Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 hdi 79kw za studena nechce jet!!!


Guest jaris13

Recommended Posts

Zdravím dnes poprvé jsem zjistil že auto za studena nechce táhnout. Jakoby bylo bez turba!!! Po ujetí cca 5km jsem auto zhasnul a poté nastartoval a vše jelo tak jak má:) Co to muže bejt? Auto najeto 155000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zjistit, kde se tam olej vzal. Jak dlouho to máš? Jde o to, jestli to není prasečina po předchozím majiteli. Zkusil bych vyčistit a u někoho s PP2000 zjistit, jak je na tom turbo s tlaky. Taky by to mohl dělat ventil ovládání turba, za studena nemusí otevírat, může být zatuhlý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mám cca rok a hned po koupi jsem vzduchový filtr rozdelal a zjistil že za ním je ten olej v hadici. Utřel jsemho a ted se tam zase ukázal tak nevím!!! Jinak na dia to bylo a nic nezjistily,ale je fakt že turbo jsme přímo nezkoušely:o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem úplněk kdysi stejný problém, auto začlo jezdit až se ohřálo tak na 70st. Diagnostika nic nenašla. Zkoušel jsem odpojit váhu a jak říkáš ještě horší. Potom jsem byl aktivní a zkoušel jsem tu váhu vyčistit a něco jsem tam ulomil, tak jsem koupil novou a auto začlo jezdit, od té doby klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem tak jsem byl z autem na dia a vyhodilo to chybu. Prej vysoká teplota na tepelném čidle před fapem. Dnes jsem absolovoval cestu do bystřice,kde mi před pul rokem fap nechal zrušit. Tam mi řekli že z jejich strany je vše v pořádku že prý mi zustává občas zaseklá klapka od sání a tím pádem má auto malo tlaku a nejede. Po otázce co z tím odpoved znela bud noivou klapku nebo když auto nepojede za studena vypnout zapalování a opet nastartovat a už to pojede!!! Nejsem odborník,ale tohle snad není normální??? Pojmenovat závadu (bajpás klapky na sání :o) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak závada číslo 1421 snímač teploty spalin 1. ( příliš velký signál) Dále napsáno vzdálenost od poslední regenerace 380km. Teplota výfuk. plynu před filtrem 752 stupnu. Teplota za filtrem 752 stupnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR , možná. Vyzkoušej auto ohřát klidnou jízdou aspoň na 70 st., potom nechat zařazenou stejnou rychlost, ubrat plyn tak na 2-3s úplně a pak pomalu přidat, mělo by se nadechnout turbo a vše by mělo začít funges. A jinak to že auto nejede za studena je jen dobře, ropák se potřebuje prvně prohřát než začne podávat vrcholné výkony :D jinak moc a moc trpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto netejrám když je studené!!! Ale proste nekdy se mu nechce nad cca 2500 otáček a není slyšet turbo! Po ujetí cca 5km klidnou jízdou auto zhasnu,hned nastartuji a vše jede jak má a turbo znatelne zabere a píská.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...