Kucazd Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Prosím o radu, už delší dobu při zahřátí motoru a při jízdě do kopce se mi na chvíli při zapnutí turba nebo při vypnutí turba ozval divný zvuk z motoru a asi na sekundu mi poklesl výkon. Pak vše bylo vpořádku. Dnes při jízdě do hor, se mi to stalo znovu, ale vícekrát za sebou. Napadlo mě jestli to není něco s FAP filtrem a jestli se zrovna nečistí. Celou zimu až na vyjímky jezdím jen dopráce na kratší vzdálenosti, tak si myslím že se zanáší a nemá kdy se vyčistit.Žádnou hlášku mi to nehlásí. Doufám že to nebude něco s turbem.......díky za každou radu. Mám 307 1,6HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Ty máš nějaký vypínač na turbo? Že ho zapínáš a vypínáš ... může to být ucpaným FAPem, udělej si čas a nechej ho vypálit svižnou jízdou. Moc neporadím, ale když jenom couračky, počítám, že bude plný FAP ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 divný zvuk z motoru je co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucazd Odesláno 16. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Je to jako zakašlání, a bez pohybu plynu v motoru cukne chvilkově. Děje se to asi při 1800-2000 ot.-předpokládám že to reaguje turbo-a le jsme lajk, tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raden Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 určitě fap,pokud převážně jezdíš krátké vzdálenosti,budeš muset po každých 300-500km auto protáhnout,jakmile bude regenerovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucazd Odesláno 16. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Díky....před 14 dny jsem jel Plzeň, ale přez Jesenice, tak to je taková couračka-tam se to asi nevypálilo. Ale někde jsem četl, že to hlásí, když to potřebuje regeneraci, nebo když to regeneruje, ale nikdy jsem zy 4 roky jezdění nic nviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raden Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 regenerace se nenahlásí!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Dohady k ničemu, povídání hezký, ale to je tak všechno... \"Určitě FAP\" jako proč? Protože se to tady někdy píše? Zajeď na diag, koukni ja často se regeneruje a kdy naposledy, jaké je zaplnění a pod. FAP taky těžko udělá divný zvuk Máš blízko člena Straki007 tak se s ním spoj a budeš mít jasno hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raden Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 v noci jsem mu psal sz,to samé,co píšeš [upravil dne 17/3/13 11:54 od raden] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cambi Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 podobny problem som mal aj ja, mne vyplo turbo uplne, hlaska antipollution faulty a vykon auta zrovnatelny s 30 rocnym zigulakom...nad 2000 otacok hned vyplo a bol som vybaveny...tiez pri tom bolo pocut cudny zvuk...neviem ci to pomoze, ale u mna sa vymenil palivovy filter, od tej doby ficim na full! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NutT Odesláno 26. duben 2013 Sdílet Odesláno 26. duben 2013 Me se stávalo totéž ale asi bez nějakého zvuku (jezdím s rádiem nahlas tak nwm) prisuzoval jsem to naftě ale teď po FAP OFF zatím pohoda ale tankuji už jen na Shell ale myslím že tyto motory na tu naftu moc náchylné asi nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pino Odesláno 27. duben 2013 Sdílet Odesláno 27. duben 2013 Lidi co furt máte s tím \"vyplo turbo\"? Turbo se nevypíná, točí se prakticky pořád... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan307SW Odesláno 30. duben 2013 Sdílet Odesláno 30. duben 2013 Posledni dobou se mi stava neco podobnyho. Kdyz pridavam plyn chvili po nastartovani (cca 3 kmjizdy) jakoby prestane asi na vterinu tahnout turbo. Auto ztrati vykon a po vterine zase tahne. Zadny zvlastni zvuk od motoru, zadna hlaska PP, nic. V zime to trochu dyl toci, nez nastartuje, tak mam podezreni na vysoktlaky cerpadlo, ale nevim jestli muze mit vliv i na tohle. Budu rad za kazdy nazor.diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pulec Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 Stává se mi to samé co Petanovi307SW jak píše víše.Vyřešil to už někdo čím to je.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 9. červenec 2013 Sdílet Odesláno 9. červenec 2013 U mě na starším HDičku (2.0, 66 kW) prostě auto cukne, jako bych sundal nohu z plynu, ale pokud ihned lehce přidám, opět jede. Tohle dělá DRV ventil na čerpadle - před chvílí jsem ho měnil, mám ještě masné ruce od nafty DRV ventil - \"cukmagnet\" - nebo také \"chcípák\" - uzavírá přívod nafty (vysvětlení pro neznalce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrol007 Odesláno 18. duben 2018 Sdílet Odesláno 18. duben 2018 Dobrý den chlapci. Mám problém s mou 307 break 1997 HDI 66kw r.v.2003 při přidání plynu to divně bzučí a jde to stále pak na chvilku snížení víkonu a otáček a pochvilce zas naskočí do normálu. Nemám FAP ale třícestný katalisátor.Děkuji předem za jakoukoli radu a nebo za případné vysvětlení závady. S pozdravem a díky Petrol007 Petr Ouhel Liberec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrol007 Odesláno 19. duben 2018 Sdílet Odesláno 19. duben 2018 V 9. 7. 2013 at 14:51, MilanF1 napsal: U mě na starším HDičku (2.0, 66 kW) prostě auto cukne, jako bych sundal nohu z plynu, ale pokud ihned lehce přidám, opět jede. Tohle dělá DRV ventil na čerpadle - před chvílí jsem ho měnil, mám ještě masné ruce od nafty DRV ventil - \"cukmagnet\" - nebo také \"chcípák\" - uzavírá přívod nafty (vysvětlení pro neznalce) ahoj mam ten samej problem. mam 307 hdi 1997 66kw rv.2003 mohl bys mě prosim tě poradit kde a na co se zaměřit mě to i trochu bzučí při jízdě do kopce jízda a nebo rozjezd sníží se víkonna 12000otaček a po chvíly zas jede normálně.Moc děkuji za jakoukoli radu petrol007 Liberec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. duben 2018 Sdílet Odesláno 20. duben 2018 @Petrol007Po tobě je radost číst ... 307 z roku 97 určitě ne. A rád bych točil 12 000 ot. a měl přitom víkon Ale nevím, co řešit ... pokud se ti to projevuje podobně jako u mě, nebo dokonce svévolně zhasne motor (odpojí se přívod paliva), tak ho prostě vyměň. Tohle je u HDi spotřební zboží. Nachází se na vysototlakem čerpadle, připevněný dvěma šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrol007 Odesláno 22. duben 2018 Sdílet Odesláno 22. duben 2018 (upraveno) Ahoj Milo.Děkuji za radu. Snad to bude ono podivam se na to.Petrol007 Upraveno 22. duben 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.