Dark69 Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Zdraviim.. Nedavno mi zasvietila kontrolka motora a vyskocila hlaska antipollution fault. Od tej doby auto nema tah a ide bez turba... Dnes som bol na diagnostiku v Citroene v Nemecku, kedze Peugeot tu nemame.. A nepochopil som skoro nic Dali mi papier a vraveli ze to je vsetko co vytiahli z pamäte: P0243- ständiger Fehler Ladedruck Elektroventil Kurzschluß Masse P1421- ständiger Fehler Signal Temperatur vor Katalysator Ked som dobre pochopil vraveli ze konkretna chyba nieje alebo co... Potrebujem poradit co vymenit alebo odkial zacat.. Dakujem Mam Peugeot 307 SW 2.0HDI 79Kw r.v. 05/2003 VIN: VF33HRHSB82922904 [upravil dne 21/3/13 11:32 od Dark69] [upravil dne 21/3/13 11:35 od Dark69] [upravil dne 21/3/13 12:19 od Dark69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 to prvni - spatnej snimac tlaku turba, trvala zavada, bud praskla hadicka k cidlu viz nebo odeslo cidlo auto samozrejme nejde bez turba, turbo bezi porad, jen proste jednotka nema info o jeho tlaku a tak to spadlo do nouzoveho rezimu a netahne to to druhe je trvala zavada cidla teploty katalyzatoru, bude nejspis souviset s ucpanym FAP filtrem, ktery se zase mohl ucpat pri nespravnem davkovani nafty vlivem spatneho cidla tlaku turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 21. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Dakujem za radu..uz sa ozval aj straki007 tak skusime to vyriesit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 23. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2013 Tak straki007 dnes porobil zazraky, a auto ide ako hodinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 :D:D:D:D:D V nemecku by asi taky potrebovali mechanici nejake zakladne skoleni :aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 24. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Keby som to nechal na nich tak mam vymenene pol auta :D Stale nechapem ako mozu vyrabat BMW :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 24. březen 2013 Sdílet Odesláno 24. březen 2013 neboj, oni nie sú hlúpi, len každý hľadá eura kde sa dá a niekedy aj kde sa nedá, smutné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 15. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2013 Dnes na dialnici pri rychlosti 180Km/h mi vyplo motor. Hned po opätovnom nastartovani auto dymilo na cierno a zasvietila kontrolka motora s hlaskou antipollution fault. Auto teraz ide tak maximalne do 70km/h a 2000ot. Ked pridam viacej tak ho dusi a nejde.. Co to este moze byt???? Mam FAPoff od strakiho a chip. Myslel som ze tu hlasku uz neuvidim nikdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 15. září 2013 Sdílet Odesláno 15. září 2013 Kontrolka MIL motoru svítí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 16. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2013 Aka je to kontrolka MIL?? Svieti mi len ta zlta kontrolka motora a vyhodi hlasku na displeji Antipollution Fault.. Auto nedymi teraz, len smrdi a ide max do 70km/h, potom ho dusi a nejde pridat do otacok Na diag sa dostanem az koncom tyzdna. Teplota vody bola OK a hladina oleja taktiez maximum na displeji. Vcera som menil olej sam, dal som tam TOTAL 7000 10W-40 DIESEL 4L a filter MANN W 716/1 (oproti predoslemu bol mensi, dufam ze to je pre moje auto spravny filter:roll) A este som menil snimac vacky, kedze auto nechcelo startovat za tepla a nastavil som ho od oka, auto startovalo na prvy krat hned bez problemov. [upravil dne 16/9/13 09:24 od Dark69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 16. září 2013 Sdílet Odesláno 16. září 2013 a straki co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. září 2013 Sdílet Odesláno 16. září 2013 Kontrolka MIL motoru svítí? .........dymilo na cierno a zasvietila kontrolka motora s hlaskou antipollution fault............ kontrolka MIL je prave ta oranzova ikonka motoru. V SZ mas mozne reseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. září 2013 Sdílet Odesláno 16. září 2013 a straki co? :D:D:D Si davam kafe a premyslim nad tvym autem. Zrovna vcera se mi dostalo do ruky to same:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 16. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2013 Uz som zufali s toho Peugeotu:myslim:D Dufam ze to bude iba nejaka banalita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 16. září 2013 Sdílet Odesláno 16. září 2013 ako co teraz? ta sekla klapka EGR alebo to cinkanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark69 Odesláno 16. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2013 Nejazdim a nejazdim a mozno raz budem [upravil dne 17/9/13 00:25 od Dark69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matulee Odesláno 17. září 2013 Sdílet Odesláno 17. září 2013 Ahoj ve spolek, včera jsem koupil 307 SW 2003. Má pár much, páčka blinkru a světel a časem spojka, jinak normální stav odpovídající stáří, ale cestou zpět od prodejce se mi rozsvítila tady tato kontrolka (motor \"diagnostika\" a napsalo to Antipollution fault. za netahu motoru to dojelo domů. resp. do servisu ke kamarádovi, který to načetl a zjistil ještě závadu na čidlu tlaku turba a že nejde jeden větrák na sahaře. Nicméně použil v diagnostice nějakou regeneraci filtru pevných částic, její průběh mě celkem zaskočil. spočívalo to ve vytočení motoru na 4000 ot. setrvání klesnutí na volnoběh a opět vytočení motoru na 3000 ot. Ovšem motor na místo původních 30s. po kterých měl držet 4000 ot. jel asi 2 minuty, potom jsme to raději přerušili. Ovšem o té doby mi to neudělalo nic. Takže je asi po závadě. Ještě to zkusím nechat jednou dneska projet a podívám se na to čidlo tlaku, protože díky němu se to přepíná do nouzového režimu. Ale jinak díky tady zato fórum, je to spousta užitečných rad.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. září 2013 Sdílet Odesláno 17. září 2013 No tak předně jsi měl auto vzít a odvézt zpět a s poděkováním vyinkasovat svoje peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lavka3 Odesláno 17. září 2013 Sdílet Odesláno 17. září 2013 Dnes na dialnici pri rychlosti 180Km/h mi vyplo motor. Hned po opätovnom nastartovani auto dymilo na cierno a zasvietila kontrolka motora s hlaskou antipollution fault. Auto teraz ide tak maximalne do 70km/h a 2000ot. Ked pridam viacej tak ho dusi a nejde.. Co to este moze byt? Mam FAPoff od strakiho a chip. Myslel som ze tu hlasku uz neuvidim nikdy Dělalo mi to samé, hlavně v zimě. Vyměnilo se čidlo otáček motoru a mám po problému se zdecháním. Sice kontrolka motoru a antipollution fault svítí pořád, ale žádné zdechání ani nic podobného se už neprojevuje. Na diag mám přechodnou závadu že žhavící svíčky jsou neustále napájeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. září 2013 Sdílet Odesláno 17. září 2013 ....Sice kontrolka motoru a antipollution fault ... a to s tím autem jezdíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.