milos23 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Dobry den chcem sa spytat uz dlhsi cas si auto samo pridava volnobeh je na 1600 a 1800 stale skoce hore dole..niekedy ked preradujem tak otacky vyskocia az na 5000.Cerpadlo je po generalke.Zacne to robit kedy sa mu zachce a aj prestane uz som s toho zufaly. je to 406 r.98 2.1tdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD_mapiv Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 ahoj, v první řadě 2.1TDi určitě nemáš.. ;-) v druhý řadě je nejlepší na diagnostiku, tam ti to vypíše kde je problém.. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milos23 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 dakujem za odpoved .to som sa sekol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr_GTI6 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Čerpadlo po generálce je široký pojem, upřesni, jestli je jen přetěsněné, nebo je předělaný i kabelový svazek k němu. Pokud se čerpadlo repasovalo a nekontrolovaly se před montáží kabely, tak je dost možné, že z nich při přetěsňovaní opadla ztvrdlá izolace a teď se ti tam ty kabely zkratují. viz zde: [upravil dne 14/3/13 15:28 od Petr_GTI6] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petgall81 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Toto jsou příznaky rozbitého čerpadla lukas.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr_GTI6 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Má ho repasované, záleží co vše se měnilo, pokud je přetěsněné může být a nejspíše bude problém v kabelech, soudím dle toho náhodného výskytu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 to oznacenie Tdi je celkom na mieste len sa to nepisalo. mal som srdt a bola to 2.1. ale v 605 ke. s diagnostikou asi moc nepochodi, lebo motor z 605 nic nemal. a bola to verzia z 95 roku, tak to mu nic nepovie. to milos 23, ak si z Bojnic, v obci Hradec je jeden pan, vola sa Jancek a venuje sa motorom a opravam. Super chlapik, vyzna sa. uz som mal u neho 2 auta a chodili lepsie ako nove. Napis mi SZ a poslem Ti cislo co mam, ak este plati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr_GTI6 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 A to je právě rozdíl, ve většině 605-tek a citroenech je jiné vstřikovací čerpadlo (mechanický bosch) tam ti opravdu diagnostika nic neřekne, elektroniký lucas, který je v 406-kách 2.1 TD už se dá do jisté míry diagnostikovat. [upravil dne 14/3/13 15:55 od Petr_GTI6] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmartinkovic Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 No neviem, ako som pisal, bolo to este z prvych typov, aj ked ma r.v. 98, motor len zobrali z 605. Ale nech skusi. Sused opravoval cerpadlo vo Forde Focus r.v. myslim 99 niekde v Trnave. Ale ked mu kolisu otacky, tak skor to bude snimac. Ten pan Jancek mu to povie priamo. Alebo opravi. Mozno cerpadlo ma dobre, ale snimace naprd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petgall81 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Můžou to být také 2 věci, diagnostika napoví. Snímač pohybu vačkového hřídele nebo snímač rotoru znamená čerpadlo kaput.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.