Speedy306 Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Předpokládám, že vyvolám zajímavou diskusi, ale přece se zeptám:) Jde zaměnit převodovku z 306 2.0i 16v za převodovku z verze GTi která má 6 kvaltů? Bavíme se tu o tom s bráchou a tak mě napadlo se zeptat vás, případně, má t vlastně nějaký význam, dá se někde zjistit převodové poměry jednotlivých převodovek? Děkuji:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 niekto to daval na diesel a trebalo tam vytvoriť medzikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 16. březen 2013 Sdílet Odesláno 16. březen 2013 Význam to asi nemá, predpokladám, že henten 2.0 má asi iný priebeh výkonu a krúťáku. Na GTi je poskladaná tak, že ked jedeš na doraz, máš auto stále ve varu, v tých najlepších otáčkách co je medzi 5500 a 7000. Aby si sa nemýlil, neni dlhší, ani kratší. Jednička a dvojka sú dlúhé a potom sú rýchlosti krátké je skoro na chlup tak, jak 5 kvalt u teba, čiže žádná dálnica 130 pri 2700 otáčkách sa nekoná Jestli sa nechystáš nejak športovo jezdit, tak si myslím, že to je zbytečné, resp. je to investícia né zrovna správným smerem. Pri bežnej jízde s tým aj tak prakticky radím 1-3-6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Vyměnit to jde naprosto bez problémů, ale potřebuješ i kulisu kvuli odjištění zpátečky a při plnym rejdu na jednu stranu ti dost pravděpodobně bude škrtat jedna guma o převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy306 Odesláno 17. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Aha, Díky za info, to mi asi úplně stačí, je to spíš jen takový nápad, který se jako většinou spíš neuskuteční, ale nějak jsme tu nad tím polemizovali včera a tak jsem se zeptal. Díky moc:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 GTi nová (facelift) 1st = 2.92 2nd = 1.87 3rd = 1.41 4th = 1.15 5th = 0.96 6th = 0.80 Final drive = 4.05 2.0i 16v new 1st = 3,46 2nd = 1,87 3rd = 1,36 4th = 1,05 5th = 0,80 Final drive = 3,79 Stačilo využít trochu služeb Googlu fellaz... Jinak Ivkopivko měl trochu pravdu, poslední kvalty maj stejnou dýlku, ale s GTi budeš mít lepší top speed a ve 130 otáčky přece jenom o pár set nižší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Mopařu, neni to tak, šestka na S16 bv6/GTi-6 a pjetka na XSi sú takmer rovnaké. GTi mám na šestke 90km/h cca 2650 - 2700ot. na 306 1.4 a 1.6 sem měl na 5 kvalte 90tku pri cca 2550-2650ot Povidal by sem, že je to stejné a ten mikro rozdíl robí len iný tachometer/snímač rýchlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy306 Odesláno 17. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Schválně jak pojedu cabrem, dodám taky foto z 90km/h Jinak díky, já asi fakt neumím hledat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Speedy: Kdykoliv budeš váhat, mrkni sem: http://www.cars-data.com/en/peugeot-306-xt-1.8-16v-specs/34974#sthash.OOk1YXbP.dpbs (tohle je zrovna specifikace k mojí Agátě) Je tam po technický stránce skoro všechno co bys kdy mohl potřebovat Edit: Jinak podle mejch výpočtů bys při rychlosti 110 km/h na 14\" 185/65 gumách měl mít s XSi 2850 RPM, s GTi (na těch samejch kolech!) 3040 RPM. [upravil dne 17/3/13 22:32 od Mopař] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy306 Odesláno 17. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Mopař: To je suprová stránka, díky moc!!! Už to sjíždím a porovnávám:) Jak tak koukám, \"tak tam můžu zkusit dát z srdt rok 95 na ježdění po dálnici\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 Ivkopivko: řešil se dvoulitr a GTi, 1,4 a 1,6 maj úplně jiný převodovky. Jinak si mi zopakoval, to co sem psal vejš a napsal si mi že nemam pravdu Speedy: Sorry, GTi má difec samozřejmě kratší, top speed je u ní danej vyššíma maximálníma otáčkama a většíma kolama. Tzn že s převodovkou z GTi budeš rychlejší na světlech (no i když zas ta těžká jednička...), ale na top speedu ani otáčkách si nepomůžeš. Jediný na co by to bylo využitelný imho by byla jízda po městě, kdy pro mě osobně občas 4 byla málo a 5 moc [upravil dne 17/3/13 22:34 od Mopař] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 17. březen 2013 Sdílet Odesláno 17. březen 2013 2.0 XSi má inú prevodovku než ostatné benzínové modely okrem GTi? Len sa pýtám, lebo nevím. Myslel sem, že je všade rovnaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 18. březen 2013 Sdílet Odesláno 18. březen 2013 Prošmejdi taky tu stránku, co sem postnul pro Speedyho, tam si to všechnno najdeš... Ale třeba GTi, 2.0 XSi a 1.8 16v maj všechny svoje vlastní převodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 18. březen 2013 Sdílet Odesláno 18. březen 2013 už sa tak stalo, hned jak sem dopísal odpoveď a človeče, vážne sa tí prevodové poměry trošku líšá. No jo, skúr myslet než žvanit ;D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 18. březen 2013 Sdílet Odesláno 18. březen 2013 Něco jak já s dýlkou toho diferáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.