebyze sa najde havarovane Clio V6 a jedna ku jednej by bol motor prehodeny aj s riadiacou a so vsetkym? Dalo by sa to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 tak tak, to chce mit hlavne zbytecnych X tisic kacek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 já Kupátko vlastním a mám i jeden motor navic a mám v hlave plán, že bych s nim něco udělal. ale není na to vubec čas ani na to o tom přemýšlet. nechci stavět nějakou brutalitu. zatím sbírám zkušenosti. spíš ho jen postavit pořádně Odlehčit, vyvážit, vyleštit sání, zdokonalit svody nevím jestli se hrabat do vaček a snižovat hlavy až začnu dám sem nějaký info ale se mnou je to na dlouho musí se sejít ta správná konstelace hvězd a mojí nálady. to jak opravuju Coupatko sem raději nedávám protože se zatím není čim chlubit zatim jsem tam vyměnil motor a nechal svařit nárazníky na plechařinu pořád není čas ani nálada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Motor a řj bys měl, ale co výfuk a jak ten \"výkon\" dostat na kola? Při tebou daných podmínkách bych vzal 152 kW coupe, přebastlil díly z clia, dobastlil svody a modlil se jestli to někdo naladí na řj v coupe (nenaladí, masterjj - který má u nás zřejmě nejvíc úprav na coupe - někoho takového hledá už docela dlouho, ale to jen tak na okraj)... Otázka zní, proč si za cenu bouchlého clia sport (phase I, zbytek je nesehnatelný) nepořídit pěknou M3, MB s kompressorem, či porsche bez střechy? A to co ušetříš za to ojeté coupe dát do provozu na pár let? Chip: půlku těch věcí dělat nemusíš 15kKž dát za vačky Dbilas a pořídit jednotku a komplet výfuk (pokud máš 140 kW, pokud ne, tak to je potíž)... Jen zahučelo přes 50kKč a ještě jsi ani neutáhl první šroub... Jsme na tom asi oba stejně [upravil dne 23/3/13 19:38 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Preco nezohnat radsej M3 alebo porsche ? .. 1.Pretoze ani BMW ani Porsche sa mi nepacia... 2.Kupil by som LEN Peugeot nic ine... aj ked mozno moje prve auto nebude zrovna Peugeot 3.Ja osobne si nechcem kupit 3,0 V6 len pre jeho vykon, chcem ho pre jeho kultivovanost a jeho hlas... dvakrat som ho pocul nazivo a stacilo mi... Prvykrat v meste na krizovatke malo taky odpich ze som sa skoro nestihol tak rychlo otocit, a zrychlovanie bolo sprevadzane nadhernou symfoniou siestich valcov... a druhy krat ked ma predbiehalo, tak ze som sa pozrel do spatneho nikde nikto a zrazu bol predomnou... jeho rychlost som odhadoval na 220km/H ++ pretoze ja som isiel 100 a strasne rychlo bol predomnou.. Poznamka: Ja chodim kludnym tempom a nieje to preto ze by som chodil s HTP... chodim s Octaviou 1,8T (185hp) a jeho potencial nevyuziem nikdy.. ale predsa V6 je V6... ja ho nepotrebujem ale chcem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 právě že se mi do vaček a dílů investovat nechce spíš mi jde o to aby ten motor fungoval co nejlíp a těch 140 kW byl realnej výkon ted mam okolo sebe celkem dost lidí od kterejch se hodně učím o motorech tak si myslím že tento rok se něco zrealizuje. [upravil dne 23/3/13 21:29 od Chip] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 tom406 měl celkem dobře vykuněnou V6 v coupé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Preco nezohnat radsej M3 alebo porsche ? .. 1.Pretoze ani BMW ani Porsche sa mi nepacia... 2.Kupil by som LEN Peugeot nic ine... aj ked mozno moje prve auto nebude zrovna Peugeot 3.Ja osobne si nechcem kupit 3,0 V6 len pre jeho vykon, chcem ho pre jeho kultivovanost a jeho hlas... dvakrat som ho pocul nazivo a stacilo mi... Prvykrat v meste na krizovatke malo taky odpich ze som sa skoro nestihol tak rychlo otocit, a zrychlovanie bolo sprevadzane nadhernou symfoniou siestich valcov... a druhy krat ked ma predbiehalo, tak ze som sa pozrel do spatneho nikde nikto a zrazu bol predomnou... jeho rychlost som odhadoval na 220km/H ++ pretoze ja som isiel 100 a strasne rychlo bol predomnou.. Poznamka: Ja chodim kludnym tempom a nieje to preto ze by som chodil s HTP... chodim s Octaviou 1,8T (185hp) a jeho potencial nevyuziem nikdy.. ale predsa V6 je V6... ja ho nepotrebujem ale chcem Jsou i hezci hlasy nez V6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Chip: Dej vědět, každá inspirace se hodí. 140 kW je vděčný, zkouším tuhle sezonu postavit pořádnou dia, abych přesně věděl co se tam děje, jen to jde pomalu... Koukni na ty Dbilas, mají tam rozměry a vačky se dají přebrousit, mám navíc dvě sady origo a jednu z I (Merkur) a ta má parametry jako ty Dbilas Strasse a Italové to dávali údajně na origo prg řj. Nemám představu co to dělá, tak nejdřív dia a potom kraviny... [upravil dne 24/3/13 07:59 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Jak už se tu psalo je to o penězích ale pokud máš coupé a chceš s ním něco udělat aby to jelo líp jak čistá seriovka tak možnosti jsou ale není to zadarmo...ostatně jako žádný tuning... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 24. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Jsou i hezci hlasy nez V6... Mas pravdu, napriklad neake Ferrari V12 alebo Lambo V10... Ford GT V8... ale v porovnani Peugeot 3,0 V6 24V ma o moc krajsi zvukovy prejav ako Audi A6 2,8V6 30V... a tiez krajsi ako Alfa 156 2,5V6. Je mozne ze neaky Nissan 3,6 V6- ktora toci 8000-9000 RPM.. ma krajsi hlas, ale to je trocha ina cenova kategoria... Hovorim, aj o 140kW verzii len snivam a budem sa tesit aj ked najdem 2,0 16V v dobrom stave... Temu som zalozil len koly tomu, lebo som bol zvedavy, ci sa uprava da realizovat... Je mi to jasne ze Clio V6 je tazke zohnat a za tazke prachy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altman Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Audi 2.8 V6 sem vůbec nepleťte, ten motor nesnese s V6 od Peugeotu žádné srovnání. Je líný a zvukově naprosto nezajímavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 24. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Prave to som napisal, ze 3,0 V6 od Peugeot-u je jeden z najlepsich atmosferickych V6 ktore som v zivote pocul/videl z kategorie ktora je dostupna beznemu smrtelnikovy (cize nie Ferrari F40) [upravil dne 24/3/13 16:37 od kevinlaca] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 Neviem Keď už by som bol uchyl na zvuk motora, tak potom dobrú V8 čku Tá má dobrý zvuk snáď v hocičom, a citelne lepší ako u V6 Inak u V6 tky sa mi strašne páčil zvuk na Alfe 166 3.0 V6 24V ale uplne TOP zvuk mala 159 3.2 V6 JTS ... V každom prípade, ako už velakrát odznelo. Určite, by som neriešil žiadne zásadné úpravy motoru ... Keď si vo finále spočítaš, čo si do toho vrazil, a aká bola kúpna cena auta, tak by si za to kúpil auto, zo silnejším motorom a lepším zvukom, už \"od\" výroby. Navyše si ho robíš, viacmenej \"nepredajným\", nie každý má záujem kúpiť s Peugeota s V6 tkou, ktora ja navyše dobastlená na vyšší výkon. A tým pádom investuješ prachy, s ktorými si sám znižuješ hodnotu auta, a zmenšuješ už tak malé spektrum nádejných budúcich kupcov ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 Jsou i hezci hlasy nez V6... Mas pravdu, napriklad neake Ferrari V12 alebo Lambo V10... Ford GT V8... ale v porovnani Peugeot 3,0 V6 24V ma o moc krajsi zvukovy prejav ako Audi A6 2,8V6 30V... a tiez krajsi ako Alfa 156 2,5V6. Je mozne ze neaky Nissan 3,6 V6- ktora toci 8000-9000 RPM.. ma krajsi hlas, ale to je trocha ina cenova kategoria... Hovorim, aj o 140kW verzii len snivam a budem sa tesit aj ked najdem 2,0 16V v dobrom stave... Temu som zalozil len koly tomu, lebo som bol zvedavy, ci sa uprava da realizovat... Je mi to jasne ze Clio V6 je tazke zohnat a za tazke prachy... proboha hlavne ne coupe s 2,0, neblbni, budes za idiota.... Kdyz coupe, tak 3,0 V6. Proste je to sportovnejsi auto a ten 2,0 je na to slabej, 2,2 asi normal, 3,0 proste na to pasuje. A omlouvam se vsem naftakum, ale ta nafta do coupe mi taky moc nepasuje (ac treba jede lip), tak dym za tak krasnym autem se mi vubec nelibi, nemluve o zvuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 V tomto so scratchom suhlasim ... Do coupe by som siel naozal len do 3.0 V6 ... 2.2 Hdi by som uz naozaj bral radsej v beznej 406 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 Lubk0: Kdyby do toho už někdo narval ty prachy, asi to nebude mít v plánu prodávat. Takže debata o snižování hodnoty auta je podle mě zbytečná. A \"2.0 do coupé ne\", to už ani nebudu komentovat. To je asi nějaká místní nemoc, nebo co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 aj ked to pisem nerad ale suhlasim s Lubk0m PS: Po jednej V8 prave pokukujem [upravil dne 25.3.2013 12:21 od Y2K] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.