Jump to content

záměna převodovky


Speedy306
 Share

Recommended Posts

Předpokládám, že vyvolám zajímavou diskusi, ale přece se zeptám:)

Jde zaměnit převodovku z 306 2.0i 16v za převodovku z verze GTi která má 6 kvaltů?

Bavíme se tu o tom s bráchou a tak mě napadlo se zeptat vás, případně, má t vlastně nějaký význam, dá se někde zjistit převodové poměry jednotlivých převodovek? Děkuji:)

Link to comment
Share on other sites

Význam to asi nemá, predpokladám, že henten 2.0 má asi iný priebeh výkonu a krúťáku.

Na GTi je poskladaná tak, že ked jedeš na doraz, máš auto stále ve varu, v tých najlepších otáčkách co je medzi 5500 a 7000.

Aby si sa nemýlil, neni dlhší, ani kratší. Jednička a dvojka sú dlúhé a potom sú rýchlosti krátké je skoro na chlup tak, jak 5 kvalt u teba, čiže žádná dálnica 130 pri 2700 otáčkách sa nekoná ;)

Jestli sa nechystáš nejak športovo jezdit, tak si myslím, že to je zbytečné, resp. je to investícia né zrovna správným smerem.

Pri bežnej jízde s tým aj tak prakticky radím 1-3-6 ;)

Link to comment
Share on other sites

GTi nová (facelift)

1st = 2.92

2nd = 1.87

3rd = 1.41

4th = 1.15

5th = 0.96

6th = 0.80

Final drive = 4.05

2.0i 16v new

1st = 3,46

2nd = 1,87

3rd = 1,36

4th = 1,05

5th = 0,80

Final drive = 3,79

Stačilo využít trochu služeb Googlu fellaz... :roll Jinak Ivkopivko měl trochu pravdu, poslední kvalty maj stejnou dýlku, ale s GTi budeš mít lepší top speed a ve 130 otáčky přece jenom o pár set nižší :myslim

Link to comment
Share on other sites

Mopařu, neni to tak, šestka na S16 bv6/GTi-6 a pjetka na XSi sú takmer rovnaké.

GTi mám na šestke 90km/h cca 2650 - 2700ot.

na 306 1.4 a 1.6 sem měl na 5 kvalte 90tku pri cca 2550-2650ot

Povidal by sem, že je to stejné a ten mikro rozdíl robí len iný tachometer/snímač rýchlosti.

Link to comment
Share on other sites

Speedy: Kdykoliv budeš váhat, mrkni sem: http://www.cars-data.com/en/peugeot-306-xt-1.8-16v-specs/34974#sthash.OOk1YXbP.dpbs (tohle je zrovna specifikace k mojí Agátě) :papa Je tam po technický stránce skoro všechno co bys kdy mohl potřebovat

Edit: Jinak podle mejch výpočtů bys při rychlosti 110 km/h na 14\" 185/65 gumách měl mít s XSi 2850 RPM, s GTi (na těch samejch kolech!) 3040 RPM.

[upravil dne 17/3/13 22:32 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

Ivkopivko: řešil se dvoulitr a GTi, 1,4 a 1,6 maj úplně jiný převodovky. Jinak si mi zopakoval, to co sem psal vejš a napsal si mi že nemam pravdu :D

Speedy: Sorry, GTi má difec samozřejmě kratší, top speed je u ní danej vyššíma maximálníma otáčkama a většíma kolama. Tzn že s převodovkou z GTi budeš rychlejší na světlech (no i když zas ta těžká jednička...), ale na top speedu ani otáčkách si nepomůžeš. Jediný na co by to bylo využitelný imho by byla jízda po městě, kdy pro mě osobně občas 4 byla málo a 5 moc :roker

[upravil dne 17/3/13 22:34 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...