kuko17 Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Ahojte, na svojej 106tke som spozoroval, že za studena ide do otáček krásne, plynulo bez škubania. Keď sa motor ohreje tak sa akcelerácia troška zhorší a aj tošíčka šklbe. Pripadá mi to ako keby sa trocha pridúšal. Ten rozdiel je síce minimálny, ale je ho cítiť. Zisitil som aj dosť vysokú spotrebu (neviem či to s tým súvisí)- na 14litrov prejdem cca 140km... V čom by mohol byť problém? nejaké čidlo alebo žeby váha vzduchu? Díky za postrehy a rady. Motor to je 1.3 - 72kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 zkus se podívat na hadice od podtlaků,může být někde zpuchřelá nebo děravá a pak ti to přisává falešnej vzduch a ztrácí to výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 no ale za studena to ide normalka. Keby bola nejaká podtlaková hadička zlá, nešlo by to dobre ani za studena, či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 kdy na tom byly delany ventily ? spis ale bude mrtva lambda sonda, MAP senzor nevim, zda ten tvuj motor ma, to by bylo potreba VIN kod, ty motory prosly nejakym vyvojem a nemusi to byt u vsech rocniku vyroby stejny EDIT, tak koukam, ze zrovna 1,3 byl asi jen v jednom provedeni a MAP senzor ma, takze ten muze byt samozrejme taky spatnej ma origo cislo 1920 P2 muze byt i spatny cidlo teploty chladici kapaliny, zelene, origo cislo 1920 K9 lambda sond je tam vice typu, na ty je potreba ten VIN kod pro jednoznacny urceni Dalsi veci pak muze byt horsi zapalovaci civka, pripadne kabely ke svickam a nebo i samotne svicky (patri tam Eyquem RFC62LS3) [upravil dne 12/3/13 20:26 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 díky za odpoveď keď to napichnem na PC, malo by to každú z týchto vecí ukázať že je zlá nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 kdyz budes mit stesti v nestesti, tak mozna jo, nevim, jestli tahle jednotka umi jen vyblikani chybovych kodu a nebo uz umi i poskytnout live data, s timhle motorem jsem nikdy do styku neprisel, zkus to pripojit na diag Peugeot Planet 2000 a kdyz se ti podari zobrazit live provozni data za behu motoru, tak zkontrolujes jak hodnoty lambda sondy, tak teplotu chladici kapaliny a napeti z MAP senzoru (pri volnobehu u plne zahrateho motoru by melo byt asi kolem 400mV) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branjo Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Sviecky do toho auta sa davali minuly rok na jesen nove, iridiove denso. Ja mam 1.3 rallye tiez a zere mi to tiez vela benzinu. Mas tam aj regulator tlaku paliva, hadicky su vsetky ok, lambda sonda tam nieje. Horsie to moze ist trocha potom preto ze tam mas velku sisku a ked sa motor zohreje je tam vyssia teplota saje teply vzduch, pritom ta siska nejak neni oddelena. A to ci saje teply alebo studeny je rozdiel ktory citit, minimalne na tomto aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 no len predtym sa mi zda že to nerobilo, a filter je stale na tom istom mieste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 a jak to, ze tam lambda sonda neni ? podle ceho teda ridi ridici jednotka vstrikovani ? nebo je to jeste karburator, to snad ne ? jinak primej filtr je vzdycky smrt, pokud neni dokonale odstinen s dostatecnym privodem studeneho vzduchu, vysledek je vzdy horsi nez origo vlozka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 veď aj uvažujem nad tým že to vymením za klasický air box, lebo rezať do kapoty koli saniu k šiške sa mi nechce... a ten motor pajcuje jak blázen, takže asi je pravdepodobné že dotoho ide teplý vzduch...prípadne kam by sa to dalo umiestniť aby to salo studený z vonku a nešlo tam moc bordelu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branjo Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Bud vyrobis na to redukciu / kryt. Tzn. ze ho vopchas do dakeho umeleho boxu a z tade potiahnes trubku niekde dole, nakolko viem ako ta siska vyzera tak to nebude lahke, ale dat sa to da. Ked tak pri najhorsom iny filter a skusit to tak spravit. Na to ti obycajne hajzlove trubky stacia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuko17 Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 no je dosť veľká inak taký detailík, kde to má konektor na deiagnostiku, a je klasický ako majú ostatné európske autá? (tuším OBD sa to volá) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Čidlo teploty? Hlásí, že motor je studený, takže za studena jede dobře a za tepla je příliš bohatá směs? To by vysvětlovalo i tu velkou spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 nenapsal jsi rok vyroby, takze tezko rict, nejstarsi maji jen dvoupinovy zeleny konektor v motorovem prostoru, novejsi pak 30ti polovou specialni peugeot zasuvku a od cca 97-98 pak klasicky OBD 16ti-pin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.