JN92 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Zdravím. Po delší době jsem otevřel kapotu a zadíval jsem se na klínový řemen. Měnil jsem ho asi před rokem a nejsem si teď jistý, jestli sedí jak má nebo je o drážku posunutý. Pokud vím, tak jsem před tím rokem při výmeně všechno dotáhl jak mělo být a několikrát kontroloval... omluvte můj amatérismus, nehrabu se pod kapotou tak často a tak to nemam ,,okoukané\" ale tohle se mi nejak nezdá... Díky za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 jo, urcite je skocenej o drazku, muze to delat nejaka zadrhavajici nebo vycochtana kladka (vodici, napinaci, volnobezka na altiku, pokud ji tam mas) taky to nekdy muze udelat servopumpa, kdyz je malo oleje v posilovaci rizeni [upravil dne 22/3/13 16:57 od Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Podmlě mě je to taky o zub, mimo toho co zmínil Ferry zkontroluj jeslti jsou kladky v ose a jestli příliš nehází hlavní řemenice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 jj to je fakt, muze byt jeste utrzena remenice na klice, ma tlumici gumove mezikruzi a na tom to muze hazet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 No jenom pozor na to, že ta řemenice tak trochu hází i úplně nová, takže kdo to nezná může mít zato, že je to špatně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JN92 Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 no, bojím se, abych to vůbec poznal, pokud by bylo něco špatně. Zítra shodím kolo a mrknu na to... tak doufám, že tam žádný problém nebude.. teď jsem si toho všiml celkem náhodně, vůbec nevím, jak dlouho s tím jezdím... každopádně díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 No, samo to nepřeskočilo, takže problém bude určitě. Můžu to být i hodně vytahaný řemen nebo unavená pružina v automatickém napínáku, ale to už není tak časté. Nasaď 15ctku klíč na automatický napínák, odkloň ho směrem od sebe (k čelnímu sklu) a řemen vrať na místo. Pak to prohlídni při nastartovaném motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JN92 Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Ten řemen jsem měnil teprve před rokem, ten by ještě vytahaný být neměl. Teď jsem se na to byl znova dívat, ten řemen na těch spodních dvou ,,rolnách\" pod tou největší sedí... zvláštní... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JN92 Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Tak jsem se do toho dnes pustil, řemen jsem hodil do správnych kolejí, ale je až příliš napnutý a nedaří se mi povolit tu excentrickou kladku, abych ho povolil...ťukal jsem do toho imbusu kladivem, tlačil, zařval jsem si u toho, ani se nehne... četl jsem, ze ten jistící dřík, který jsem tam vsunul, by dle správného špónování měl jít volně vytáhnout, to u mě ani zdaleka nejde... jakou vůli by ten řemen měl mít? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanHal Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Zdravím, jak poznám, zda mám klíňák sanden nebo delphi? na řemenu jsem to napsaný nenašel, na service boxu mi to nabízí oba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 na co prosimte potrebujes znat vyrobce remenu ? jinak jsi v sekci 406 :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Klíňák Sanden nebo Delphi? To asi myslíš kompresor klimatizace a s tím související délku řemenu, že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanHal Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 přesně tak jak říkáš, špatně jsem položil otázku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanHal Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 na co prosimte potrebujes znat vyrobce remenu ? jinak jsi v sekci 406 :-P já vím, sháním ho pro známýho se 406kou jinak kvůli délce, jak píše koblih [upravil dne 11/5/13 18:14 od DanHal] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Dej sem VIN nebo foto kompresoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanHal Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 VF38BRHZF81095320 něco jsem možná našel, bude to Delphi? [upravil dne 11/5/13 18:26 od DanHal] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 take vidim jen delphi , ale radeji poskej na koblizka ... v SB jeste trosku plavu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanHal Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 já právě taky, tak uvidíme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 objevil se mi taky Delphi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Jo je to Delphín takže řemen: K6 - LE 1750 - takže 6PK1750 - ale klidně se dá použít i jinej +- 2 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.