Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

308 vs 407


pepinoss

Recommended Posts

Ahoj vespolek, jsem tu nový a řeším otázku nového (jiného) vozu. Doteď mi velmi doře slouží P 106, ale bohužel potřebuji větší a bezpečnější auto. Mám dva kandidáti, kteří přicházejí v úvahu a to 308 SW, nebo 407 SW. Motorizaci bych chtěl 2.0 HDI a r.v. někde kolem roku 2008-9. Teď k jádru pudla, podřebuji spohlivé, prostorné a úsporné auto a rád bych znal Vaše názory na tyto dva kandidáty. Pokud je vůbec možné je srovnávat. Předem děkuji za každý názor. Pokud jsem zvolil špatné téma tak se omlouvám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemohu moc srovnávat spolehlivost, protože 407SW jsem měl skoro 3 roky a byl jsem s ní maximálně spokojen (z roku 2005, najeto 130tis km) a 308SW jsem měl jako náhradní vozidlo minulý týden (3000km) a upřímně z 308 SW jsem byl zklamán a moc bych to se 407 nesrovnával .. ve 407 se mi jezdilo o řád lépe .. ta 308 je takové divné rozvrzané auto .. ačkoliv bylo defakto nové .. toť můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no neřekl bych že 308 je rozvrzané auto měl jsem 206 a taky byla super nevím jak cenově ale mám 308 a jsem maximálně spokojený benzín se spotřebou max 6,5 l na 100 km co víc si přát spolehlivé akorát dv malé vady které byli odstraněny zdarma špatně uchycemá lišta u dveří řidiče a jak jsem již psal tak puchýře na kapotě taktéž zdarma oprava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za tipy. Ano chci ojete, preci jen si nove jako student nemohu dovolit.. Mate pravdu 308 s 2.0 HDI se spatne schání, je jich jako šafránu, ale ono sehnat kloudnou 407 která nemá nalítano ranec.. Dnes jsme se byli podívat v jednom bazaru a měli tam jak 308 tak 407 obě sice 1,6 HDI, tak nějak jsme to okukovali a pořád jsme na vážkách.. Ještě se uvidí se se naskytne, vše se odvijí od stavu a ceny..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..mal som 307break tri roky, 407SW pat rokov a teraz skoro rok 308. vsetko 2.0HDI, 110k, 136k a 150k.

moj subjektivny pocit je:

307, 308 ...v interieri mi pridu priestrannejsie, 307break mala vacsi kufor, lepsie vyuzitelny a praktickejsi ako 407SW, neviem, ako je na tom 308SW. interier 308 je pre mna kvalitivne uplne inde ako 407, za cely cas som si nezvykol na plasty a gombikovu vojnu na nej :)

407 ...bola komfortnejsia, co sa podvozku tyka, 307 bola pohodova, 308 dokaze obcas riadne vystrelit pri prechode niektorych nerovnosti a je tvrdsia, ciastocne to je sposobene podla mna aj mojimi nizkoprofilovymi pneu na 18\" diskoch. Na 407 som si v podstate nikdy nezvykol na ten dlhocizny \"čumák\" :)

so spotrebou som nemal problem, 307 som neriesil, cca 6,5, 407 cca 6,2-6,5, 308 5,4l.

so spolahlivostou takisto, dokonca nebol problem ani s 307, akurat zrut ziaroviek, so 407 obcas s nejakou elektrikou (okno, senzory, otvaranie skla na 5dv.), 308 zatial nic.

resume: najviac ma bavi zatial jazdenie s 308, vzhladom na dobru vybavu, pekny interier a genialny motor!! ...407SW je nostalgia, stale sa obzeram, ked nejaku peknu vidim a priznam sa, ze by som nevahal ist ani do 307, ale SW, ak by bola zachovala s dobrou vybavou, ta sa mi stale velmi paci, podla mna nadcasove auto

v konecnom dosledku to je na tvojom vybere a tvojich sympatiach, resp. financnych moznostiach, ale drzim palce, nech je hlavne spolahliva :super

[upravil dne 24/3/13 12:11 od yossarian]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

yossarin neboj to neni v kolesach ta tvrdost ja mam 16ky aje to takisto tvrde ako hovado.. a to som po vymene zadnych silentblokov na naprave a nic to nepomohlo, furt to trieska.

pepinos: Predpokladam ze tebe ako studentovi by sa hodila viac ta 308ma, 407 je oproti tomu krava ktoru pokial nechodis s rodinou alebo xy ludmi na palube nevyuzijes.

Co sa tyka servisu tak to mas zajedno kedze do oboch auta sa davaju RHR motory pripadne uz tie novsie verzie. cize cenovo to je to iste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je, že 407 SW je jeden z nejkrásnějších kombíků, ale má hrozně malej kufr na to jak je to velký, jinak je to pohodlný, jen ten předlouhej čumák je nepraktickej při parkování. 308 SW je jeden z nejošklivějších kombíků (to okno kufrových dveří a to zadní boční okénko jsou hrozné) po otevření kufru je to děsně neforemné a ta roletka, no hrůza, zkus si to odháknout a zase zaháknout zpátky. 307 SW se mi zdá hezká, se slušným kufrem, ale nikdy jsem s ní nejel. Přesto kdybych byl student a měl si vybrat, tak asi vezmu 307. Proti Tvojí dosavadní 106-ce to bude veliký skok kupředu a to ve velikosti i bezpečnosti. 308 bych nechtěl kvůli vzhledu, ale jinak je to celkem prostorný auto a uvnitř hezký. 407 je pohodlný, ale asi zbytečně velký.

Edit: Jak píšu už v úvodu, je jen můj názor tak se nečertěte, hlavně Vy kdo 308 SW máte. Vždyť to i chválím, uvnitř je to fakt praktický :papa

[upravil dne 28/3/13 12:53 od Bigbadjohn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale vzhled kombíku 308 je podle mě věc názoru, vkusu. Stalo se z toho klišé, že je to ošklivý kombík. Mně naopak oku lahodí, že to neni klasickej hranatej kombík a prostoru je tam jejej. Peugeot se snaží být jiný než masovka, za to sem rád.

Ano, jsou možná úhly, ze kterých vypadá zvláštně, možná usedle, ale v celkovém dojmu vzbuzuje emoce. Nechtěl bych třeba usedlou klasiku Škoda.. Takový auto bych už od pohledu nemusel jeho obyčejností, nenápaditostí, nudností.

Uznávám, že 307 je nadčasová a nádherná - měl jsem ji a vždy to bude pro moje oči za poslední roky nej auto, ale chápu, že těžko vytvořit navazující model stejný a když se udělají změny, znamená to z krásnýho modelu risk. 308 je vychytaná a je sní každá jízda požitek :super

Za mě s ohledem na vývoj doporučuju 308, ale i 307 určitě jen tak nezestárne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davis suhlasim s tebou a tvojimi nazormi, pre mna su octavie len tuctove auto z ktoreho sa stal fenomen a ma ho dneska kazdy od robotnika na stabe az po vrchny manazment, auto sa dostalo dopopredia - pre mna z neznamych dovodo, pricom obstaravacia cena je si myslim nastavena hodne vysoko a vzdy aj bola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, upřímně vůbec také nechápu takovou oblibu oktávky, když roky ve své podstatě nepřináší nic nového. Nový model je hezký v reklamách, na živo uplně nudný design a divné zlomy v zádi. Možná hraje roli dokonalý marketing, podpora médií, ale mně by to auto vůbec nic neřikalo. A také nechápu, že jsou lidi schopný dát řádově o dost víc za oktávku, když zdaleka nenabízí zas tolik. Je to asi specifikum trhu v ČR. Zvláštní, že třeba v DE je 308 dražší jak golf nebo octávka ve srovnatelné výbavě.

[upravil dne 29.3.13 09:21 od Davis]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sme si naše káry hezky pochválili :)

Ne ale vážně, fakt nechápu, že octaviisti se někdy tváří ještě nadřazeněj, jaký to nemaj zázrak. Že je to přece jasný... A když se pustí v tv autosalon, to jsou vždy ódy na škodu, až to někdy působí trapně. Ale asi je to tim, že chceme být hrdí na český (simply clever) auto.

Naopak mě mrzí, že iniciativní automobilky (ladí design, vymýšlejí zajímavý technologie), se v testech u nás naopak dost srážej.

Taky mě dostal nedávno jeden známý, že prý u nový octávky (nevim jestli je to pravda) se po nehodě motor zasune šikovně pod auto. Těžko mu vysvětlovat, že 307 to měla už v roce 2001, před 12 lety!

:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...