Propolis Odesláno 18. březen 2013 Sdílet Odesláno 18. březen 2013 Má zmysel chipovat jednotku za 150 euro ? Ma s tym niekto skusenosti, nie je to len placebo za vela penazi ? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 19. březen 2013 Sdílet Odesláno 19. březen 2013 nema to zmysel, je to placebo... pokial sa nepytas na motor vybaveny turbom... chip ma hlavne vyznam u turbo motorov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Propolis Odesláno 19. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2013 Myslel som si, ale pockam si na nazor viacerych... Cirou bahodou sa mi podarilo najst nieco taketo: http://www.ebay.de/itm/Chiptuning-Tuningbox-Peugeot-Common-Rail-Box-Chip-Tuning-Powerbox-/221142346048?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3APeugeot%7CModel%3A406+Coupe&hash=item337d1c6940#ht_2397wt_974 Vyzera to na krabicku s odporom zaliatym v silikone alebo nieco podobne predavane za neskutocnu marzu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 19. březen 2013 Sdílet Odesláno 19. březen 2013 Ano ma smysl. Proc by to nemelo mit smysl.......:myslim:myslim A docela velky kdyz dokazes zvednout vykon klidne i o 20 PS. EDIT: Ten odkaz co jsi poslal je pro diesel. [upravil dne 19/3/13 06:51 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshiki Odesláno 19. březen 2013 Sdílet Odesláno 19. březen 2013 straki007 kolik se teda dá teda chipem zvednout výkon/krouťák u benziňáku bez přeplňování? Někde jsem četl, že je reálné pár % což mi příjde jako zbytečné vyhození peněz. Pokud jsi už čipování atmosferického benzínu dělal, tak sem hoď něco pro představu díky:) toto téma mě dost zajímá, protože všude koluje názor, že atmosferický benzín se prostě nečipuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 19. březen 2013 Sdílet Odesláno 19. březen 2013 No prave. Ty jsi psal benzin. Ja myslel preplnovany benzin. Atmosfera skoda slov. Bez komentare. EDIT: Tim jsem chtel napsat pro tebe,ze kdyz se na neco ptas tak musis napsat na jakem aute presne chces co delat:D:D:D:D [upravil dne 19/3/13 21:00 od straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 19. březen 2013 Sdílet Odesláno 19. březen 2013 sak preto... uz som myslel ze sa mylim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 20. březen 2013 Sdílet Odesláno 20. březen 2013 Jak se chipuje atmosférá? Uplně jednoduše...prodá se atmosféra-koupí se přeplňovaný a pak se nachipuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. březen 2013 Sdílet Odesláno 20. březen 2013 a proc by se nemohla chipovat atmosfera? myslim si ze nejaka V8 se da slusne poladit hlavne prubeh dle pozadavku. Popripade doladit jednotku podle uprav motoru tam je to nutnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 20. březen 2013 Sdílet Odesláno 20. březen 2013 Ano jde to...všechno jde...ale jde o to že chiptuning se na N/A motory dělá snad jen na 15% nárustu...tak si spočti nárust výkonu u 4válce 2.0 co má 98kW....a V10 o obsahu 5ti litrů 368kW edit: dvoulitr 5kW 9Nm nárust ....V10 36kW 95Nm nárust chápeš co tím myslím, že? [Edited on 20/3/13 12:07 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 20. březen 2013 Sdílet Odesláno 20. březen 2013 U N/A motoru se úprava řj (chipování), případně standalone jednotka, provádí až jako finální fáze kvůli sladění jednotlivých komponent a úprav provedených na motoru. Nějaké \"chipování\" (dost často jen nahrání uni mapy bez odbrždění), jsou u seriové atmosféry jen vyhozené peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stehla1 Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 udelej si go motoru a uvidis ten narust vykonu.budes se divit jak je to mozne ze to tak jede.to pisu jen z vlastnich zkusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej222 Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 Stehla1: co si myslel tym \"udelej si go motoru\" ? inak este mam dotaz na to ze ci ma chip zmysel u benzinu 1.8 vid moj podpis...vzhladom na to ze ci by to znizilo spotrebu a vyladilo vykon ?? PS: posledny dotaz je ze som vela cital aj na vzduchovy filter KN tak za 80eur by som chcel vediet ci nekto citil lepsi vykon a lepsiu spotrebu alebo je to len krajsi zvuk ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 2Ondrej222: myslel, že si máš udělat Generální Opravu. Motor hold vlivem opotřebení ztrácí výkon a po x letech už je to značný úbytek. KN vložka má vliv (možná) na vyšší pásmo otáček, zde se vyskatuje názor, že se prý dá pozorovat nad 5000 rpm lepší prospustnost. Já na 106 nepoznal vůbec nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej222 Odesláno 21. duben 2013 Sdílet Odesláno 21. duben 2013 dakujem za uvedenie do obrazu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 15. květen 2013 Sdílet Odesláno 15. květen 2013 Si sem s dovolením přiseru svůj dotaz předevšim asi spíš na Strakiho. Mam XU7JP4 (LFY) a plánoval sem na něm pár úprav - sání, svody, vstřiky a dost možná i vačka, to všechno z XU10J4RS. Říkejme tomu pracovně třeba \"Project XU7JP4RS\" Co sem tady z kontextu odvodil je, že měnit na tom mapu je zbytečnost. Nicméně logika věci velí, že když se změní úhel vaček (a dost možná časování) tak to přece se sériovou mapou nemůže fungovat ne? Co sem tak čuměl předevšim na anglický fora, minimálně sání a svody sou z XU10 na XU7 v pohodě zaměnitelný stylem kus za kus. Když sem pak koukal na fotky, přišlo mi, že ty hlavy sou dokonce identický... Proto sem usoudil, že se dá přehodit i vačka. Pokud se pletu, tak mě prosím někdo opravte... Nicméně.. XU10J4RS je čtvercovej (83x83mm) a má větší kompresi. XU7JP4 by mělo bejt 83x81,4mm. Dala by se v tomhle případě použít ECU z S16 a problem is solved? Nebo by stačilo jenom nahrát s16kovou mapu do stávající ECU? A další případ - dejme tomu že vačka by zůstala sériová, přehodilo by se akorát sání, svody, vstřiky, udělaly by se kanály v hlavě a tim by to haslo: jak by se to řešilo s mapou tady? Prosím aby reagovali opravdu jenom zasvěcení, nějaký domněnky a odhady mi tady opravdu nepomůžou. A taky prosím aby se tu nezjevovaly komentáře typu \"Kup si silnější auto\" atp. Děkuji [upravil dne 15/5/13 04:00 od Mopař] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 15. květen 2013 Sdílet Odesláno 15. květen 2013 Tak stejný ty hlavy nejsou ani náhodou. Po rozdílech sem nikdy nepátral, ale třeba ventily jsou uplně jinýho průměru a to je dost zásadní rozdíl. O tom, že tam napasuješ jednotku z \'RS\' taky moc nepřemýšlej, má proti 1,8 navíc minimálně snímač na vačce. [upravil dne 15/5/13 08:15 od F.I.K] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 15. květen 2013 Sdílet Odesláno 15. květen 2013 Post #41 dragoon wrote:\"so it\'s possible to use a xu7jp4 head on a xu10j4rs?cool, thanks once again\" yup, would need extensive port work but valve sizes are fine of course. Z čehož usuzuju F.I.K.u že nemáš pravdu. Ale možná to jenom špatně chápu. Nicméně hlavy možná identický nejsou, každopádně sou zaměnitelný stylem \"Plug and play\" tzn. nasadíš a jedeš, žádný vymejšlení a bastlení. A s tou jednotkou máš pravdu, asi by to nešlapalo i z důvodu třeba měření teploty oleje atd. Ale psal sem to v pozdní hodině, tak už mi to zrovna nepálilo Nicméně mapa by použitelná bejt mohla, nebo....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 15. květen 2013 Sdílet Odesláno 15. květen 2013 Tak když to říká dragoon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.