Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 Coupé Ultima Edizione n°1438


Feedo

Recommended Posts

Ahoj,
po mnoha letech plánování a úvah se sen stal konečně skutečností. Dovolte mi, abych vám představil svého nového plechového kámoše Léonarda :D. Je to ročník 2003, benzín 2,2l, Ultima Edizione n°1438, najeto 111tis.km, dovoz z Německa.

uvodni.JPG

Pár bazarových fotek:

406c_2.jpg
406c_3.jpg
406c_4.jpg
406c_5.jpg
406c_6.jpg


Plány a představy do budoucna aneb tak jde čas:

  • Vstupní kompletní prohlídka servisákem (1.4.2013 vyměněn ostřikovač oken, vyměněn olej + filtry, výměna žárovek h7 za OSRAM Night Breaker Plus, výměna autobaterie za Varta Silver Dynamic 63Ah 12V 610A, podle DIAG vše zásadní OK) ✓
  • Oprava podsvícení displeje palubního počítače (1.7.2013 žárovka vyměněna)
  • Renovace laku (10.4.2013 rozleštění škrábanců velmi pomohlo, ale i tak to bude chtít nový celolak. 21.5.2014 Celolak autu dal původní šmrnc)
  • Oprava škrábanců na tapecech u dveří (1.6.2014)
  • Oprava polohování řidičova zrcátka (15.4.2014 vadnej kabel v podlaze)
  • Oprava vyhřívání řidičovi sedačky
  • Oprava posunu sedaček (1.4.2014 posun u sedačky spolujezdce opraven)
  • Vyměna znaku na kufru (21.5.2014)
  • Výměna popelníku za nekuřáckou sadu (30.7.2014)
  • Výměna trysek ostřikovačů za rozprašovací (15.8.2014)
  • Výměna stěračů za bezramínkové BOSH Aerotwin (27.8.2014)
  • Výměna žárovek H7 OSRAM Night Breaker Unlimited (27.9.2014 jedna žárovka po dvou letech paskla, nahradil jsem tedy obě novou generací, a ano, svítí ještě lépe, otázkou zůstává životnost. Životnost je tragická, po roce 27.8.2015 výměna. 10.8.2016 opět odešly. Přecházím na Phillips H7 WhiteVision Ultra.)
  • Velká servisní prohlídka s výměnou rozvodů, vodní pumpy a spoustou dalších věcí (15.3.2015, 120tis. km)✓
  • a nakonec dát nějakej pořádnej evropskej roadtrip.

    :super
Upraveno uživatelem Feedo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Díky všem za přivítání. Včera jsem konečně nasadil značky a odvez si auto domů. To auto je naprosto boží! Co teď budu řešit nebo o tom přemýšlím:

1. Exterier - mytí, lak si říká o rozleštění, konzervaci, přední nárazník bude potřebovat na jednom místě přelakovat. Trochu mě prudí lehce jeté otvírání kufru (znak lva je na můj vkus až moc zašlej). Ostřikovače oken ani světel nefungují, nádržka byla vyschlá naprach. Rád bych zapínaní světel upravil tak, aby se rozsvítily při nastartování a automatický režim poté rozsvítil palubku atd. až v nočním režimu.

2. Interier - komplet vyčištění, impregnace. Drásají mě škrábance na plastu ve dveřích v oblasti reproduktorů (nechápu, jak se to takhle dá okopat), nefunguje posun obou sedaček při sklopení, nefunguje podelný posuv u sedačky spolujezdce, nejsem si jistý, jestli funguje vyhřívání sedaček a jestli správně funguje sklápění zrcátek podle uložené paměti-zrcátka po otočení klíčku změní polohu a po stisknutí tlačítka čísla paměti se nevrátí do té nastavené, taký mám pocit, že podsvícení displeje palubního počítače není 100% a na jedné straně svítí míň. Topení fouká dost, ale zdá se mi, že hřeje málo. Až při nastavení na vyšší teplotu (25°C+) je ohřev znát. Kobereček u řidiče má dva otvory, do kterých se zasunují uchytky připevněné k podlaze. Bohužel ale chybí protikus, kterým bych to secvak a koberečky se tak posunují.

3. Co se týče motoru a všeho co je pod kastlí, zdá se, že vše funguje a šlape jako hodinky. Samozřejmě, že to půjde ale ke známému do servisu k podrobné prohlídce a výměně a opravám, podle toho co bude třeba.

Uvidím, co se ještě ukáže. Už jsem říkal, že to auto je boží? :mrk

[upravil dne 5/4/13 14:11 od Feedo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak první věc si můžu škrtnout ze seznamu :) Auto je kompletně vypulírováno. První čištění jsem nechal na profíky. Příště se s tím budu už mazlit sám :-) Zaschlý hmyz na čumáku kapoty předchozí majitel čistil nejspíš drátěnkou :grr. Pán se s očistou celého auta dřel 10 hodin. Na první pohled pod prachovou vrstvou to nebylo vidět, ale při bližším zkoumání jsem šel z té brutality po celým předku do kolen :D To už je naštěstí fuč. Bohužel ale vykoukly nějaký další vady, se kterými asi dokážu teď žít. Aspoň zatím. Interier hyperluxus, jako nový. Fotky nahodím později.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pondělní tragikomický příběh

Dnes rano jsem přišel k autu, abych s nim odjel do servisu na kompletni prohlídku. Otočím klíčkem, zapípá vynulování hodin a data a auto jen zaškytá. Zkusím to ještě dvakrát a to samé. Baterka? Nervy. Auto se tedy s přítelkyní pokusíme dostat ze dvora, ze ho roztlačíme. Při průjezdu branou škrtnu vnitrni stranou dveří o sloupek. Dopr. Další šrám. Nervy. Brána je do kopce a my nemám dost sil auto vytlačit. Zkousime to nekolikrat, ale nehneme s tim. Nervy. Změna plánu, vezmu příltelkyně feldu a jedu koupit k pumpe kabely. Koupím, přijedu, pripojim. A mé \"nové\" auto při pokusu o start zase zaškytá. Nervy. Zkusíme to ještě 3x. Nic. Kašlu na to. Chci feldou odjet a už nenastartuju ani ji. Dopr. Nervy. Odcházím rezignovaně na autobus do práce a říkám si, jestli jsem si raději nemel koupit treba nejakou novejsi fabku. Ach. Jo.

P.S. Doufám, ze problém je jen v baterce. Vypadá hodně zoxidovane. Jakou koupit? Můžete někdo něco doporučit? 2,2 Benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...