Xonik Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Zdravím všechny, chtěl by jsem se zeptat, chci si dodělat podávací čerpadlo nafty do P406 2,1 TD. ¨ Nechci tady rozebírat jestli to k něčemu bude a nebo ne, ale chci se zeptat jestli někdo nevíte, když přidám za nádrž podávací čerpadlo které má tlak 3,5 barů, tak jestli tím nemůžu uškodit vstřikovacímu čerpadlu, když to podávací bude stále tlačit. Nevím jestli prostě přebytek poteče přepadem ze vstřikovacího čerpadla zpátečkou zpět do nádrže a nebo to bude tlačit až se například rozletí palivový filtr. Kolega mi říkal že u benzínu jsou na rampě tlakové čidla, který při natlačení benzínu na určitý tlak vypnou. Hledal jsem na netu tyto čidla ale žádné jsem nenašel. Předem díky za vaše nápady a doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 u benzínu je na vstřikovací rampě regulátor tlaku, který zbytek přepouští zpět vrackou do nádrže. příklad: pumpa natlačí kolem 5 barů, a regulátor je většinou kolem 3 barů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xonik Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Aha, takže je to praktický nějaký pojistný ventil, který při určitém přetlaku otevře a přetlak pustí do zpátečky, jestli tomu dobře rozumím. Takže žádné elektrické čidlo, které by vždycky čerpadlo spustilo a zase zastavilo při poklesu nebo přetlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xonik Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Ještě jedna otázka, myslíte že můžu do vstřikovacího čerpadla tlačit teda podávacím tlakem 3 bary ? Je vstřikovací čerpadlo průchozí, aby přebytek paliva a přetlak prošel automaticky do zápátečky ? A nebo je prostě to vstřikovací čerpadlo tak těsné, že přez něj přebytek neproteče do zpátečky ? Mám tam raději dát pojistný ventil ? A případně na jaký přetlak ? 2 bary ? 3 bary ? Předem dík za odpověďi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Pôvodne je táto palivová sústava riešená po čerpadlo ako podtlaková a za čerpadlom pretlaková. Ja by som videl riziko iba pri bálóniku a fltri, či zvládnu takýto pretlak a prietok. Čerpadlo by nemal byť problém, veď aj ručne môžeš do neho čarpať palivo a prebytok odteká do odpadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 A hlavne to bude k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Nevím sice, co tě k té úpravě vede, ale myslím si, že bys musel dát nejen čerpadlo do nádrže , ale i paliv. filtr (bude tlakový--néé podtlakový jaký tam máš) a potrubí zapojit tak, jak to mají zapojené auta,která mají el. čerpadlo v nádrži original, tzn. vyřadit balonek atd.... P.S. měl jsem kdysi el. pumpu na Š 120 z toho důvodu, že neustále padal benzín a ráno před startem se muselo ručně napumpovat,nebo starter dlouho točil...(origo AC pumpa byla už utěsněná všude,kde to jen šlo,nové ventilky a přesto benzín furt padal:(), tak jsem dal el. pumpu na vypínač a super:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xonik Odesláno 25. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2013 Mě to k ničemu nebude. Z nějakého důvodu se mi po 2 měsících vždycky přicpe palivový filtr. Ale jak jsem psal, nechci rozebírat proč se to děje. Prostě se to děje. Balónek jsme asi před třičtvrtě rokem vymontoval. Respektive když jsem jej jednou profukoval jestli není přicpaný tak mi prasknul v ruce. Dobrá šupa. A od té doby jsem ho tam ještě nedal, takže v tom problém nevidím. Ale asi by mohl být problém s tím filtrem. Aby neprasknul tím přetlakem. Nenapadá Vás jakým a nebo z čeho by se dal nahradit aby teda byl přetlakový ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 25. březen 2013 Sdílet Odesláno 25. březen 2013 Myslim, ze napriklad motory DW10 (2,0l) maju pretlakove cerpadlo. Skus sa u nejakeho predajcu ND pozriet na obrazok. Montoval sa napriklad do 306-tiek, do 406-tiek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.