Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodělání podávacího čerpadla


Xonik

Recommended Posts

Zdravím všechny, chtěl by jsem se zeptat, chci si dodělat podávací čerpadlo nafty do P406 2,1 TD. ¨

Nechci tady rozebírat jestli to k něčemu bude a nebo ne, ale chci se zeptat jestli někdo nevíte, když přidám za nádrž podávací čerpadlo které má tlak 3,5 barů, tak jestli tím nemůžu uškodit vstřikovacímu čerpadlu, když to podávací bude stále tlačit. Nevím jestli prostě přebytek poteče přepadem ze vstřikovacího čerpadla zpátečkou zpět do nádrže a nebo to bude tlačit až se například rozletí palivový filtr.

Kolega mi říkal že u benzínu jsou na rampě tlakové čidla, který při natlačení benzínu na určitý tlak vypnou.

Hledal jsem na netu tyto čidla ale žádné jsem nenašel.

Předem díky za vaše nápady a doporučení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takže je to praktický nějaký pojistný ventil, který při určitém přetlaku otevře a přetlak pustí do zpátečky, jestli tomu dobře rozumím.

Takže žádné elektrické čidlo, které by vždycky čerpadlo spustilo a zase zastavilo při poklesu nebo přetlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna otázka, myslíte že můžu do vstřikovacího čerpadla tlačit teda podávacím tlakem 3 bary ? Je vstřikovací čerpadlo průchozí, aby přebytek paliva a přetlak prošel automaticky do zápátečky ? A nebo je prostě to vstřikovací čerpadlo tak těsné, že přez něj přebytek neproteče do zpátečky ? Mám tam raději dát pojistný ventil ? A případně na jaký přetlak ? 2 bary ? 3 bary ? Předem dík za odpověďi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pôvodne je táto palivová sústava riešená po čerpadlo ako podtlaková a za čerpadlom pretlaková. Ja by som videl riziko iba pri bálóniku a fltri, či zvládnu takýto pretlak a prietok. Čerpadlo by nemal byť problém, veď aj ručne môžeš do neho čarpať palivo a prebytok odteká do odpadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím sice, co tě k té úpravě vede, ale myslím si, že bys musel dát nejen čerpadlo do nádrže , ale i paliv. filtr (bude tlakový--néé podtlakový jaký tam máš) a potrubí zapojit tak, jak to mají zapojené auta,která mají el. čerpadlo v nádrži original, tzn. vyřadit balonek atd....:myslim

P.S. měl jsem kdysi el. pumpu na Š 120 z toho důvodu, že neustále padal benzín a ráno před startem se muselo ručně napumpovat,nebo starter dlouho točil...(origo AC pumpa byla už utěsněná všude,kde to jen šlo,nové ventilky a přesto benzín furt padal:(), tak jsem dal el. pumpu na vypínač a super:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to k ničemu nebude. Z nějakého důvodu se mi po 2 měsících vždycky přicpe palivový filtr. Ale jak jsem psal, nechci rozebírat proč se to děje. Prostě se to děje. Balónek jsme asi před třičtvrtě rokem vymontoval. Respektive když jsem jej jednou profukoval jestli není přicpaný tak mi prasknul v ruce. Dobrá šupa. A od té doby jsem ho tam ještě nedal, takže v tom problém nevidím. Ale asi by mohl být problém s tím filtrem. Aby neprasknul tím přetlakem. Nenapadá Vás jakým a nebo z čeho by se dal nahradit aby teda byl přetlakový ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...