Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chvilková ztráta výkonu


Kucazd

Recommended Posts

Prosím o radu, už delší dobu při zahřátí motoru a při jízdě do kopce se mi na chvíli při zapnutí turba nebo při vypnutí turba ozval divný zvuk z motoru a asi na sekundu mi poklesl výkon. Pak vše bylo vpořádku. Dnes při jízdě do hor, se mi to stalo znovu, ale vícekrát za sebou. Napadlo mě jestli to není něco s FAP filtrem a jestli se zrovna nečistí. Celou zimu až na vyjímky jezdím jen dopráce na kratší vzdálenosti, tak si myslím že se zanáší a nemá kdy se vyčistit.Žádnou hlášku mi to nehlásí. Doufám že to nebude něco s turbem.......díky za každou radu. Mám 307 1,6HDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty máš nějaký vypínač na turbo? Že ho zapínáš a vypínáš ... může to být ucpaným FAPem, udělej si čas a nechej ho vypálit svižnou jízdou. Moc neporadím, ale když jenom couračky, počítám, že bude plný FAP ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky....před 14 dny jsem jel Plzeň, ale přez Jesenice, tak to je taková couračka-tam se to asi nevypálilo. Ale někde jsem četl, že to hlásí, když to potřebuje regeneraci, nebo když to regeneruje, ale nikdy jsem zy 4 roky jezdění nic nviděl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dohady k ničemu, povídání hezký, ale to je tak všechno... \"Určitě FAP\" jako proč? Protože se to tady někdy píše? Zajeď na diag, koukni ja často se regeneruje a kdy naposledy, jaké je zaplnění a pod. FAP taky těžko udělá divný zvuk ;) Máš blízko člena Straki007 tak se s ním spoj a budeš mít jasno hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podobny problem som mal aj ja, mne vyplo turbo uplne, hlaska antipollution faulty a vykon auta zrovnatelny s 30 rocnym zigulakom...nad 2000 otacok hned vyplo a bol som vybaveny...tiez pri tom bolo pocut cudny zvuk...neviem ci to pomoze, ale u mna sa vymenil palivovy filter, od tej doby ficim na full! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Me se stávalo totéž ale asi bez nějakého zvuku (jezdím s rádiem nahlas tak nwm) prisuzoval jsem to naftě ale teď po FAP OFF zatím pohoda ale tankuji už jen na Shell ale myslím že tyto motory na tu naftu moc náchylné asi nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posledni dobou se mi stava neco podobnyho. Kdyz pridavam plyn chvili po nastartovani (cca 3 kmjizdy) jakoby prestane asi na vterinu tahnout turbo. Auto ztrati vykon a po vterine zase tahne. Zadny zvlastni zvuk od motoru, zadna hlaska PP, nic. V zime to trochu dyl toci, nez nastartuje, tak mam podezreni na vysoktlaky cerpadlo, ale nevim jestli muze mit vliv i na tohle. Budu rad za kazdy nazor.diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

U mě na starším HDičku (2.0, 66 kW) prostě auto cukne, jako bych sundal nohu z plynu, ale pokud ihned lehce přidám, opět jede. Tohle dělá DRV ventil na čerpadle - před chvílí jsem ho měnil, mám ještě masné ruce od nafty :D

DRV ventil - \"cukmagnet\" - nebo také \"chcípák\" - uzavírá přívod nafty (vysvětlení pro neznalce)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Dobrý den chlapci. Mám problém s mou 307 break 1997 HDI 66kw r.v.2003 při přidání plynu to divně bzučí a jde to stále pak na chvilku snížení víkonu a otáček a pochvilce zas naskočí do normálu. Nemám FAP ale třícestný katalisátor.Děkuji předem za jakoukoli radu a nebo za případné vysvětlení závady. S pozdravem a díky Petrol007 Petr Ouhel Liberec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 7. 2013 at 14:51, MilanF1 napsal:

U mě na starším HDičku (2.0, 66 kW) prostě auto cukne, jako bych sundal nohu z plynu, ale pokud ihned lehce přidám, opět jede. Tohle dělá DRV ventil na čerpadle - před chvílí jsem ho měnil, mám ještě masné ruce od nafty :D

DRV ventil - \"cukmagnet\" - nebo také \"chcípák\" - uzavírá přívod nafty (vysvětlení pro neznalce)

ahoj mam ten samej problem. mam 307 hdi 1997 66kw rv.2003 mohl bys mě prosim tě poradit kde a na co se zaměřit mě to i trochu bzučí při jízdě do kopce jízda a nebo rozjezd sníží se víkonna 12000otaček a po chvíly zas jede normálně.Moc děkuji za jakoukoli radu petrol007 Liberec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petrol007Po tobě je radost číst ... 307 z roku 97 určitě ne. A rád bych točil 12 000 ot. a měl přitom víkon :D

Ale nevím, co řešit ... pokud se ti to projevuje podobně jako u mě, nebo dokonce svévolně zhasne motor (odpojí se přívod paliva), tak ho prostě vyměň. Tohle je u HDi spotřební zboží. Nachází se na vysototlakem čerpadle, připevněný dvěma šrouby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...