Jump to content

Co zkontrolovat při koupi 607, 2.2HDI?


Švesťa
 Share

Recommended Posts

Zdravím lidi!

Čtu tady toho o tom autě spoustu a musim přiznat, že z toho mám dost rozporuplný pocity...

Mohli byste mi někdo, kdo s tím máte nějaký zkušenosti, poradit na co si dát hlavně pozor při prohlídce tohoto typu?

Peugeot 607, 2.2HDI, r.v. do 2005, manualní převodovka

Mockrát děkuju všem!!

Link to comment
Share on other sites

Je dobré si uvědomit, že to auto stálo kdysi cca milion, takže se to projeví v ceně náhradních dílů, tím pádem pro jeho provoz je potřeba mít v zásobě poměrně vyšší částku...,jinak je to velmi hezké auto ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest asperus

Myslím, že to auto je dělaný tak, aby ho majitel musel po pěti létech prodat. Co jsem musel měnit a co nefunguje?

- kola a disky

- brzové destičky

- pravý přední tlumič

- drahý aditiv do filtru pevných částic - dodnes nevím jestli to funguje

- mechaniku navigace

- trubička vstřikování (10cm=1000Kč)

- osvětlení při startu

- blue tooth - nefunguje

- čidlo chladící kapaliny - nefunguje stálá signalizace

- přetočený tachometr o 100 tis.km

- pomocná baterie

- venkovní zrcátko

- nádrž ostřikovače

- stahovačka okna řidiče-nefunguje

- od koupě ojetiny (r.v.2005) v létě 2009 jsem najel pouhých 14 tis. km

Je toho tolik, že nevím jestli jsem si na všechno vzpoměl, příští vůz rozhodně nebude Peugeot.

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

asperus: O 100 tkm stočený tachometr že je chyba auta? A koupíš 607 a je ti zatěžko udělat brzdové destičky? Tys upadl na hlavu, ne? :roll

Link to comment
Share on other sites

Guest asperus

groovred - ale já jsem nepsal, že se divím? V r. 2009 jsem mohl těžko vybírat. 80% takových vozů bylo a stále je stočených. Vím, jaký to byl kauf a nedivím se. 0d 01/2005 do 8/2009 stav tachometru 98 tis. km, najeto ve skutečnosti pravděpodobně o 100 tis víc. Jen konstatuji, že tyto vozy jsou konstruovány tak, aby s nimi nebylo možné jezdit věčně. Já od 2009 dodnes najel jen 14 tis. km a ty starosti co by měl první majitel mám teď já. Podle historie servisu zjištěného z VIN, první majitel toho moc nenaservisoval. Asi je to normální, když člověk nemá přes melouna na nový vůz a kupuje ojetinu za 229 tis. Už to, že první majitel koupil nový vůz cca za 1.200 tis.v 01/2005 a v 08/2009 ho prodal pod 200 tis. něco signalizuje o kvalitě vozu a užitné hodnotě ojetiny (nevím za kolik ho autobazar koupil, mně ho prodal za 229k)

Džůny - já ale nepsal, že stočený tachometr je chyba vozu. Jak píšu (že je stočených vozů u nás hodně), chtěl jsem upozornit Švesťu, že i jemu se to může stát, protože při koupi to nepozná, ani později nezjistí jestli je to stočený a kdo to stočil. Vůbec jsem nepsal, že je mi něco zatěžko. Brzdy musí udělat snad každý, kdo kupuje ojetinu. Ještě jsem se nesetkal s majitelem, který dává vůz pryč a vybaví ho novými brzdami. Jo, a na hlavu jsem neupad.

Ještě jsem zapomněl na výměnu filtrů, oleje, zimáky za 15 tis., aditiv proti zamrzání (několikrát jsem nemohl odjet, protože nafta zamrzla (nafta není chyba vozu, ale benzín holt nezamrzne). Když to všechno sečtu, za peníze co jsem do toho vrazil bych mohl těch 14 tis km odjezdit taxíkem a mohl jsem si přitom dát i pivko.

Mnoho lidí, mezi nimi i servismani, konstatovali, že P.607 není dobré auto v druhých rukou. To mne při příští koupi ojetiny určitě nepřesvědčí, aby to byl znova Peugeot !

Link to comment
Share on other sites

Bohužel jsem v tom tvém seznamu neviděl nic, čím by netrpěly i auta jiných značek s tímto náběhem km.

Viděl jsem pár 607, co měly kolem 300tis a bez větších problémů.

Zajímal by mě stav P607Olda jak vypadala ta 607 po 400tis.:myslim

Link to comment
Share on other sites

Asperus:

1. V tom Tvém výčtu oprav nějak nevidím rozvody. To máš tedy zaděláno na pěkný pr.ser

2. Nevím proč když Ti servisáci řekli, že Peugeot 607 není dobré auto v druhých rukou, proč to zobecňuješ na všechny Peugeoty?

3. Nechápu proč si někdo, kdo najede ročně asi 4.000 km koupí auto za 229.000, u kterého je všeobecně známo, že jen málo náhradních dílů se dělá v druhovýrobě a originální díly jsou značně drahé a navíc si ho koupí v naftě :myslim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...