jardazmostu Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 Zdarec pežoťáci:papa Už jsem se tady o tom zmiňoval asi před 150 000km,dělá to pořád. Na tlakovce to bylo v Peugeotu a nic nezjistili-vše v pořádku. Jakmile doleju vodu,tak zase vyletí a pak to dá tak 3měs klid a nedolívám.Pak jde teplota nahoru,tak zase doliju a pořád dokola už 4 roky.Hadice natlakovaný tak nějak v normě.Víčko od expanzky vyměněno,termostat také,tak co s tím:myslim Něco nalejt do vody? Já si myslím,že jdou výfukové plyny přez nějakou mikrotrhlinu do vody.Olej neubývá a voda v oleji také není! Odvzdušnění/zavzdušnění vše už také proběhlo... Jinak auto až na pár maličkostí z běžného provozu šlape jak hodinky. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 ahoj, pokud tlakuje do vody dá se to zjistit testrem na obsah výf.plynů v chl.soustavě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 A taky v kterem pezotu delali test :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardazmostu Odesláno 22. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2013 A taky v kterem pezotu delali test :D v Mostě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 Podľa mňa tesnenie pod hlavou je v háji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 Presne toto jsem resil asi 2 a 1/2 roku Po FAPOff mam zazracne zatim klid .... Ale uprime v mem pripade auto nesetrim a najelo cca 60tis km!!! To by to tesneni ci hlava musela NE VI DR ZET ne? Zatim je klid tak ze dale neresime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan307SW Odesláno 22. březen 2013 Sdílet Odesláno 22. březen 2013 A tys nechal měnit těsnění pod hlavou? Já bych to udělal jako první. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardazmostu Odesláno 22. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2013 A tys nechal měnit těsnění pod hlavou? Já bych to udělal jako první. V peugeotu sdělili vše OK. Od té doby najeto fakt 150000km. A nevím co to je:myslim Proč měnit těsnění??? Tlakovka v pořádku!!! Vyměníš těsnění a bude to stejné Může být mikro v hlavě-a to nikdo nepotvrdí Škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moral3z Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 taky mi to přijde jako fouklý těšnění pod hlavou... nevařil jsi náhodou někdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardazmostu Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 taky mi to přijde jako fouklý těšnění pod hlavou... nevařil jsi náhodou někdy? Nikdy jsem nevařil. A už mě to dělá od začátku co to auto mám,to už by se to těsnění provalilo.To je letos čtyři roky. Spíš mám dotaz,že jestli se nedá něco nalejt do chladící kapaliny aby se to uklidnilo:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Nemusí to tesnenie povoliť. Jednoducho ak sa ti zvýšia tlaky vo valcoch tak výfukové plyny sa ti prederú cez trhlinu a natlakujú ti expanzku. Napríklad pri menšom vytáčaní ti to nemusí tlakovať vôbec a pri väčšom vytáčaní ti to bude tlakovať. A takto to môže robiť až do nekonečna alebo aj do zajtra a trhlina sa zväčší. Do novších áut sa neudporúča nič liať na utesnenie chladiacej sústavy, lebo v sústave sú aj veľmi malé otvory a priechody a niektoré by ti mohlo upchať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardazmostu Odesláno 24. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Díky za reakce:D Takže to nechám až se to provalí,když to vydrží tímto způsobem dalších 150000km budu spokojen. Pak půjde do světa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 ahoj měl jsem podobný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš4321 Odesláno 24. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2014 Cau chlapy,ted mam stejny problem,fouka mi tlak do expan.nadrzky.Jak ste to teda vyresily,cim to bylo u Vas?Osobne si myslim,ze to bylo tesneni,ted jsem ho koupil a nejsem si jistej jestli ho mam vymenit,teak mi psosim poradte nebo potvrdte cim ste to mely na Vasem aute diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš4321 Odesláno 24. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2014 Jeste doplnim,mam peugeot partner r.v.98 v nafte 19.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.