vinorak Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 z ničeho nic přestala startovat tchánova 206ka, je to 1.1 rok tušim 2004 motor normálně točí, ale necvakne relátko který pouští napětí na jednotku motoru a palivový čerpadlo. Kde by mělo být? podle serviceboxu je schovaný pod řídící jednotkou, ale tam sem nic nenahmatal ( už je tma tak sem to zkoumal jen zběžně) je možný jak pršelo a všechno to zmrzlo, že se nějak relátko zaseklo. Všechny pojistky vypadají vpořádku ( potřeboval bych nějaký schéma jak to tam je vedený) nebo že by umřel imobilizér ? Díky za odpověd. foto umístění relátka by se taky hodilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 hod VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 11. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2013 vf32chfxf43751787 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 hmm ty uz tam to klasicke dvojite rele nemas, tohle je MUX a to ma inteligentni pojistkovku mrkni na mail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 si myslim že umřelo imo , zkus to druhym klíčem od auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 11. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2013 děkuju za schémata PeTr: zejtra skousim druhej klíček. A je v klíčku nějaká baterka nebo jenom ten čip samotnej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 já řešil to samé a byl přehnilej kabel mezi BSM a ECU od bsm je takovej ohyb svazku pod převodovku a tam byl přerušenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 11. březen 2013 Sdílet Odesláno 11. březen 2013 Řešil jsem něco podobného a měl jsem v háji kablík od poj. skříňky v motoru k ŘJ. Jenom kvalitu neřešte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 kabely jsou jako nový, ani známka poškození. a klíčem to neni, s druhým to taky nefunguje. tak teď mi poraďte, kam s tim zajet v nejbližšim okolí? ( Stará Boleslav) ukáže něco diagnostika ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Diagnostika je všemocná ta ukáže hodně,ale pokud nic tak měřák a kontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 kdyby nefungoval imobilizér, tak by se to napsalo na displey ne? teda píše to jenom otevřený dveře a někdy ECO mode..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Dle mne zatím co tady vždy čtu na fóru se to každýmu na displeji zobrazilo.Ale zkus tu diag ta ti to řekne na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 potřebuju tip na diagnostiku v okolí, nepotáhnu to na laně 50km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Jenom dotaz, neznám motor 1.1, ale některé motory mívaly inerční spínač, který vypínal přívod paliva do motoru (napájení pal. čerpadla) v případě nárazu. Koukni, zda není v motorovém prostoru červený čtvereček o hraně cca 3cm. Stačí zatlačit a mělo by to jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 u xsary ho mám, ale tady sem ho nikde nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Já nevím , ale když se dívám přes VIN tak tam to multifunkční relé vidím.Dle VIN nárazový spínač nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 12. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2013 jo to jsem v serviceboxu taky našel, ale pod jednotkou nic není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 hmmm tak to měl Ferry asi pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 Kontroloval, resp. měřil jsi pojistky F4, F14 na BSI pro COM, na BM34 u motoru F2 pro pal. čerpadlo a F4 pro napájení ŘJ motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moby89 Odesláno 12. březen 2013 Sdílet Odesláno 12. březen 2013 mam obavy, že pokud nemáš napájenou řj tak dia nic neukáže(jako loni mě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.