pecino Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Ahojte, mám to auto nově a u předchozích vozů jiných značek mi to nedělalo. Při prudším sešlápnutí plynu se někde za motorem ozve nějaké krátké zasyčení. Něco jako by to někam přepustilo vzduch ze sání. Když přidávám pomalu tak nic. Je to běžný projev u toho typu motoru? Nebo mám hledat nějaký problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Je to diesel ? Ak hej tak buď je niekde prasknutá vzduchová hadica za turbom smerom do motora, alebo vybehané turbo. Mal som niečo podobné. Najprv hadica od intercoolera do motora, malá prasklinka, ale pri vysokom tlaku sa to pootvorilo a fučalo. No a rok na to znovu syčavý zvuk, ale trochu iný. A zistilo sa, že ložisko (alebo skôr sa to volá puzdro) rotora turba je vybehané, je tam vôľa a dosť veľká. Turbo pri záťaži naráža lopatkami o stenu a to spôsobuje taký syčavý zvuk. Takže turbo na repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 1.6i nebude nafta, ale benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 nemáš prasklý vlnovec výfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Našim se kdysi dááávno takhle projevovala prdlá hadice podtlaku brzd. Při prudším přidání plynu to syčelo jako turbo (vývěva jela s vyšším výkonem), které tam ale nebylo. Nejhorší bylo, že při normální jízdě nebylo nic poznat, ale když člověk potřeboval brzdit pořádně a na brzdu dupnul, tak byl pedál tvrdej a nebrzdilo to:bojim Zkus pořádně dupnout na pedál, abys tohle vyloučil. [upravil dne 13/3/13 18:58 od Ajap] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fumiso Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 mal som podobny problem je to tesnenie klapky moze byt zle alebo diera vnom vyber klapku a skontroluj tesnenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Je to benzínová verze. Vlnovec výfuku to není, to by se zvyšovalo s větším zatížením. Dělá to jen při akceleraci. (jen při sešlápnutí plynu) To těsnění klapky by mohl být problém protože pokud je motor studený tak si myslím že nejede jak by měl a někdy zakolísají otáčky. Třeba i pokud prudce naprázdno sešlápnu pedál tak by měli otáčky klesnout k 750ot/m. Ale někdy klesnou níž jako kdyby chtěl už motor zdechnout ale pak se rozjede. Doufám že nebude problém klapku sundat. Ale dík za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 keď ti na voľnobehu kolísajú otáčky tak neváhaj a demontuj klapku a pekne ju vyčisti, pri montáži použij nové tesnenie možno sa vyrieši aj syčanie a možno nie ale na tie otáčky na voľnobehu by to malo pomôcť na dlhší čas, cena tesnenia myslím do 5e (autorizovaný servis) demotáž je hračka, odpojíš batériu, sanie, konektor klapky a samotná klapka je pripevnená troma šrubami typu torx, rozmer si už nepamätám [upravil dne 13/3/13 14:12 od 307rg] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 13. březen 2013 Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Akorát po vyčíštění nezapomeň odpojit baterii aby se nečetl nový rozsah klapky... syčeníé bývá většinou netěsnost sání ( příruby, podtlakové hadice... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Děkuji za cenné informace....... Dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 14. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. březen 2013 To syčení nebylo souvislé ale jen při sešlápnutí z volnoběžných otáček. Tak opraveno, byla zanesená klapka. A uklidnil se i volnoběh. Jen jsem si při výměně svíček utrhl hadici která je nad svíčkama, asi nějaké odvětrání prostoru nad ventily (vede před klapku do sání). Je tvrdá a křehká :-( .Jsem ji zalepil hlinikovou páskou tak doufám že to chvíli vydrží a nebude mi to slimpat olej někam jinam. Budu ji muset sehnat někde na vrakáči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pa.vlos Odesláno 21. březen 2013 Sdílet Odesláno 21. březen 2013 Klapka - věčné téma. Poprvě jsem ji čistil ve 130 tkm, ve 160 tkm zase hrůza... tak uvidíme co to vydrží.... ale po vyčištění - neskutečný rozdíl... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 22. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2013 Pokud byla klapka zanesená tak reagovala nějak rychle a to způsobovalo to syčení. Teď reaguje plynule i při prudším sešlápnutí plynu. Po vyčištění ale trvalo dost dlouho než motor nastartoval. Ale jak naběhl tak se zlepšila kultivovanost chodu motoru o 100%. Mám to auto chvíli ale nechtělo se mi věřit že je to normální. Po cca půl roce si začínám zvykat na francouze a jeho pohodlnou jízdu. Byl jsem zastáncem koncernu VW (škoda, seat) ale přicházím na chuť 307. Jediné co mě trochu zaráží je poměrně vysoká spotřeba benzínu ve městě. (cca 9L) ale tím že jsem nechal udělat přestavbu na LPG tak mě to až tak zase netrápí. Jediné co mě ještě trápí je akcelerační silentblok motoru který už mám koupený ale pro výměnu musí jít dolů poloosa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fumiso Odesláno 23. březen 2013 Sdílet Odesláno 23. březen 2013 a klapku si rozoberal alebo cistil len z oboch stran? a scim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 24. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2013 Klapku jsem nerozebíral ale vystříkal sprejem který jsem koupil v autodílech za necelé 200kč. Nechal chvíli působit a pak čistým hadříkem kam až jsem došáhl prstem pročistil. Určitě by bylo lepší ji sundat úplně, ale teď mám garáž v nepouživatelném stavu a za mrazu se to dělá blbě. Někdy v létě ji sundám celou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.