brixtr Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Čau kluci, nedávno sem nechal vybrakovat Fap přehrát ŘJ.Vše šlo v pohodě ale ted mám jinej problém.Před tím mi auto táhlo od nákych 1500 otáčkách ale ted mám štěstí když to chytne na 3000. Váha vzduchu je nová a diagnostika mi nic neukazala ještě sní moc neumím Nenapadá vás čím by to mohlo být? jen doufám že naka prkotina jinak už zešílim Je to P406 2.0 HDI 79kw.. To auto mám krátce a už mě začína vytáčet [Edited on 21/3/13 12:17 by brixtr] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ak ro robí po FAPOFF a prehratí RJ tak reklamovať Prkotina to asi nebude. [upravil dne 21/3/13 13:21 od ferinko2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 No to ztoho mám radost.Ono je to tak 14 dní co sem to nechal udělat a bylo to v pohodě až od včerejška mi to prostě zabíra při jiných otáčkach..Mám prvního peugeota a možná se budu ptát jako blbec ale napadlo mě nemuže to být nějak zasraný??? Někde sem to tady právě před časem četl ale už sem to nenašel :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 hele ještě jak jsem zjistil při tom Fapoff tak tam předešlí majitel dal čip... [Edited on 21/3/13 12:28 by brixtr] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Tak jen pro info kamarád co má stejný motor mi poradil vyčistit palivovou soustavu tak sem při tankovaní nalil nějaky sajrajt na čištění a po ujetí cca 100km se zdá být všechno v pohodě..prej sem asi natankoval blbou naftu tak když někdo bude mít stejnej problem at to zkusí ja se jen modlim aby to tak zustalo no:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 No my se neloučíme, tohle vlákno se ještě bude hodit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Palivovou soustavu jsi čistil jenom \"sajrajtem\" do nádrže? já bych to řešil i novým naftovým filtrem. U mě se špatná nafta projevila tím, že se filtr ucpal, auto zpomalovalo ... ale je taky fakt, ze nemam FAP. Kde ti ten FAPOFF dělali? Ona může být chyba i tam ... ale pokud to už jezdí, pak bych to snad ani neřešil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Palivovou soustavu jsi čistil jenom \"sajrajtem\" do nádrže? já bych to řešil i novým naftovým filtrem. U mě se špatná nafta projevila tím, že se filtr ucpal, auto zpomalovalo ... ale je taky fakt, ze nemam FAP. Kde ti ten FAPOFF dělali? Ona může být chyba i tam ... ale pokud to už jezdí, pak bych to snad ani neřešil. Filtr sem měnil před měsícem(taky to dalo práce ) a fap off sem nechaval dělat u jednoho chlápka v kladně diesl technik se to tam jmenuje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mxmen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 no pokud jsi natankoval sajrajt až po výměně filtru tak bych ho vyměnil znova,u 2.0 se mění snad jen vložka nebo se pletu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brixtr Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 no pokud jsi natankoval sajrajt až po výměně filtru tak bych ho vyměnil znova,u 2.0 se mění snad jen vložka nebo se pletu ? No když sem to chtěl vyměnit tak sem de*il ulomil jednu trubičku k hadičce přivodu nafty na výku a na vrakáči si řekl litr.sem myslel že zešílel..sice sem 3 dny nejezdil ale celý obal sem sehnal za 400..no uvidim jak to pojede zítra až pojedu domů a pokud to znovu začne blbnout jde ven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.