zolco Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Zdravím! Včera som dával dole ten umelý kryt,a vo vnútry bol olej, tak isto aj v sacom potrubý.Vie niekto povedať či to je normálne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr87 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 V 406 aj 605 ho tam mam tiez. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Tak po 1001: jo v přiměřeném množství je to normální... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zolco Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Fuh, to sa mi ulavilo.Môže tam byť asi 1dl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zolco Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Dnes som bol nad jamou s autom,a vidim že su prevlhčené hadice olejom okolo turba.To neznemená nič dobrého že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
comm Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 zolco bud uplne v klude to mam aj ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Nebudu zakládat new téma a zkusím to spojit s tímto,když jde o oil v sacím potrubí.Dnes se mi málem podařilo auto hodit na boudu,nakonec zůstalo v poloze asi 110°od normální jízdní polohy na levém boku.Jde o motor LFY (1,8i16V 81kW v xantii) co vše v \"motoru\" udělat-samo výměna oilu a chl kapaliny,even vyčistění sání a dle vzhledu a oilu v sání i vzd.filtru.Co víc ještě třeba udělat.Díky za rady i když nejde o lvíčka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.