Zvonař Odesláno 19. červenec 2005 Sdílet Odesláno 19. červenec 2005 Ahojky mám problémek . U mojí 806 2,0 turbo benzin se po ohřátí motoru při prudké sešlápnutí plynového pedálu ozývá jakoby chrastění ventilů. Znám toto ze škodovek . Nejsem si jist zda tento motor má hydroštosy , a jestli tímto pádem se nemá štelovat ventilová vůle. Dle mne hydroštosy má , ale nejsem si jist. Dík;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 20. červenec 2005 Sdílet Odesláno 20. červenec 2005 Původně zaslal: Zvonař Ahojky mám problémek . U mojí 806 2,0 turbo benzin se po ohřátí motoru při prudké sešlápnutí plynového pedálu ozývá jakoby chrastění ventilů. Znám toto ze škodovek . Nejsem si jist zda tento motor má hydroštosy , a jestli tímto pádem se nemá štelovat ventilová vůle. Dle mne hydroštosy má , ale nejsem si jist. Dík;) Můžeš to nějak nahrát a publikovat? Dá se to dost blbě představit. Já (2.0 atm) mám při okotlení taky drsnější zvuk, na srazu jsme poslouchali 2.0 co má AKCZ, tomu je tam zase slyšet takovej suchej třecí zvuk ocele po oceli ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanley.hl Odesláno 21. červenec 2005 Sdílet Odesláno 21. červenec 2005 Skus benzin s větším oktanovým číslem , to co slyšíš u Škodovky nejsou ventily , ale klepou písty lemplům , kteří jsou líní přeřadit . Ventily jsou při kompresi uzavřeny a a spalovaný benzin může detonačně hořet , což vyvolává ony cvrlikavé zvuky , dokud nezareaguje elektronika a nenastaví patřičné parametry spalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvonař Odesláno 21. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2005 Taky jsem o tom přemejšlel. Zkusim to jakmile vyjedu nadrž. Pak se ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.