zolco Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Zdravím! Včera som dával dole ten umelý kryt,a vo vnútry bol olej, tak isto aj v sacom potrubý.Vie niekto povedať či to je normálne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterr87 Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 V 406 aj 605 ho tam mam tiez. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Tak po 1001: jo v přiměřeném množství je to normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 21. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Fuh, to sa mi ulavilo.Môže tam byť asi 1dl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Dnes som bol nad jamou s autom,a vidim že su prevlhčené hadice olejom okolo turba.To neznemená nič dobrého že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 zolco bud uplne v klude to mam aj ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 26. březen 2013 Sdílet Odesláno 26. březen 2013 Nebudu zakládat new téma a zkusím to spojit s tímto,když jde o oil v sacím potrubí.Dnes se mi málem podařilo auto hodit na boudu,nakonec zůstalo v poloze asi 110°od normální jízdní polohy na levém boku.Jde o motor LFY (1,8i16V 81kW v xantii) co vše v \"motoru\" udělat-samo výměna oilu a chl kapaliny,even vyčistění sání a dle vzhledu a oilu v sání i vzd.filtru.Co víc ještě třeba udělat.Díky za rady i když nejde o lvíčka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.