Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

106 1.3 72kw - veľká spotreba + zhoršený ťah zatepla


kuko17

Recommended Posts

Ahojte, na svojej 106tke som spozoroval, že za studena ide do otáček krásne, plynulo bez škubania. Keď sa motor ohreje tak sa akcelerácia troška zhorší a aj tošíčka šklbe. Pripadá mi to ako keby sa trocha pridúšal. Ten rozdiel je síce minimálny, ale je ho cítiť. Zisitil som aj dosť vysokú spotrebu (neviem či to s tým súvisí)- na 14litrov prejdem cca 140km...

V čom by mohol byť problém? nejaké čidlo alebo žeby váha vzduchu?

Díky za postrehy a rady. Motor to je 1.3 - 72kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdy na tom byly delany ventily ?

spis ale bude mrtva lambda sonda, MAP senzor nevim, zda ten tvuj motor ma, to by bylo potreba VIN kod, ty motory prosly nejakym vyvojem a nemusi to byt u vsech rocniku vyroby stejny

EDIT, tak koukam, ze zrovna 1,3 byl asi jen v jednom provedeni a MAP senzor ma, takze ten muze byt samozrejme taky spatnej ma origo cislo 1920 P2

muze byt i spatny cidlo teploty chladici kapaliny, zelene, origo cislo 1920 K9

lambda sond je tam vice typu, na ty je potreba ten VIN kod pro jednoznacny urceni

Dalsi veci pak muze byt horsi zapalovaci civka, pripadne kabely ke svickam a nebo i samotne svicky (patri tam Eyquem RFC62LS3)

[upravil dne 12/3/13 20:26 od Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz budes mit stesti v nestesti, tak mozna jo, nevim, jestli tahle jednotka umi jen vyblikani chybovych kodu a nebo uz umi i poskytnout live data, s timhle motorem jsem nikdy do styku neprisel, zkus to pripojit na diag Peugeot Planet 2000 a kdyz se ti podari zobrazit live provozni data za behu motoru, tak zkontrolujes jak hodnoty lambda sondy, tak teplotu chladici kapaliny a napeti z MAP senzoru (pri volnobehu u plne zahrateho motoru by melo byt asi kolem 400mV)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sviecky do toho auta sa davali minuly rok na jesen nove, iridiove denso. Ja mam 1.3 rallye tiez a zere mi to tiez vela benzinu. Mas tam aj regulator tlaku paliva, hadicky su vsetky ok, lambda sonda tam nieje. Horsie to moze ist trocha potom preto ze tam mas velku sisku a ked sa motor zohreje je tam vyssia teplota saje teply vzduch, pritom ta siska nejak neni oddelena. A to ci saje teply alebo studeny je rozdiel ktory citit, minimalne na tomto aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jak to, ze tam lambda sonda neni ? podle ceho teda ridi ridici jednotka vstrikovani ? nebo je to jeste karburator, to snad ne ?

jinak primej filtr je vzdycky smrt, pokud neni dokonale odstinen s dostatecnym privodem studeneho vzduchu, vysledek je vzdy horsi nez origo vlozka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

veď aj uvažujem nad tým že to vymením za klasický air box, lebo rezať do kapoty koli saniu k šiške sa mi nechce... a ten motor pajcuje jak blázen, takže asi je pravdepodobné že dotoho ide teplý vzduch...prípadne kam by sa to dalo umiestniť aby to salo studený z vonku a nešlo tam moc bordelu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bud vyrobis na to redukciu / kryt. Tzn. ze ho vopchas do dakeho umeleho boxu a z tade potiahnes trubku niekde dole, nakolko viem ako ta siska vyzera :D tak to nebude lahke, ale dat sa to da. Ked tak pri najhorsom iny filter a skusit to tak spravit. Na to ti obycajne hajzlove trubky stacia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...